- Waardering
- 4.424
Hee man, kom je log ook maar eens spammen. Ziet er goed uit man, keep up the good work!
Thnx bro's
Dankje

Voeding is nu weer wat serieuzer dus die zal ik vaker gaan loggenMooie training, ook leuk dat je nu zo nu en dan je voeding er bij zet! maakt het wat interessanter![]()

Tussen de 1300-1400 calorieen ongeveerGoede training. Ook nice ontbijt, lekker veel kcal, zal tegen de 1000 aanzitten?

Ik zie geen reden om overdreven zwaar te gaan bij fly oefeningen. Dan richt ik me puur op de uitvoering en de mind-muscle-connection om het zo maar even te noemen. Compound oefeningen zijn goed om zwaar op te gaan maar bij dit soort oefeningen is het imo niet nodig en vraagt ook om blessure's.Serieus vraagje:
Bench red ik maar tot 80 of 90 maar de cable en dumble fly's pak ik wel een stuk zwaarder.
Hoe dan?
Mn fysiek komt sowiezo bij lange na niet bij jou in de buurt hoor.
Of zijn die andere oefeningen minder zwaar omdat je al zwaar gebenched hebt?
thanks!
Kan zijn dat de bench press jou niet goed ligt maar andere oefeningen dan weer wel. Is altijd van persoon tot persoon verschillend.bij mij gaat bench zeer langzaam vergeleken met andere oefeningen, vraag me ook af waarom
Lol, waarom zou je je 1rm testen op die oefeningJe hebt niks aan een loeizware fly als je uitvoering k*t is. Fly is meer een bij-oefening in mijn ogen dus die pak ik ook wat lichter maar met een top uitvoering. Ik heb serieus wel 's iemand gezien die z'n 1RM op DB flies testte.. Werd meer een DB press.

+1Wat een topper dan haha, dat is bijna net zo logisch als een 1RM op een side lateral testen. Erg effectieve manier om blessures op te lopen, dat dan weer wel.
Staar je niet puur op gewicht maar let vooral op de uitvoering, is belangrijker uiteraard. Kracht komt vanzelfNee mn uitvoering is echt wel zijwaarts hoor,ik ken het verschil![]()

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Had deze avond biceps, triceps en kuiten getraind maar training stelde niet veel voor. Had weinig energie en om de een of andere reden ook weinig motivatie deze avond. Training is dus niet echt waard om te loggen

Meals van vandaag:
Meal 1
Havermout 200gr
Magere melk 500ml
Whey vanille 50gr
Banaan 1st
Nutella 35gr
Meal 2
Kipfilet shoarma 350gr
Mayo light 50gr
Appel 1st
Meal 3
Havermout 200gr
Magere melk 500ml
Whey choco 50gr
Aardbeien 100gr
Nutella 35gr
Meal 4
Spaghetti, ongekookt 190gr
Kipfilet 230gr
Saté light 100gr
Broodje met jam

Totaal
Eiwit: +-300gr
Carbs: ?
Vet: ?
Calorieen: +-4500

ploeteren moet je luie rot hond, dikke papz*k!!!Of zoiets wat wel redelijk hardcore overkomt