- Waardering
- 4.424
heb ook altijd last van de polsen bij cgbp, heb je smalle polsen?
Ja heb smalle polsen.. Bad genetics denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ook altijd last van de polsen bij cgbp, heb je smalle polsen?

TE snel getyptWat, serieus? 17cm enkels?
Ik heb absurd kleine polsen (18cm) en kleine enkels waar je u tegen zegt (22cm).. maar jij hebt 17cm enkels? :| Ik ben dan misschien wel 192cm maar dan nog.
numlock wrs uitgezetTE snel getyptnumlock wrs uitgezet
heb 17cm polsen en 21cm enkels
Probeerde het me al te visualiseren maar het was gewoon te absurd haha.TE snel getyptnumlock wrs uitgezet
heb 17cm polsen en 21cm enkels
Wat, serieus? 17cm enkels?
Ik heb absurd kleine polsen (18cm) en kleine enkels waar je u tegen zegt (22cm).. maar jij hebt 17cm enkels? :| Ik ben dan misschien wel 192cm maar dan nog.
Enkel weighted dips
. Zal het vanavond eens opmetenKijk pleister ook dunne polsen
Dus zo kan jij er ook uitzien als je beetje dooreet![]()

Ik dacht al..Probeerde het me al te visualiseren maar het was gewoon te absurd haha.
@Pleister: good luck, abbo en karma coming your way!
Toch zegt pols en enkel dikte erg veel over je maximaal haalbare fysiek (naturel dan)

Was er niet ergens een website waar je dat kon uitrekenen? Niet dat ik er veel waarde aan hecht maar is toch wel grappig om te zien![]()

Mijn polsen en enkels zullen wel weer dunner zijnIk heb ze ff opgemeten en mijn polsen zijn 18,5cm en mijn enkels 23,5cm. Dan zit ik opzich nog niet zo laag tegen over sommige hier. Arnodsi heeft de kleinste volgens mij
Hoe groot zijn jouw polsen/enkels Marvin?
Heb het thuis nog ergens staan, dus zoek het vanavond voor je opGoede fysiek man! Grote kans dat we samen op het podium komen te staan op de Flexcup.
Mijn polsen en enkels zullen wel weer dunner zijnHeb het thuis nog ergens staan, dus zoek het vanavond voor je op
Zieke benenworkout gozer! Flinke hacksquats en legpresses