AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klote om te horen man.

Hopelijk ervaar je dit niet als een verloren kans, maar eerder als weer een stuk ervaring met wedstrijd prep. Je bent tenslotte ver gekomen en je fysiek ziet er erg goed uit ;)

Mochten de foto's nog komen ben ik nog steeds erg benieuwd. Sterkte!

Balen man zo kort voor de wedstrijd! Sterkte iig met je prive zaken..

Pff balen zo net voor de wedstrijd, goodluck iig.
Nogmaals bedankt voor het uitgebreid loggen, heb er veel van geleerd!
Ben benieuwd hoe deze week nog voor je uitpakt, met het pieken enzo.

Ah klote man.. Jammer van alle moeite die je er in hebt gestoken.

Ik ken het probleem, privé gaat gewoon voor.. Succes er mee bro.

Balen gozer, priveproblemen zuigen altijd, maakt niet uit of dat nou offseason of in contest prep is. Succes ermee!

****up up bro.

maar prive gaat indd voor een contest.

Volgen er nog vele;)

sterkte ermee

Jammer man , maar volkomen gelijk prive gaat voor ;)

Sterkte en succes !

Ahh jammer man, het was je gegund.

Sterkte, en volgend jaar ben je er gewoon bij

damn suckt echt man :(, sterkte!
Volgend jaar gewoon meedoen met extraveel ervaring ;)

Boys...

Ik vind dit jammer om te moeten zeggen tegen jullie maar ik doe officieel niet meer mee aan de Flex Cup ivm privé omstandigheden. Het gaat helaas niet zo goed met bepaalde zaken in mijn leven waardoor die voorrang moeten krijgen.

Deze week probeer ik het af te maken en ik ga proberen om sneller te pieken waardoor jullie dit weekend het eindresultaat krijgen te zien. Ik kan echter niks beloven.

Ik heb ook niet de behoefte om te zeggen waarom maar als ik zeg dat het belangrijk is hoop ik dat jullie me gewoon geloven;).

Grt

Sterkte maat! Soms is t leven echt ****ed up..

Hier heb ik meer respect voor dan voor een Arnold die niet naar de begravenis van zijn vader gaat (correct me if im wrong, pumping iron?) vanwege bodybuilding. Wat het ook is, dit is en blijft sport. Prive gaat voor. Goede keuze en succes, hoe dan ook al een geweldige prestatie. De competitie mag in hun handjes wrijven ;)

Hier heb ik meer respect voor dan voor een Arnold die niet naar de begravenis van zijn vader gaat (correct me if im wrong, pumping iron?) vanwege bodybuilding. Wat het ook is, dit is en blijft sport. Prive gaat voor. Goede keuze en succes, hoe dan ook al een geweldige prestatie. De competitie mag in hun handjes wrijven ;)

Vreemde vergelijking.

Arnold was pro en was zijn brood;)

Sterkte man, maar ongetwijfeld de goede beslissing. Benieuwd naar die pics ;)

Arnold had toen ie in Amerika zat telefoon gekregen dat zijn vader ziek was. Is terug naar Oostenrijk gegaan voor hem te bezoeken.
Na zijn bezoek toen ie terug in Amerika zat (met een beenbreuk) kreeg hij bericht dat zijn vader was overleden.
Hij mocht niet vliegen van zijn arts. Pumping Iron is een docu drama, geen documentaire :)

Bah, bah, bah! Erg klote Pleister dat prive zaken roet in het eten gooien!

Maar natuurlijk begrijpelijk! Sterkte de komende tijd kerel!

Klote zeg! Sterkte ermee.

Heel erg zonde om te moeten lezen...
Erg veel sterkte en respect voor het maken van deze keuze!
Privé zaken zijn namelijk vele malen belangrijker dan een bodybuilding wedstrijd (aangezien het niet je brood is!)

hele discussie over wat arnold weet ik veel hoelang geleden deed :') :') :')

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven