AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jeneverbes kopen bij kruudvat. zal is opzoeken wat dosering ook alweer was

Pleister: Zoals je zelf zegt je doet het op jou manier !

En die werkt als ik kijk naar de eerste foto's van deze log en de laastste gaat jij gewoon een goede wedstrijd tegemoet( denk ik ) Ook heb ik dr vertrouwen in aan de hand van deze log te hebben gelezen. Dat met dat vocht de laatste weken helemaal goed gaat komen als je verder gaat op u manier ! ze komen dr nu aan ! de laaste 2 Weken
Wederom Respect en nogmaals succes gewenst

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind alles goed in verhouding. Mss alleen je lats mogen wat wijder, en ik had op 2w-out ook al meer separatie in je benen verwacht. Maar goed, ik baseer me enkel op ervaringen en foto's van andere bb'ers, niet op eigen ervaring.

Seperatie komt deels door het vocht waardoor het niet goed doorkomt. Je hebt me log redelijk gevolgt en als je ziet wat ik naar binnen hebt gewerkt qua voedsel is het niet zo gek dat ik nog redelijk wat vocht vast houd:p

Je fysiek is goed in balans man! Vind je pics aardig gelukt voor selfies :D

Thanks bro. Selfie, het woord van 2013:cool:

Pleister: Zoals je zelf zegt je doet het op jou manier !

En die werkt als ik kijk naar de eerste foto's van deze log en de laastste gaat jij gewoon een goede wedstrijd tegemoet( denk ik ) Ook heb ik dr vertrouwen in aan de hand van deze log te hebben gelezen. Dat met dat vocht de laatste weken helemaal goed gaat komen als je verder gaat op u manier ! ze komen dr nu aan ! de laaste 2 Weken
Wederom Respect en nogmaals succes gewenst

Dankjewel voor je post, hier krijg ik weer extra motivatie van:D
Ik blijf gewoon doorgaan op mijn manier inderdaad, tot nu toe is er wat moois uitgekomen en als ik zo door zet zal het eindresultaat ook zeker goed komen!:)

goed fysiek bro

succes

Je benen inderdaad, maar bij het poseren en met name je most muscular, vind ik je fysiek niet tot zijn recht komen. Probeer anders eens de andere most musculars en kijk bij welke je het grootst en beste oogt. Probeer bij het poseren jezelf zo groot mogelijk te maken. En vergeet niet te lachen on stage. Ik kan bij je double biceps niet goed zien of je je pols zo ver mogelijk naar binnen draait, dit zorgt voor beter bicep piek en je lats komen vele malen beter uit. Respect goos. Ben benieuwd hoe ik erbij sta in 2014-15 on stage.

Poseren is nog een zwak punt. Ik dacht dat dat een sterk punt van me was totdat ik iemand mij liet controleren en ook nu tijdens de foto's blijkt dat ik nog veel eraan moet werken.

Lachen pff probeer ik altijd, maar is zo zwaar als ik alles moet aanspannen:o
Ik heb nog meer verschillende most mosculars, deze bijvoorbeeld

10eo67c.jpg

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Haat me niet :cool:

Maaltijd van zojuist,
Hertog ijs kersen
Oreo ijs koekje
Home made tonijn salade
2wemj9h.jpg

Laatst bewerkt:
Ik volg je log al een tijd maar heb nog niks gepost. Succes op de flex cup! Ik ben dr ook bij.

Hou je overigens van biertjes Pleister? Je schrijft namelijk altijd Hertog Jan ijs..maar in mijn simpele beleving is het gewoon Hertog ijs en Hertog Jan Bier.. ;)

Poseren is nog een zwak punt. Ik dacht dat dat een sterk punt van me was totdat ik iemand mij liet controleren en ook nu tijdens de foto's blijkt dat ik nog veel eraan moet werken.

Lachen pff probeer ik altijd, maar is zo zwaar als ik alles moet aanspannen:o
Ik heb nog meer verschillende most mosculars, deze bijvoorbeeld

10eo67c.jpg

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Haat me niet :cool:

Maaltijd van zojuist,
Hertog ijs kersen
Oreo ijs koekje
Home made tonijn salade
2wemj9h.jpg

Deze most muscular vind k echt vele malen beter, je biceps komen zo echt goed uit man. Ik krijg van mede sporters te horen dat ik goed kan posen. Ik poseer dan ook vrij regelmatig. Daarom een tip, volgende keer vanaf de start van je prep beginnen met poseren. Oefening baart kunst ;)

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

+1

Pleister, jij hebt ook goede traps, probeer anders eens de MM die ik in mijn galerij heb (al weet ik niet of die is toegelaten)

Vind deze most muscular pose ook stuk beter ogen ! :)

Deze most muscular vind k echt vele malen beter, je biceps komen zo echt goed uit man. Ik krijg van mede sporters te horen dat ik goed kan posen. Ik poseer dan ook vrij regelmatig. Daarom een tip, volgende keer vanaf de start van je prep beginnen met poseren. Oefening baart kunst ;)

Volgende keer ga ik sowieso eerder beginnen, merk dat het toch wat moeilijker is dan ik dacht:o

+1

Pleister, jij hebt ook goede traps, probeer anders eens de MM die ik in mijn galerij heb (al weet ik niet of die is toegelaten)

Die heb ik nog niet geprobeerd op die manier. Morgen eens proberen tijdens t trainen;)

Vind deze most muscular pose ook stuk beter ogen ! :)

Thnx!

Wat meet die faparm van je bro? ziet er massief uit!

Veel betere pose idd, komt gelijk een stuk massiever en harder over.
Die maaltijd damn :eating::meal:

Not to shabby, not to shabby at all.

Laatste week ff helemaal leeg trekken en vocht eruit gooien.

Oke boys dit word me laatste update wat betreft voeding/training en zaken die ermee te maken hebben. Ik ga nu de laatste 2 weken in en dat hou ik volledig voor mezelf. Ik denk niet dat er nu nog veel updates komen, pics misschien 2-3 days out en trainingen stellen nu ook niet veel meer voor dus heeft imo niet echt nut om dat te plaatsen.

Voeding:

07.45u
Rice powder 60gr
Whey 90gr

09.30u
Preworkout Jack3D Micro

10.15 - 11.00u
Kracht training
Borst, triceps, buik

12.00u
Rijst, ongekookt 65gr
Koolvis 390gr
Olijfolie 10ml

16.00u
Rijst, ongekookt 35gr
koolvis 230gr

19.30u
Whey 35gr

21.00 - 22.00u
Cardio
Muscle Protect

22.30u
Rijst, ongekookt 30gr
Koolvis 415gr
Olijfolie 20ml

Totaal
290gr eiwit
170gr carbs
43gr vet
2230 calorieen

Over de dag door nog 500-600gr groenten en minimaal 6 liter water. Natrium/kalium inname word ook aangepast maar dat veranderd iedere dag.

Training:

Barbell incline bench press
70kg x15
80kg x12
80kg x12
80kg x8

Machine incline chest press
55kg x15
55kg x12
55kg x8
45kg x10

Machine bench press superset machine flys
70kg x15 - 50kg x15
70kg x12 - 45kg x15
70kg x12 - 45kg x12
60kg x12 - 40kg x12

Machine dip
70kg x15
70kg x12
65kg x12

Dumbbell extensions
14kg x8
12kg x10
10kg x12

Cable pushdown superset cable pushdown underhand grip
50kg x15 - 30kg x8
50kg x12 - 25kg x10
45kg x12 - 25kg x10

BW crunches
BW x15
BW x15
BW x15

Machine crunches
40kg x15
35kg x15
30kg x20
30kg x20

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Wat meet die faparm van je bro? ziet er massief uit!

Uhm ik schat 42cm. Ik zal die voor jou straks eens opmeten als mijn pomp helemaal weg is:)

Veel betere pose idd, komt gelijk een stuk massiever en harder over.
Die maaltijd damn :eating::meal:

Me like ice cream:cool:

Not to shabby, not to shabby at all.

Laatste week ff helemaal leeg trekken en vocht eruit gooien.

Thnx, komt goed:D

Succes bro

Succes bro!

Go get m tiger.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven