MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
easy does it! Ik denk dat ik in combi met whey en rozijnen + kaneel of koekkruiden een heel pak nog wel weg krijg! Ik vind havermout zo lekker!:eating:

Hebben jullie die taart zelf gemaakt! Want dan ben ik zeer benieuwd naar het recept voor een smerige vieze junkdag!:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.924
easy does it! Ik denk dat ik in combi met whey en rozijnen + kaneel of koekkruiden een heel pak nog wel weg krijg! Ik vind havermout zo lekker!:eating:

Hebben jullie die taart zelf gemaakt! Want dan ben ik zeer benieuwd naar het recept voor een smerige vieze junkdag!:o
Ik eet me havermout ook zonder problemen op inderdaad!

Kim heeft deze gemaakt, ik eet alleen:o. Ik vraag even aan Kim het recept dan zal ze het wel posten:)

Beest niet meer :( ben tegenwoorig ook ecto.
Aantrekkelijk?Wijven worden geil van me, meer is niet nodig :)
Iedereen vind zichzelf ecto lol.
Nice toch, hoe geiler hoe beter:cool:

Ik eet me havermout ook zonder problemen op inderdaad!

Kim heeft deze gemaakt, ik eet alleen:o. Ik vraag even aan Kim het recept dan zal ze het wel posten:)

Iedereen vind zichzelf ecto lol.
Nice toch, hoe geiler hoe beter:cool:

Als ik weer rond de 120 kg ben dan ben ik ecto af, maar tot die tijd...ecto 24/7 :(

Yep, en een hoog sl*tten niveau :)

Robbie is nooit buff geweest???

Robbie is een Rotterdammer. Dat zegt voldoende.

gewoon rustig eten :)

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.938
Als ik weer rond de 120 kg ben dan ben ik ecto af, maar tot die tijd...ecto 24/7 :(

Yep, en een hoog sl*tten niveau :)
120kg is redelijk buff inderdaad:D

Robbie is nooit buff geweest???
Lol

Dit. Of fine oats van bodyenfitshop, ook wel makkelijk

Kan ik niet, ik eet altijd in race tempo:o

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Deze avond had ik btw nog schouders getraind, was goeie training. Zijn ook 2 vids geamakt maar die upload ik morgenavond ofzo, nu te moe voor.

jawel, heb nog goeie tips dan?

en nee ik ga geen halve kilo rijst drap naar binnen drinken, dat is pas smerig.

Ik doe smorgens schep whey met 400ml melk en 150 gram havermout. Vind ik echt niet vies ofzo maar wel episch ontbijt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven