Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
misschien moet ik net als pleister wat muffins er doorheen gooiuh

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Heb het de afgelopen dagen erg druk gehad maar ondanks dat wel gewoon getraind en goed gegeten:). Ik was gisteren nog in Duitsland gaan trainen met Kim, die is namelijk 24/7u open en we konden pas in de middag gaan, dan is mijn eigen gym al dicht dus dat kwam wat beter uit. Hieronder de training van gisteren:cool:

Incline bench press
80kg x15
90kg x12
100kg x10
110kg x6
Ging lekker:D

Incline dumbbell flys
14kg x15
14kg x12
14kg x10
14kg x10

Machine chest press
70kg x10
70kg x10
60kg x12
50kg x12
Voor de eerste keer dat ik dit apparaat deed dus wist niet goed welk gewicht ik kreeg.

Machine flys
50kg x15
50kg x12
45kg x12

Afgelopen dagen nog steeds op circa 4500 calorieen gezeten maar krijg het idee dat dit te weinig is, ik hanteer dit nog een weekje en anders ga ik tegen de 5000 calorieen aanzitten. Even kijken wat de spiegel en weegschaal zegt ofcourse.
Hieronder wat meals van de afgelopen dagen, allemaal bodybuild proof! Behalve de cake:o
2ron7gn.jpg

2cx95zc.jpg

mafkbb.jpg

2uoi4cp.jpg

En wat training vids:cool:
http://www.youtube.com/watch?v=sEm_GNrqH40

http://www.youtube.com/watch?v=shsbg0YPyDM

http://www.youtube.com/watch?v=FaKNfbhTFJI

Lekker maat! sexy as ****kkkk

Nice bro, lekkere bench ook.
Leuk die vids zo.

Voeding ziet er goed uit, maar dat kan ik beter tegen Kim zeggen dan tegen jou want waarschijnlijk heb je er niks voor gedaan behalve opeten :P

nice man :) voeding ziet er super uit

• #2.946
Lekker maat! sexy as ****kkkk
Sexii he:cool:

Nice bro, lekkere bench ook.
Leuk die vids zo.

Voeding ziet er goed uit, maar dat kan ik beter tegen Kim zeggen dan tegen jou want waarschijnlijk heb je er niks voor gedaan behalve opeten :P

Bench ging wel lekker idd. Moest zo rare duitser vragen om hulp bij de 110kg aangezien Kim dat gewicht niet kan spotten:p. Ging die gast helpen met 1 hand ipv 2 en hij bleef er al direct bij met zijn hand vanaf de 1e rep, vet irri mja

Jawel ik mocht de wafelijzer open en dicht maken:D

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

nice man :) voeding ziet er super uit

Thnx bro!

hoelang ga je nog blasten trouwens?

• #2.948
hoelang ga je nog blasten trouwens?

Weekje of 6. Ben nu circa 94kg, hetzelfde als een weekje of 2 terug maar ben nu een stuk meer tevreden over mijn fysiek. Komt omdat ik cleaner eet, mijn lichaam ziet beter uit nu. En er zullen vast nog wel enkele kilo's bijkomen dus dat komt wel goed:). Erna 6 weken cruisen en dan weer een blast maar dan ga ik cutten

Nice weer! Leuk die filmpjes, en dat eten hhhnnggg! Kim is weer lekker bezig :D

Fuaark! That food!

Mooie training ook! Lekker dedicated om naar duitsland te rijden om te trainen!:thumbs:

Waar hoop je uit te komen qua bw?

• #2.951
Nice weer! Leuk die filmpjes, en dat eten hhhnnggg! Kim is weer lekker bezig :D
Dankje bro. Ik probeer zoveel mogelijk vids te maken als mogelijk:).
Koken kan ze goed idd, ik lijd geen honger:p

Fuaark! That food!

Mooie training ook! Lekker dedicated om naar duitsland te rijden om te trainen!:thumbs:

Waar hoop je uit te komen qua bw?
Dedicated as fack:cool:. Maar die gym ligt maar 20 min bij me vandaan dus is opzich nog goed te doen.

Qua bodyweight hoop ik nog 2-3kg te pakken. Eerste weken gaan altijd het snelst, erna wat trager helaas..

Holy ****ing shit die eerste food pic; ganz geil! :roflol:

• #2.955
Gewoon beter gaan eten en trainen, mijn moeder van 65 traint nog harder man.
Ik kom binnenkort eens langs mag je het me voordoen:p

Holy ****ing shit die eerste food pic; ganz geil! :roflol:
En bodybuild proof:D. Gemaakt van oats, whey, eieren, banaan, kwark en als topping appel en nutella

Dat geloof ik graag ;) Gooi anders wat recepten online, of keuken vids van Kim natuurlijk :D
Kim post niet zo graag meer op dbb maar ik zal haar eens vragen of ze wat online wil zetten bro

Ik kom binnenkort eens langs mag je het me voordoen:p

En bodybuild proof:D. Gemaakt van oats, whey, eieren, banaan, kwark en als topping appel en nutella

Kim post niet zo graag meer op dbb maar ik zal haar eens vragen of ze wat online wil zetten bro

Waarom?

.

Laatst bewerkt:
  • #2.959
+ koekkruiden.
Je vergeet het belangrijkste!

Fuark idd.. koekkruiden zaten er ook nog bij:D

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Eigenlijk gingen we alleen naar Duitsland omdat daar een man traint in een kort groen strak broekje, toch pleister? :D

Heb nu nog steeds nachtmerries, heb zeker 3x zijn anus moeten aanschouwen:eek:

Doe je ook nog cardio als je 500 kcal onder onderhoud eet?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Doe je ook nog cardio als je 500 kcal onder onderhoud eet op 2700 kcal?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven