FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boys...
Ik vind dit jammer om te moeten zeggen tegen jullie maar ik doe officieel niet meer mee aan de Flex Cup ivm privé omstandigheden. Het gaat helaas niet zo goed met bepaalde zaken in mijn leven waardoor die voorrang moeten krijgen.
Deze week probeer ik het af te maken en ik ga proberen om sneller te pieken waardoor jullie dit weekend het eindresultaat krijgen te zien. Ik kan echter niks beloven.
Ik heb ook niet de behoefte om te zeggen waarom maar als ik zeg dat het belangrijk is hoop ik dat jullie me gewoon geloven.
Grt

Hier heb ik meer respect voor dan voor een Arnold die niet naar de begravenis van zijn vader gaat (correct me if im wrong, pumping iron?) vanwege bodybuilding. Wat het ook is, dit is en blijft sport. Prive gaat voor. Goede keuze en succes, hoe dan ook al een geweldige prestatie. De competitie mag in hun handjes wrijven![]()

Hier heb ik meer respect voor dan voor een Arnold die niet naar de begravenis van zijn vader gaat (correct me if im wrong, pumping iron?) vanwege bodybuilding. Wat het ook is, dit is en blijft sport. Prive gaat voor. Goede keuze en succes, hoe dan ook al een geweldige prestatie. De competitie mag in hun handjes wrijven![]()

hij heeft een punt. maar als je sport je werk is dan is dat wel een heel ander verhaal