Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yoo boys & girls
Had het even druk gehad dit weekend dus weinig tijd om te loggen. Was zaterdagavond wezen stappen naar Versuz Hassalt, chille avond, en de zondag was me mama jarig en ben ik gaan wokken om me vol te vreten (wat aardig was gelukt
).
Ik had vandaag eigenlijk quadriceps op het programma maar omdat ik die nog enkele dagen rust geef heb ik schouders gedaan:
Standing dumbbell lateral raise
12kg x15
14kg x12
16kg x8
14kg x10
Barbell upright row
25kg x15
30kg x15
30kg x12
30kg x12
Seated bent-over dumbbell lateral row
18kg x12
18kg x12
18kg x10
18kg x8
Barbell front raise
15kg x20
20kg x15
20kg x12
Dumbbell shrugs
26kg x15
28kg x15
30kg x12
32kg x10
32kg x10
Nog wat pics geschoten in het weekend, niet echt duidelijk maar ik post ze toch
![]()
![]()

Ik draag ook een bril 
Frank McGrath vergelijking, thnx! Vergelijking met Mister10, no thnxDamn! That 'Frank McGrath' like fore arm!
De eerste foto met je bril doet me een beetje aan Mister10 denken..
Maar jij bent ook een true natural bodybuilder..
![]()
. Maar ik ben een true natty natty inderdaadPepe Jeans bril mattie, die is lijpdie bril is echt snoeilelijk mattie.. goeie arm verder

Dit is tevens een 3D bril, high tech enz jwzBrillen zijn cowl en het geeft toegang tot Premium HD Sight.

Buffe ecto

Nice phonehaha. Mooie en dikke aders op je arm bro! Je fysiek ziet er goed uit
![]()

Dankje Robbie, wist wel dat je zo over me dacht

Lol haha

Thnx brah
Nice, gewichten zien er ook steeds beter uit, dbol kickt lekker in?

Kom ook maar es ff weer om t hoekje kijken![]()
Ziet er goed uit hier!

Vooral bij de hack squat serieuze gewichten erbij voor mijn doen, had ik niet verwacht dat ik dit erbij kon doen zonder last te krijgen van me pezen. Maar zolang het goed gaat gewoon doorgaan toch!?![]()

Inderdaad, ben ik wel blij mee bro. Qua voeding moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd moeite heb om me dieet vol te houden maar tot nu toe lukt t nog lol.Kijk aan! Top dat je weer pijnloos benen kon trainen
Prima training en voeding ook!
Hoe bevalt die C4 PWO?
Zoals?