Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nox Pump van Yates vond ik de beste, nooit gewenning gehad en had geen dipjes, al weet ik niet hoe de samenstelling nu is.
Ouwe No Xplode had ik ook zat aan 1 scheppie dus wat ze nu maken is bagger.
En anders gewoon caffeine tab met Arginine etc erbij, deed het ook goed voor me.

Beetje coke ook altijd goed

Ik heb zoiets nog nooit genomen maar het werkt naar het schijnt wel ook goed op je darmen :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Nox Pump van Yates vond ik de beste, nooit gewenning gehad en had geen dipjes, al weet ik niet hoe de samenstelling nu is.
Ouwe No Xplode had ik ook zat aan 1 scheppie dus wat ze nu maken is bagger.
En anders gewoon caffeine tab met Arginine etc erbij, deed het ook goed voor me.
Nox Pump is opzich goed maar ik vind die vrij duur. En caffeine, ik drink best veel koffie dus ben een beetje gewend aan caffeine. Heb sowieso liever iets in poeder vorm bro

Speed waarschijnlijk nog beter:o

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik heb zoiets nog nooit genomen maar het werkt naar het schijnt wel ook goed op je darmen :P

Bedoel je coke of een preworkout?:D

Nox Pump is opzich goed maar ik vind die vrij duur. En caffeine, ik drink best veel koffie dus ben een beetje gewend aan caffeine. Heb sowieso liever iets in poeder vorm bro

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Dan maal je het effe, is het ook poeder :cool:

Haha preworkout gek :D

Balen dat je training niet helemaal lekker liep..misschien kwam het door de vier borden wok en bolle pens ;)

Qua pre-workout kan ik ook alleen maar refereren naar oude formules..de nieuwe heb ik nog geen ervaring mee.

Voor mij blijft de topper Maximize, gevolgd door Crack, NoxiPro en Supercharge

Gebruik zelf Assault maar die is volgens mij stuk lichter dan No-Explode (iig voor mn darmen, 3 scoops No-Xplode dan zit ik heel de week op de plee:p)

Morgen ga ik Insane! van B&F proberen, laat wel ff weten hoe die bevalt.

Klein beetje pep pre workout

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.815
All natty. In men tienerjaren heb ik alles wel zowat gedaan op opiaten na.
Nu een zware afkeer van drugs. Enkel op nieuwjaar doe ik eens gek.
Tienerjaren? Je bent pas 21 gast:D

Balen dat je training niet helemaal lekker liep..misschien kwam het door de vier borden wok en bolle pens ;)

Qua pre-workout kan ik ook alleen maar refereren naar oude formules..de nieuwe heb ik nog geen ervaring mee.

Voor mij blijft de topper Maximize, gevolgd door Crack, NoxiPro en Supercharge

Nee bolle pens had ik niet meer bro weet ook niet hoe het kwam. Ik had weinig carbs gegeten tijdens de wok, alleen de groenten en hooguit de saus die bij het vlees zat dus misschien daardoor.

Achja ik ga wel wat andere preworkouts gebruiken wanneer No-Xplode op is, zelf even uitzoeken:p

Gebruik zelf Assault maar die is volgens mij stuk lichter dan No-Explode (iig voor mn darmen, 3 scoops No-Xplode dan zit ik heel de week op de plee:p)

Morgen ga ik Insane! van B&F proberen, laat wel ff weten hoe die bevalt.
Let me know!

Klein beetje pep pre workout
Nooit geprobeerd maar lijkt me niet echt chil om op te trainen haha. Jij wel al eens gedaan dan?

Nu ben ik een twintiger :trollface:

---------- Post added at 20:17 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

Tienerjaren? Je bent pas 21 gast:D

Nee bolle pens had ik niet meer bro weet ook niet hoe het kwam. Ik had weinig carbs gegeten tijdens de wok, alleen de groenten en hooguit de saus die bij het vlees zat dus misschien daardoor.

Achja ik ga wel wat andere preworkouts gebruiken wanneer No-Xplode op is, zelf even uitzoeken:p

Let me know!

Nooit geprobeerd maar lijkt me niet echt chil om op te trainen haha. Jij wel al eens gedaan dan?

Chill om op te trainen ? haha KO tijdens het deadliften :roflol:

hyphy mud nemen :D.

5 scheppen instant koffie met een flesje cola.

All natty. In men tienerjaren heb ik alles wel zowat gedaan op opiaten na.
Nu een zware afkeer van drugs. Enkel op nieuwjaar doe ik eens gek.

Waiting for 2014 : Logje High dose nordi / High dose slin / high dose tren.

lol

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven