Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes kerel!

En denk eraan, als je wint mijn naam vernoemen :D (weet al niet meer voor welke reden :o)

Ben benieuwd Pleister...maar doe op zijn minst wel mee met een zooitje slow chat hier en post af en toe gewoon 1 meal ipv het hele plan ;) En dan heb ik het niet over eventuele Hertog (Jan) ijs bakken, want dat levert vast interessante discussies..

Succes de komende twee weken..you're in it, to win it!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Succes kerel!

En denk eraan, als je wint mijn naam vernoemen :D (weet al niet meer voor welke reden :o)

Thnx brah's.

@arnodsi, dan kwam je volgens mij voor me koken:D

Ben benieuwd Pleister...maar doe op zijn minst wel mee met een zooitje slow chat hier en post af en toe gewoon 1 meal ipv het hele plan ;) En dan heb ik het niet over eventuele Hertog (Jan) ijs bakken, want dat levert vast interessante discussies..

Succes de komende twee weken..you're in it, to win it!:thumbs:

Dan post ik soms even een fototje van mijn meal met een overheerlijk visje. Af en toe een training posten kan ook geen kwaad inderdaad:)

Ik doe me best, enigste wat ik kan doen toch!?:D

Bleh koolvis :X

Succes maat! gaat helemaal goed komen!

Het minste wat je kan doen? Je bent het ons verplicht broeder

Goodluck en inderdaad af en toe blijven update!

Bleh koolvis :X

Succes maat! gaat helemaal goed komen!

Heb ik volgens mij meer dan een jaar niet gegeten, heb er daarom best wel zin in. En ja, wat is 2 weekjes, is zo voorbij toch:D

Het minste wat je kan doen? Je bent het ons verplicht broeder

Ik zal jullie niet teleurstellen:cool:

Goodluck en inderdaad af en toe blijven update!

Updates blijven gewoon komen inderdaad, iets beperkter maar ik post gewoon nog:)

Vanwaar de keuze je voeding voor jezelf te loggen? Hadden we 't laatst nog over gast :P

Moet je even paar posts terug lezen. Geen zin om alles dubbel uit te leggen
449-clip-art-graphic-of-a-bandaid-bandage-cartoon-character-flexing-his-arm-muscles-by-toons4biz.jpg

Geen vids n**ga?

Moet je even paar posts terug lezen. Geen zin om alles dubbel uit te leggen

Dat je trainingen niet meer veel voorstellen kan ik inkomen, maar voeding is toch juist des te interessanter? Staat IMO niet echt een reden om voeding niet meer te loggen op de afgelopen 3 paginas in je log.

Dat je trainingen niet meer veel voorstellen kan ik inkomen, maar voeding is toch juist des te interessanter? Staat IMO niet echt een reden om voeding niet meer te loggen op de afgelopen 3 paginas in je log.

als ik het me goed herinner, zal hij dit wel posten, maar na de wedstrijd. Dit om niet te beginnen twijfelen door alle opmerkingen van mensen van je moet dit doen en dat doen. Denk ik :p

Nee sorry bro die komen niet meer

als ik het me goed herinner, zal hij dit wel posten, maar na de wedstrijd. Dit om niet te beginnen twijfelen door alle opmerkingen van mensen van je moet dit doen en dat doen. Denk ik :p

+1

Laatste 2 weken kunnen op heleboel manieren aangepakt worden en iedereen doet dit bijna anders. Als ik mijn aanpak hier ga posten gaan er genoeg reacties komen met wat ik eventueel beter of anders kan doen en dan ga ik twijfelen aan me eigen aanpak en dat wil ik niet.

Dus voor de mensen die me log niet goed volgen:mad::D. NA de wedstrijd maak ik een uitgebreidde samenvatting met daarin mijn aanpak van de laatste 2 weken maar ook van de weken ervoor:)

Gelijk heb je.

Goodluck in je laatste 2 weken! Komt goed man!

Aight. Ben benieuwd naar je post-competition writeup :)

Goodluck in je laatste 2 weken! Komt goed man!

Dankjewel!

Aight. Ben benieuwd naar je post-competition writeup :)

Die zal er zeker aan komen na de wedstrijd! :)

Ik laat jullie niet in de steek, hieronder alsnog mijn voeding! Voor mij is het vandaag een low carb day. Over de dag door nog eens 6 liter water en geen extra kalium inname vandaag.
Ohja ik zou zogenaamd alleen maar koolvis eten, klopt ook! Maar... ik zag dat ik nog eieren over had en 1 blikje tonijn, die maak ik nog even op en vanaf 16.00u word t alleen nog maar koolvis de rest van het dieet. Muv me ontbijt, dan blijf ik gewoon whey nemen.

Dalijk nog een rug/biceps training neerzetten:army:

VOEDING:

07.45u
Rice powder 50gr
Whey 90gr

09.30u
Preworkout Jack3D Micro

10.00 - 11.00u
Muscle Protect
Kracht training
Rug, biceps, kuiten

11.45u
Slim Pasta 100gr
Ketchup 100gr
Ei-eiwit 14stuks
Tonijn 75gr
Ui 75gr
Zout 1gr

16.00u
Koolvis 405gr
Olijfolie 10ml
Komkommer 100gr
Sla 100gr
Zout 1gr

19.40u
Muscle Protect

19.45 - 20.45u
Cardio

21.00u
Koolvis 405gr
Olijfolie 20ml
Komkommer 100gr
Sla 100gr
Zout 1gr

Totaal
290gr eiwit
87gr carbs
44gr vet
1890 calorieen

Succes met lage dag.

Niet chagrijn ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven