Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Hmmm ja dat is in meerdere gyms hier in het zuiden van het zuiden

Maar welke gym is dat dan bro?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij komt sowieso! Met je vriendin
Robbie neemt ijs voor je mee, alsof je zulk musclefood kan weerstaan
Ook voor mij?
blondi, cup D, bikini atleet ....of er staan 20 spotters met squatten 
Whoaaa wat? Ik kom ook uit Heerlen haha. Waar train je dan? Zo kun jij mijn leermeester worden haha![]()
Nee kabels

Jij snapt het brah kabel dodenlift voor die gainz
Nee ik beloof dat ik niet te vaak zal kijkenDan wilt niemand meer trainenblondi, cup D, bikini atleet ....of er staan 20 spotters met squatten
Tuurlijk neem ik ijs mee, weet je toch?En de nieuwste creatine uit Amerika.

Nee ik beloof dat ik niet te vaak zal kijken
Wat voor ijs? En zit er ook een scoop bij die creatine zodat ik hem direct kan gebruiken?

Ik zal zsm pics/vids proberen te maken, speciaal voor jullie

Lol. Ik had ook nog een softijsje gepakt, iifym jwz. Nu weer werken ciaooIn voor vids hoe jij een Zweedse beefburger in 1 keer je mond in schuift.
Jouw log is meer spam dan wat anders haha
In voor vids hoe jij een Zweedse beefburger in 1 keer je mond in schuift.
Ik ben altijd bloedserieus

)
Als ik morgen in de buurt ben ga ik er weer lunchen, eventjes kijken wat ik dan precies pak
Markus ruhl deed die lat pulldown curl ook altijd.
Wel liggend.
Cable pullovers??
We trainen ergens in middag, erna eten en dan nog ff na de shop. Ben je nog redelijk op tijd thuis toch?Misschien in. Lijkt me lachen als er een paar buffels komen maar 't is wel een teringeind weg, dus stappen is dan niet echt een optie voor mij.
Is net 1,5u met auto?
Nee niet echt een reden, ik probeer bij de meeste oefeningen eigenlijk altijd tussen de 12-15 herhalingen te blijven maar soms kies ik het gewicht verkeerd waardoor ik moet gaan verlagen. Dus ik ga niet altijd tot failure, hooguit het laatste setje.Leuke training, is er reden dat je vaak verwisseld in volume of is dat gewoon tot failure gaan? Bijv bij de arnold curls.
Meal 3 ziet er goed uit, ook eens proberen. Hoe lang had je hem precies in de magnetron gedaan?