Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik was gisteren nog in Duitsland gaan trainen met Kim, die is namelijk 24/7u open en we konden pas in de middag gaan, dan is mijn eigen gym al dicht dus dat kwam wat beter uit. Hieronder de training van gisteren

Sexii he

Nice bro, lekkere bench ook.
Leuk die vids zo.
Voeding ziet er goed uit, maar dat kan ik beter tegen Kim zeggen dan tegen jou want waarschijnlijk heb je er niks voor gedaan behalve opeten![]()
. Ging die gast helpen met 1 hand ipv 2 en hij bleef er al direct bij met zijn hand vanaf de 1e rep, vet irri mja
. Erna 6 weken cruisen en dan weer een blast maar dan ga ik cuttenDankje bro. Ik probeer zoveel mogelijk vids te maken als mogelijkNice weer! Leuk die filmpjes, en dat eten hhhnnggg! Kim is weer lekker bezig![]()
.
Dedicated as fackFuaark! That food!
Mooie training ook! Lekker dedicated om naar duitsland te rijden om te trainen!
Waar hoop je uit te komen qua bw?
. Maar die gym ligt maar 20 min bij me vandaan dus is opzich nog goed te doen.Qua bodyweight hoop ik nog 2-3kg te pakken. Eerste weken gaan altijd het snelst, erna wat trager helaas..
Dankje bro. Ik probeer zoveel mogelijk vids te maken als mogelijk.
Koken kan ze goed idd, ik lijd geen honger![]()
Gooi anders wat recepten online, of keuken vids van Kim natuurlijk 
Ik kom binnenkort eens langs mag je het me voordoenGewoon beter gaan eten en trainen, mijn moeder van 65 traint nog harder man.

En bodybuild proof
. Gemaakt van oats, whey, eieren, banaan, kwark en als topping appel en nutellaKim post niet zo graag meer op dbb maar ik zal haar eens vragen of ze wat online wil zetten broDat geloof ik graagGooi anders wat recepten online, of keuken vids van Kim natuurlijk
![]()
Ik kom binnenkort eens langs mag je het me voordoen
En bodybuild proof. Gemaakt van oats, whey, eieren, banaan, kwark en als topping appel en nutella
Kim post niet zo graag meer op dbb maar ik zal haar eens vragen of ze wat online wil zetten bro

Eigenlijk gingen we alleen naar Duitsland omdat daar een man traint in een kort groen strak broekje, toch pleister?![]()