Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
hyphy mud nemen :D.

5 scheppen instant koffie met een flesje cola.

Ik kon die serieus nog niet! Morgen ga ik t uitproberen lol. Ik ga die preworkout wel direct voor het trainen nemen aangezien die direct inslaat wat ik zo lees.

Heb je die zelf ook al eens geprobeerd?

Waiting for 2014 : Logje High dose nordi / High dose slin / high dose tren.

lol

Alles onder de 5gr aas en 20iu hgh is natty bro

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

De Hyphy Mud!

http://www.youtube.com/watch?v=EUzaw5_O9vY

Jij snapt het pleister ! :D

• #1.823

Of niet:D

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Zojuist me laatste meal op:

Kibbeling 280gr
Kipfilet 50gr
Groenten 300gr
Mayo light 65gr
b6uana.jpg
Die kibbeling was echt fuarking lekker, morgen ff meer inslaan bij de appie want ze waren in de aanbieding:cool:

Wow shit , ik moet echt eens leren koken. Hoe doen jullie dat toch altijd met al die ****ing groenten ?

Kibbeling :meal:
Damn dat is altijd heeeerlijk, gewoon koud door de salade gedaan?

Gl met je Hyphy Mud :|

• #1.826
Wat eet jij dan zoal?:p

Hoefde maar 3 minuutjes in de pan en had t ff laten afkoelen. Was echt een lekkere meal maar zat wel veel zout in door die kibbeling:o

Vlees/vis rijst brocolli/wortelen, Nooit saus ook niet bij pasta. srs De dag dat ik moet cutten zal ik wel wat meer groenten moeten eten :p

• #1.828
Vlees/vis rijst brocolli/wortelen, Nooit saus ook niet bij pasta. srs De dag dat ik moet cutten zal ik wel wat meer groenten moeten eten :p

Ik at eerst nooit groentes maar sinds mijn laatste cut ben ik het pas lekker gaan vinden, vult opzich ook wel goed

Ik at eerst nooit groentes maar sinds mijn laatste cut ben ik het pas lekker gaan vinden, vult opzich ook wel goed

Ja ik vind het ook goed maar ik ben echt een leek op gebied van koken.
Ik kan enkel water koken en vlees bakken / thats it. Ik zou niet weten hoelang je die groenten kunt bewaren etc. ach komt wel zeker :D

Ik kan enkel water koken en vlees bakken / thats it. Ik zou niet weten hoelang je die groenten kunt bewaren etc. ach komt wel zeker :D

Op 't zakje staat een houdbaarheidsdatum :p Ik eet ook zelden groente, vind 't niet bepaald lekker. In m'n cut wel even gedaan maar geauwehoer met klaarmaken elke dag want als je 't een dag na bereiding bewaard is het ****ing vies na opwarmen en koud is 't helemaal niet te vreten.

• #1.835
Komt wel goed sgatje:aai:

Op 't zakje staat een houdbaarheidsdatum :p Ik eet ook zelden groente, vind 't niet bepaald lekker. In m'n cut wel even gedaan maar geauwehoer met klaarmaken elke dag want als je 't een dag na bereiding bewaard is het ****ing vies na opwarmen en koud is 't helemaal niet te vreten.
Ja das wel k*t inderdaad als je er veel groentes bij hebt kun je het niet opwarmen want dan worden die hele groentes slap en week. Maar ik eet me maaltijden sowieso meestal koud dus voor mij niet zo'n probleem

:kiss:

Love you too

Daarom dus. ****ing groenten.

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

:roflol::roflol: serieus?
Wees dan maar blij dat je mijn pics niet volgt :cool:

Is graag gedaan bro :cool:

Haha van jouw had ik ook al pics gezien loozert in dat food/pics topic.
Wil jij niet voor me koken ? :p

• #1.837
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven