- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan heb ik het niet over eventuele Hertog (Jan) ijs bakken, want dat levert vast interessante discussies..Succes kerel!
En denk eraan, als je wint mijn naam vernoemen(weet al niet meer voor welke reden
)

Ben benieuwd Pleister...maar doe op zijn minst wel mee met een zooitje slow chat hier en post af en toe gewoon 1 meal ipv het hele planEn dan heb ik het niet over eventuele Hertog (Jan) ijs bakken, want dat levert vast interessante discussies..
Succes de komende twee weken..you're in it, to win it!![]()

Bleh koolvis :X
Succes maat! gaat helemaal goed komen!

Het minste wat je kan doen? Je bent het ons verplicht broeder

Vanwaar de keuze je voeding voor jezelf te loggen? Hadden we 't laatst nog over gast![]()
Moet je even paar posts terug lezen. Geen zin om alles dubbel uit te leggen
Moet je even paar posts terug lezen. Geen zin om alles dubbel uit te leggen
Dat je trainingen niet meer veel voorstellen kan ik inkomen, maar voeding is toch juist des te interessanter? Staat IMO niet echt een reden om voeding niet meer te loggen op de afgelopen 3 paginas in je log.

als ik het me goed herinner, zal hij dit wel posten, maar na de wedstrijd. Dit om niet te beginnen twijfelen door alle opmerkingen van mensen van je moet dit doen en dat doen. Denk ik![]()

. NA de wedstrijd maak ik een uitgebreidde samenvatting met daarin mijn aanpak van de laatste 2 weken maar ook van de weken ervoor
Aight. Ben benieuwd naar je post-competition writeup![]()