AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Suc6 man, taai weekje zo te zien!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Lol achja kan gebeuren

Haha maakt niet uit kerel:D

Hey Pleister je zit teveel op BBD :p, trainen moet je en cardio. We willen wel een topfysiek zien. :D
Soms heb ik tijd teveel inderdaad. Dat is niet altijd goed:o

Suc6 man, taai weekje zo te zien!
Thnx bro

dus heeft t ook niet veel zin om constant on te blijven? of wil je dat wel blijven doen
Je vroeg me laatst in het topic ook al naar me kuur schema. Vind je dat zo interessant?

Als alles voorbij is maak ik een uitgebreide samenvatting hoe alles uitzag gaf ik aan dus ook over me cycle lol

Lol achja kan gebeuren

Haha maakt niet uit kerel:D

Soms heb ik tijd teveel inderdaad. Dat is niet altijd goed:o

Thnx bro

Je vroeg me laatst in het topic ook al naar me kuur schema. Vind je dat zo interessant?

Als alles voorbij is maak ik een uitgebreide samenvatting hoe alles uitzag gaf ik aan dus ook over me cycle lol

dit is een BB forum, waarom zou het niet interessant zijn om te weten?
daarnaast begrijp ik niet waarom daar altijd zo geheimzinnig over gedaan word, immers heb je ook je 6'tal kuurtjes op GH15 gezet.

bodybuilders :roflol:

• #1.065
dit is een BB forum, waarom zou het niet interessant zijn om te weten?
daarnaast begrijp ik niet waarom daar altijd zo geheimzinnig over gedaan word, immers heb je ook je 6'tal kuurtjes op GH15 gezet.

bodybuilders :roflol:

Kun je lezen? Nadat ik klaar ben post ik alles. Of typ ik dit in het Chinees?

En ben je me aant stalken ofzo dat je precies weet wat ik zit. Get a life

Kun je lezen? Nadat ik klaar ben post ik alles. Of typ ik dit in het Chinees?

En ben je me aant stalken ofzo dat je precies weet wat ik zit. Get a life

441890004_640.jpg

Boys boys. Pleister is gestopt wegens privé omstandigheden. Thats all. Hij zal er verder ziek van zijn dat hij zichzelf niet kan showen op de Flex. En besluit dat nu wel hier te doen. Top toch.
En dat kuren is lekker belangrijk zeg. Ook met een pilletje of een spuit moet je dedicated zijn en keihard trainen. Toch!
Anders liep de Wereld vol Arnoldjes.

Boys boys. Pleister is gestopt wegens privé omstandigheden. Thats all. Hij zal er verder ziek van zijn dat hij zichzelf niet kan showen op de Flex. En besluit dat nu wel hier te doen. Top toch.
En dat kuren is lekker belangrijk zeg. Ook met een pilletje of een spuit moet je dedicated zijn en keihard trainen. Toch!

Wat een flauwekul man. Iedereen weet toch dat je met spuiten & pilletjes groot wordt, ook al train je niet.

Wat lul je man, met genoeg gear kan wel degelijk HUGE worden, kijk maar naar em87 en die vreet doners en kapsalons

**** Daddy is in , prepare for chemical warfare.

Kevin levrone trainde zelfs gewoon een lange tijd niet in het off season. Aas is nou eenmaal veruit het belangrijkste, maargoed dan lijken bepaalde mensen nou niet meer zo bewonderenswaardig, daarom altijd al die "maar juicers moeten ook hard trainen" crap

Als ik genoeg geld had zou ik gewoon een log starten om aan te tonen hoe AAS nummer 1 is bij bodybuilden, knal ik lekker IU'S hgh met tren, test, t3 combi en eet ik heel de dag KFc's en pizza's terwijl ik droger word en vvm aankom

On topic maar weer. Dit is niet de plek om over AAS te discussiëren.
Het gaat hier om Pleister zijn topic en road to Flex die jammerlijk is onderbroken.

• #1.078
On topic maar weer. Dit is niet de plek om over AAS te discussiëren.
Het gaat hier om Pleister zijn topic en road to Flex die jammerlijk is onderbroken.

+1.

Ontopic weer:

Morgen begin ik aan me depletion dagen, van donderdag tot zondag middag. Pff echt afzien maarja wat moet dat moet toch!?:D

Depleten is 1500 kcal ?

• #1.080

Zo ziet mijn depletion dag uit, verschilt niet zo heel veel van de huidige dagen. De pasta saus is 4gr carbs per 100gr saus dus dat is heel minimaal op het einde van de dag.

08.00u
Koolvis 405 gram
Pasta saus 100 gram
Groenten 250gr
Olijfolie 10 ml

12.30u
Koolvis 405 gram
Pasta saus 100 gram
Groenten 250gr
Olijfolie 10 ml

17.00u
Koolvis 405 gram
Pasta saus 100 gram
Groenten 250gr
Olijfolie 10 ml

21.30u
Koolvis 405 gram
Pasta saus 100 gram
Groenten 250gr

Totaal
289gr eiwit
44gr carbs
43gr vet
1725 calorieen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven