- Waardering
- 4.424
die slip is wel erg fout maar ik kan er wel op fappen.
lekkere verhoudingen
Lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er goed uit, maar is dit contest ready?
Ben benieuwd hoe je eruit gaat zien on stage!
Contest ready ben je op de dag zelf he haha.
Thnx voor t compliment.
Ziet er goed uit maar moet nog wel wat scherper, hoop dat je al het vocht goed uit je benen krijgt.
Klopt ik hou nog flink wat vocht vast maar dat wist ik van te voren al met mijn voeding. In 1,5 week tijd kan ik nog een beetje zakken in vet en sowieso heel veel vocht verliezen.
Vocht en vet is een verschil bro
Zooo...
..klaar met fappen.. *nohomo*
Nice food today Pleister!Lekker IIFYM's!
Fysiek ziet er goed uit al denk ik dat in veel gevallen belichting niet ideaal is! Al was de belichting bij alle foto's zoals de 1 na laatste was je fysiek denk beter uitgekomen.
Je buik is ook al zowat helemaal strak, maar je benen en armen lijken (door de belichting?) echt nog wel wat droger te kunnen! Het zijaanzicht van je been oogt ook lekker massief net als je benen in het algemeen!
Verwacht je overigens met strepen op je glutes on stage te komen of denk je dat dat niet gaat lukken?! Paar tandjes bij nog even en denk dat het geen onverstandige keuze is om 2weeks out even op sober bodybuilding wedstrijd voedsel te gaan zittenGa je verder nog vochtafdrijvende trucs toepassen of weet je dat nog niet..
Ik heb de foto's zelf moeten maken en was voor een paar foto's al bijna een half uur bezig. Steeds de camera goed zetten, belichting in orde proberen te maken en ook nog eens niemand die kon zeggen of ik goed stond wel of niet. Al met al vind ik deze foto's redelijk gelukt.
Vocht hou ik nog genoeg van vast maar dat ik geen probleem want dat trekt gewoon weg als mijn manier gaat werken.
Thanks voor de complimenten en hopelijk was het fappen goed gelukt

Lekker IIFYM's!

Voorkant schouder superset ik nooit, krijg ontzettende last van m'n schouders als ik teveel front pak.