Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik doe ze altijd zittend, krijg je zieke pomp van.

Deze bedoel ik bro, maar dan met stang ipv 2 losse handvaten:
http://www.youtube.com/watch?v=cMfzctrPSCw

We trainen ergens in middag, erna eten en dan nog ff na de shop. Ben je nog redelijk op tijd thuis toch?

Is net 1,5u met auto?

Nee niet echt een reden, ik probeer bij de meeste oefeningen eigenlijk altijd tussen de 12-15 herhalingen te blijven maar soms kies ik het gewicht verkeerd waardoor ik moet gaan verlagen. Dus ik ga niet altijd tot failure, hooguit het laatste setje.

Ik doe bij die meal alle ingredienten mengen en dan in de magnetron 6,5 min bro

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Ik ga trouwens ff een before/after collage maken van wanneer ik ben begonnen tot nu, wel leuk om te zien denk ik:D

Ben laatst aangereden in mn pa zn auto... heb zelf alleen een motor atm..;(

Heb t niet zo op t OV. Stinkende mensen, geen idee hoe die chipkaarten werken etc.:o

Koop een kaartje, niemand die naast jou in zo'n 2zits bankje wil zitten, houden ze geen ruimte over. Ik ga ook altijd net iets wijder zitten dan per se nodig is, altijd ruimte voor mezelf :)

Koop een kaartje, niemand die naast jou in zo'n 2zits bankje wil zitten, houden ze geen ruimte over. Ik ga ook altijd net iets wijder zitten dan per se nodig is, altijd ruimte voor mezelf :)

Kaartjes kopen kan toch al lang niet meer?

Gewoon aan de buitenkant gaan zitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.768
Dat is toch gewoon straight arm pulldown, wel een fijne oefening.
Ook goed, ik geef oefeningen altijd hun eigen naam:p

Heb t niet zo op t OV. Stinkende mensen, geen idee hoe die chipkaarten werken etc.:o
Jammer brah:(

Zoals ik net zei, heb even een collage gemaakt. Op foto 1 was ik 16 jaar en trainde ik nog niet, op foto 2 was ik een klein half jaartje aan het trainen, en foto 3 is bekend:D
if4a4y.jpg

• #1.770
Sowieso op zaterdag rond 11u ofzo is het niet echt druk in het OV. Je hebt denk ik wel plekje voor jezelf op dat tijdstip

Kaartjes kopen kan toch al lang niet meer?
Op sommige plaatsen wel nog brah, hier ook nog

Gewoon aan de buitenkant gaan zitten
Of je gaat staan:p

Hmm mss in die prutstad van jou idd niet, in het Oosten is alles altijd wat trager, hier kan het nog/

Ook een goede idd :p

Het hele land is om mijn stad heen gebouwd bro.
Dankzij mijn mooie stad hebben jullie het zo goed daar in t oosten.. ;)

Puberteit heeft je goed gedaan :D. No homo.

@Pleister, ik dacht dat ze in dat gedeelte van Nederland nog in huifkarren rond scheurde... Nooit gedacht dat de brommer daar al bestond!

Je lijkt wel ziek op de tweede foto en die scooter is natuurlijk epic!

Wel echt een super vooruitgang geboekt man!:thumbs:

Tot nu toe hebben de meeste mensen overigens wok gestemd voor de meet...ze denken dat je bij de sushi alleen sushi kunt krijgen ;)

• #1.777
:roflol:

Puberteit heeft je goed gedaan :D. No homo.
Combi van puberteit en tren denk ik:o

@Pleister, ik dacht dat ze in dat gedeelte van Nederland nog in huifkarren rond scheurde... Nooit gedacht dat de brommer daar al bestond!
Hahaha nee jong hier is alles ook modern. Behalve trams en metro's die heb je hier niet

Je lijkt wel ziek op de tweede foto en die scooter is natuurlijk epic!

Wel echt een super vooruitgang geboekt man!:thumbs:

Tot nu toe hebben de meeste mensen overigens wok gestemd voor de meet...ze denken dat je bij de sushi alleen sushi kunt krijgen ;)
Sushi is nog vrij onbekend bij de meeste zo te zien, is ook nog niet zo populair inderdaad. Met de wok heb ik ook geen problemen btw:D

stond er beter bij op je 16e :D

Welke is de before pic?

Ha-ha, saai. Maar goede progressie gemaakt! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven