Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind alles goed in verhouding. Mss alleen je lats mogen wat wijder, en ik had op 2w-out ook al meer separatie in je benen verwacht. Maar goed, ik baseer me enkel op ervaringen en foto's van andere bb'ers, niet op eigen ervaring.

Je fysiek is goed in balans man! Vind je pics aardig gelukt voor selfies![]()

Pleister: Zoals je zelf zegt je doet het op jou manier !
En die werkt als ik kijk naar de eerste foto's van deze log en de laastste gaat jij gewoon een goede wedstrijd tegemoet( denk ik ) Ook heb ik dr vertrouwen in aan de hand van deze log te hebben gelezen. Dat met dat vocht de laatste weken helemaal goed gaat komen als je verder gaat op u manier ! ze komen dr nu aan ! de laaste 2 Weken
Wederom Respect en nogmaals succes gewenst

Je benen inderdaad, maar bij het poseren en met name je most muscular, vind ik je fysiek niet tot zijn recht komen. Probeer anders eens de andere most musculars en kijk bij welke je het grootst en beste oogt. Probeer bij het poseren jezelf zo groot mogelijk te maken. En vergeet niet te lachen on stage. Ik kan bij je double biceps niet goed zien of je je pols zo ver mogelijk naar binnen draait, dit zorgt voor beter bicep piek en je lats komen vele malen beter uit. Respect goos. Ben benieuwd hoe ik erbij sta in 2014-15 on stage.

Ik volg je log al een tijd maar heb nog niks gepost. Succes op de flex cup! Ik ben dr ook bij.

Hou je overigens van biertjes Pleister? Je schrijft namelijk altijd Hertog Jan ijs..maar in mijn simpele beleving is het gewoon Hertog ijs en Hertog Jan Bier..![]()
even aangepast
Poseren is nog een zwak punt. Ik dacht dat dat een sterk punt van me was totdat ik iemand mij liet controleren en ook nu tijdens de foto's blijkt dat ik nog veel eraan moet werken.
Lachen pff probeer ik altijd, maar is zo zwaar als ik alles moet aanspannen
Ik heb nog meer verschillende most mosculars, deze bijvoorbeeld
![]()
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------
Haat me niet
Maaltijd van zojuist,
Hertog ijs kersen
Oreo ijs koekje
Home made tonijn salade
![]()

Deze most muscular vind k echt vele malen beter, je biceps komen zo echt goed uit man. Ik krijg van mede sporters te horen dat ik goed kan posen. Ik poseer dan ook vrij regelmatig. Daarom een tip, volgende keer vanaf de start van je prep beginnen met poseren. Oefening baart kunst![]()

+1
Pleister, jij hebt ook goede traps, probeer anders eens de MM die ik in mijn galerij heb (al weet ik niet of die is toegelaten)

Wat meet die faparm van je bro? ziet er massief uit!

Veel betere pose idd, komt gelijk een stuk massiever en harder over.
Die maaltijd damn![]()

Not to shabby, not to shabby at all.
Laatste week ff helemaal leeg trekken en vocht eruit gooien.