- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of ik in de toekomst nog wedstrijden ga doen.. voorlopig niet iig.
Haha maakt niet uit kerel

Soms heb ik tijd teveel inderdaad. Dat is niet altijd goedHey Pleister je zit teveel op BBD, trainen moet je en cardio. We willen wel een topfysiek zien.
![]()

Thnx bro
Je vroeg me laatst in het topic ook al naar me kuur schema. Vind je dat zo interessant?dus heeft t ook niet veel zin om constant on te blijven? of wil je dat wel blijven doen
Lol achja kan gebeuren
Haha maakt niet uit kerel
Soms heb ik tijd teveel inderdaad. Dat is niet altijd goed
Thnx bro
Je vroeg me laatst in het topic ook al naar me kuur schema. Vind je dat zo interessant?
Als alles voorbij is maak ik een uitgebreide samenvatting hoe alles uitzag gaf ik aan dus ook over me cycle lol

dit is een BB forum, waarom zou het niet interessant zijn om te weten?
daarnaast begrijp ik niet waarom daar altijd zo geheimzinnig over gedaan word, immers heb je ook je 6'tal kuurtjes op GH15 gezet.
bodybuilders![]()
Kun je lezen? Nadat ik klaar ben post ik alles. Of typ ik dit in het Chinees?
En ben je me aant stalken ofzo dat je precies weet wat ik zit. Get a life

je was toch al klaar. want je deed niet meer mee? of mis ik weer iets![]()
Kun je lezen? Nadat ik klaar ben post ik alles. Of typ ik dit in het Chinees?
En ben je me aant stalken ofzo dat je precies weet wat ik zit. Get a life
Boys boys. Pleister is gestopt wegens privé omstandigheden. Thats all. Hij zal er verder ziek van zijn dat hij zichzelf niet kan showen op de Flex. En besluit dat nu wel hier te doen. Top toch.
En dat kuren is lekker belangrijk zeg. Ook met een pilletje of een spuit moet je dedicated zijn en keihard trainen. Toch!
Anders liep de Wereld vol Arnoldjes.
Wat lul je man, met genoeg gear kan wel degelijk HUGE worden, kijk maar naar em87 en die vreet doners en kapsalonsBoys boys. Pleister is gestopt wegens privé omstandigheden. Thats all. Hij zal er verder ziek van zijn dat hij zichzelf niet kan showen op de Flex. En besluit dat nu wel hier te doen. Top toch.
En dat kuren is lekker belangrijk zeg. Ook met een pilletje of een spuit moet je dedicated zijn en keihard trainen. Toch!
Anders liep de Wereld vol Arnoldjes.
Wat een flauwekul man. Iedereen weet toch dat je met spuiten & pilletjes groot wordt, ook al train je niet.
Wat lul je man, met genoeg gear kan wel degelijk HUGE worden, kijk maar naar em87 en die vreet doners en kapsalons

Wat lul je man, met genoeg gear kan wel degelijk HUGE worden, kijk maar naar em87 en die vreet doners en kapsalons
On topic maar weer. Dit is niet de plek om over AAS te discussiëren.
Het gaat hier om Pleister zijn topic en road to Flex die jammerlijk is onderbroken.