Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wtf... :eek:

Ik kom weer precies op het juiste moment binnen..Pleister in een roze legging!

Quads zien er wel sexy uit zo *nohomo*

Succes kerel!

Would hit

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 22:13 ----------

Vind je het tekort wat je creëert nu al niet te groot?

Weet dat je eiwitspaarder hebt, maar zou k*t zijn als je veel massa zou moeten inleveren

Xx

• Topic Starter Topic Starter

Thnx

Ik kom weer precies op het juiste moment binnen..Pleister in een roze legging!

Quads zien er wel sexy uit zo *nohomo*

Sexy he:cool:

Is van me vriendin eigenlijk, had ze vandaag binnen gekregen via h&m maar hij zit niet lekker dus die gaat ze terug sturen. Heb nu al medelijden met het meisje die hem straks koopt, aangezien ik ook geen onderbroek aan had :trollface:

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 22:27 ----------

Would hit

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 22:13 ----------

Vind je het tekort wat je creëert nu al niet te groot?

Weet dat je eiwitspaarder hebt, maar zou k*t zijn als je veel massa zou moeten inleveren

Xx

Dat zou zeker klote zijn.. maar ik wil niet dat ik straks tijd te kort kom doordat ik nu te rustig aan heb gedaan, om t zo maar te zeggen. Ik ga liever nu iets harder en dan kan ik later in de voorbereiding alsnog rustiger aan doen of eventueel zelfs bij eten

Begrijp het bro.
Beter stond je al wat lager voordat je contest prep starte;)

Vp al gemeten? :)

Nice legging ;) beentjes komen er wel goed in uit :)
benieuwd naar je huidige vp, je hebt wel een flinke weg te gaan volgens mij. Naar de 4% in nog geen 3 maanden, word een flinke uitdaging en petje af als het je gaat lukken!

Hij heeft de pep al ingeslagen :D

Is een uitdaging. Ik doe alles zelf en ben nog niet eerder zo laag gegaan!

Mijn onderhoud is 3200 calorieën bro dus dat valt wel mee toch

Waarom zal je al gelijk gaan zakken, je gaat je intensiteit al verhogen dus je verbruik gaat al hoger liggen.Ik zou dan altijd eerst 2 weken op die hoeveelheid van 3200 cals blijven zitten en dan pas evt aanpassen als het nodig is.En dan nog is zakken niet gelijk nodig in cals, vaak kun je de verhouding veranderen en ga je al heel snel veranderingen zien :)

Vraagje, als je cardio op nuchtere maag doet, pak je ean bcaa's of is dat overbodig?
Cardio op nuchtere maag nooit langer dan een half uur of is dat ook al onzin?

Nice legging ;) beentjes komen er wel goed in uit :)
benieuwd naar je huidige vp, je hebt wel een flinke weg te gaan volgens mij. Naar de 4% in nog geen 3 maanden, word een flinke uitdaging en petje af als het je gaat lukken!

Al zeg ik het zelf, de benen zien in die legging best goed uit inderdaad. Misschien zal ik toch tegen me vriendin zeggen dat ze die legging maar beter niet kan terug sturen :o

Hij heeft de pep al ingeslagen :D

Alleen voor het weekend toch :cool:

Waarom zal je al gelijk gaan zakken, je gaat je intensiteit al verhogen dus je verbruik gaat al hoger liggen.Ik zou dan altijd eerst 2 weken op die hoeveelheid van 3200 cals blijven zitten en dan pas evt aanpassen als het nodig is.En dan nog is zakken niet gelijk nodig in cals, vaak kun je de verhouding veranderen en ga je al heel snel veranderingen zien :)

Ik zal het even aankijken inderdaad. Even dit weekje afwachten en dan kijk ik eens wat ik eventueel ga aanpassen. Thanks voor het advies in ieder geval ;)

Vraagje, als je cardio op nuchtere maag doet, pak je ean bcaa's of is dat overbodig?
Cardio op nuchtere maag nooit langer dan een half uur of is dat ook al onzin?

Vind ik zeker niet overbodig, vind ik zelfs een hele goede toevoeging! Ik zelf kies altijd voor muscle protect van Bodyenfitshop.

Je kan gerust langer dan 30 min. Als je aminozuren rondom je cardio pakt, je voeding in orde is en je doet niet te gek met de intensiteit dan zal je daar geen spierverlies van krijgen

EDIT:
Training van vandaag, ofja eigenlijk gisteren aangezien het al na 00.00 is. Ik had in ieder geval borst, triceps en buik op het programma

Bench press
warmup x2
80kg x15
90kg x12
100kg x10
100kg x8

Incline bench press
warmup x1
60kg x15
70kg x12
80kg x10
60kg x12

Incline machine press
warmup x1
50kg x12
50kg x10
50kg x8
40kg x12

Machine flyes
55kg x12
50kg x12
45kg x12
Had het gewicht een beetje onderschat. Had al een dikke pomp en verzuring dus dat was me daardoor net te zwaar en ben ik wat lager gegaan.

Machine dips
70kg x15
75kg x12
80kg x8
80kg x6
60kg x15

Cable pushdown
45kg x15
50kg x8
40kg x12
40kg x12

Cable pushdown underhand grip
30kg x15
25kg x15
25kg x12

Machine crunches
x5

Zoals ik al aangaf had ik erg last van de verzuring dus kreeg bij de pushdowns al gauw t gewicht niet meer, ben dus een beetje lager gegaan. Al met al een goeie training :)

Laatst bewerkt:
Krijgen we ook nog keer training filmpjes?

En triceps doe je altijd zo?

Ik zie geen smal banken, skull crushers

En beetje op tijd naar bed he?
Als je slaapt groei je

Man, dat zijn een series sterke benches en incline benches!

0WiYj.gif

Krijgen we ook nog keer training filmpjes?

En triceps doe je altijd zo?

Ik zie geen smal banken, skull crushers

En beetje op tijd naar bed he?
Als je slaapt groei je

Trainings filmpjes, ik weet niet die maak ik nooit eigenlijk. Maar ik zal me vriendin wel eens vragen om een paar te nemen aangezien dat wel past bij een wedstrijd log :D

Ik wissel trouwens iedere training af, dus volgende keer kan ik die oefeningen wel erin hebben. Small bench press die ik niet zo vaak omdat ik vrij snel last krijg van de polsen :p

Man, dat zijn een series sterke benches en incline benches!

Vind je? Ik had eigenlijk een beetje een slechte dag bij de bench gisteren. Maar dat had ik er niet bij gezet omdat ik dat een goedkoop excuus vind haha.

Lekker die bench, 120 top ofzo?

Denk 130 maar ik doe nooit toppen. Zorgt alleen maar voor blessures en die enkele herhalingen zorgen niet echt voor hypertrophy imo

:thumbs:

Smal banken moet je ook niet handen naast elkaar plaatsen.
Mag best wat ruimte tussen zitten.

Filmpje van je gf die squat mag ook hoor :eyebrow:

Smal banken moet je ook niet handen naast elkaar plaatsen.
Mag best wat ruimte tussen zitten.

Filmpje van je gf die squat mag ook hoor :eyebrow:

Ik weet wel hoe ik de oefening moet uitvoeren haha maar ik krijg daar gewoon wat pijn bij. Ik moet sowieso bij elke duw oefening al wrist wraps gebruiken.

Uhm nee die laat ik offline :D

heb ook altijd last van de polsen bij cgbp, heb je smalle polsen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven