mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.819
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit in dat blikje cola light niet nog steeds veel rotzooi, aspartaam ofzo als ik me niet vergis?
Dat blikje is toch van de Liddl, vond je toch de lekkerste cola light die er was of heb ik dat niet hier keer voorbij zien komen.

Zit in dat blikje cola light niet nog steeds veel rotzooi, aspartaam ofzo als ik me niet vergis?
Dat blikje is toch van de Liddl, vond je toch de lekkerste cola light die er was of heb ik dat niet hier keer voorbij zien komen.

Die BurgerKing stuff is ook allemaal niet zo gezond![]()

uiteraard!Ff seri we kunnen wel een keertje een meet regelen, kunnen we samen trainen. Wel alleen wanneer die bikini chicks komen anders niet![]()
Geen idee, kijk ik niet naar. Ik kijk puur naar de calorieën en aangezien er 0 calorieën in zit is deze cola light Pleister approvedZit in dat blikje cola light niet nog steeds veel rotzooi, aspartaam ofzo als ik me niet vergis?

+1
Kijk maar eens op hun website bij de delight producten. Best goede voeding voor een fastfood restaurant.Die BurgerKing stuff is ook allemaal niet zo gezond![]()
McDonald's beter?

Perfect! Noem maar een tijd en datum

Schouders de dag na borst?Aaaah liefff, dankje
Vanavond schouders, armen. Kijken hoe die training gaat![]()
. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Moet ik misschien nog herstellen van mijn wedstrijd prep, vanwege de hoeveelheid cardio en lage aantal calorieën? Dat is mijn idee in ieder geval maar ik weet het ook niet zeker. Ik zit trouwens nu ook nog niet al te hoog in calorieën, namelijk 2700. Ik ben nog steeds op aant bouwen.. over een weekje of 2 wil ik op me onderhoud zitten, zal circa 3100 calorieën zijn.Had het zelfde. Komt door je prep. Krijgt vanzelf je kracht weer terug.

Je bent toch ook van veel supps naar laag/weinig supps gegaan?
Merk je echt wel op laag kcal

Welke smaak raad je me aan?Neem gewoon Ben & Jerry na het trainen, ook genoeg carbs, gooi er wat noten door, isolaatje erbij en hoppa klaar!![]()