Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nox Pump is opzich goed maar ik vind die vrij duur. En caffeine, ik drink best veel koffie dus ben een beetje gewend aan caffeine. Heb sowieso liever iets in poeder vorm broNox Pump van Yates vond ik de beste, nooit gewenning gehad en had geen dipjes, al weet ik niet hoe de samenstelling nu is.
Ouwe No Xplode had ik ook zat aan 1 scheppie dus wat ze nu maken is bagger.
En anders gewoon caffeine tab met Arginine etc erbij, deed het ook goed voor me.
Speed waarschijnlijk nog beter

Ik heb zoiets nog nooit genomen maar het werkt naar het schijnt wel ook goed op je darmen![]()

Nox Pump is opzich goed maar ik vind die vrij duur. En caffeine, ik drink best veel koffie dus ben een beetje gewend aan caffeine. Heb sowieso liever iets in poeder vorm bro
---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------
Bedoel je coke of een preworkout?![]()

Nox Pump is opzich goed maar ik vind die vrij duur. En caffeine, ik drink best veel koffie dus ben een beetje gewend aan caffeine. Heb sowieso liever iets in poeder vorm bro
---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------
Bedoel je coke of een preworkout?![]()

Coke ben je bekend mee zeker?

Teveel moeite lol
All natty. In men tienerjaren heb ik alles wel zowat gedaan op opiaten na.
Nu een zware afkeer van drugs. Enkel op nieuwjaar doe ik eens gek.

Tienerjaren? Je bent pas 21 gastAll natty. In men tienerjaren heb ik alles wel zowat gedaan op opiaten na.

Balen dat je training niet helemaal lekker liep..misschien kwam het door de vier borden wok en bolle pens
Qua pre-workout kan ik ook alleen maar refereren naar oude formules..de nieuwe heb ik nog geen ervaring mee.
Voor mij blijft de topper Maximize, gevolgd door Crack, NoxiPro en Supercharge

Let me know!Gebruik zelf Assault maar die is volgens mij stuk lichter dan No-Explode (iig voor mn darmen, 3 scoops No-Xplode dan zit ik heel de week op de plee)
Morgen ga ik Insane! van B&F proberen, laat wel ff weten hoe die bevalt.
Nooit geprobeerd maar lijkt me niet echt chil om op te trainen haha. Jij wel al eens gedaan dan?

Tienerjaren? Je bent pas 21 gast
Nee bolle pens had ik niet meer bro weet ook niet hoe het kwam. Ik had weinig carbs gegeten tijdens de wok, alleen de groenten en hooguit de saus die bij het vlees zat dus misschien daardoor.
Achja ik ga wel wat andere preworkouts gebruiken wanneer No-Xplode op is, zelf even uitzoeken
Let me know!
Nooit geprobeerd maar lijkt me niet echt chil om op te trainen haha. Jij wel al eens gedaan dan?

Net als mij, allebei ''volwassen''

Waiting for 2014 : Logje High dose nordi / High dose slin / high dose tren.
lol