MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Off zijn is een klote gevoel bro.. wetende dat ik ook geen massa ga bouwen nu, word er een beetje depri van (srs)
Kan niet wachten tot het 1 april is.. :|

In dat gebied waar jij woont he, daar kan je zeker zo ff de grens over gaan om cheap te tanken? of is dat net te ver?

Ken het gevoel bro, is zeker klote. Ik ken me nog herinneren dat toen ik de eerste keer off was gegaan en enkele weken nadat ik klaar was kwam ik een meisje tegen die ik toen ook een paar weekjes niet had gezien. Het eerste wat ze vroeg, wat ben jij opeens afgevallen, ben je ziek geweest? Damnn die voelde ik echt hard mja daar moet je je overheen zetten hoe moeilijk het ook is:(.

Jawel dat is hier ideaal. Tegenwoordig is de benzine in Duitsland nog goedkoper dan in Belgie en Duitsland is voor mij 10-15 min rijden. Maar meestal doe ik het wanneer ik sowieso in de buurt ben of wanneer ik in Aken ga trainen. Lekker goedkoop:cool:

Ben je off nu Pleister?

• #1.867
Stoer en mooi???!!!Wil je met me daten?:cool:

Ja graag! Tot dalijk schatje:kiss:

Nu het serieuze gedeelte, mijn voeding:cool:

07.45u
Tonijn 260gr
Groenten 350gr
Mayo light 75gr
Olijfolie 10ml

12.45u
Ben weer gaan lunchen bij de Ikea en had het volgende besteld: (ben vergeten foto's te maken:()
Kipburger menu met groenten
Visfilet menu met groenten
Eieren 3 stuks
Softijsje hnnnnngg

17.00u
Havermout 105gr
Whey nutella/hazelnoot 50gr
Melk, mager 350ml
Cacao poeder 10gr

19.15u
Hyphy Mud:cool::
Coca Cola 200ml
Oploskoffie 2 schepjes
2euss3a.jpg

2nl8ndz.jpg
20.30u
Kracht training
BCAA's 10gr

21.45u
Aardappelen 220gr
Kibbeling 280gr
Kalkoenfilet 50gr
Groenten 300gr
Noten 25gr
Mayo light 75gr
2rzsx8p.jpg
Totaal
Eiwit: +-290gr
Carbs: +-260gr
Vet: +-95gr
Calorieen: 3000-3200

Training

Leg extensions
50kg x15
60kg x12
60kg x10
50kg x12

Hack squat machine
110kg x15
110kg x12
110kg x12

Hack squat machine 21'en (Voor degene die niet bekend zijn met de term 21'en: 7 halve herhalingen bovenin, 7 halve herhalingen onderin, 7 hele herhalingen)
80kg x21
80kg x21

Leg press
210kg x12
210kg x10
210kg x8
180kg x12

Eigenlijk wou ik nog gaan uitstappen of in een andere hoek de leg press gaan doen maar ik kreeg nu opeens last van mijn rechterknie dus ik durfde geen duw bewegingen meer te doen, dus ik had weer voor de leg extensions gekozen.
Leg extensions
50kg x12
50kg x10
40kg x15
40kg x15

Training ging goed. Had een flinke pomp en ook dikke verzuring maar dat kwam denk ik mede door het 21'en bij de squat machine.

Wat betreft de Hyphy Mud, ik weet niet zeker wat ik ervan moet vinden. 10 min na inname had ik echt het idee dat ik vol energie zat en dat de combi werkte. Na ongeveer 30 min werd ik een beetje licht in me hoofd maar wel nog energiek en na 45-50 min voelde ik eigenlijk niks meer. Kan deels placebo effect zijn maar imo werkte het wel. De combi cola/koffie smaakte alleen niet zo fris maar het was ook niet zo dat ik moest kotsen ofzo:roflol:. Morgen ga ik 3 schepjes oploskoffie proberen, kijken wat dat brengt:D

Haha lekker, ik heb vandaag vier scoops genomen. Maar ik drink te helft op voor de training en de andere helft tijdens de training. Heb jij hem helemaal voor de training gehad?

en hoe staat het met de knieën?

• #1.869
Haha lekker, ik heb vandaag vier scoops genomen. Maar ik drink te helft op voor de training en de andere helft tijdens de training. Heb jij hem helemaal voor de training gehad?

en hoe staat het met de knieën?

Alles in één keer 10 min voor de training. Is het beter om ook wat te nemen tijdens de training?

Mwoa niet echt goed, heb om de zoveel tijd altijd wel ergens last van bij het benen trainen. Maar ik probeer er om heen te trainen:)

Alles in één keer 10 min voor de training. Is het beter om ook wat te nemen tijdens de training?

Mwoa niet echt goed, heb om de zoveel tijd altijd wel ergens last van bij het benen trainen. Maar ik probeer er om heen te trainen:)

zegt die wel in het filmpje, vond het vandaag wel fijn. Alleen merkte dat toen ik 1,5 uur later bij oma op de bank zat nog steeds strak stond. :D

Als je aan de kuur zit ook er last van?

Laatst bewerkt:
  • #1.871
zegt die wel in het filmpje, vond het vandaag wel fijn. Alleen merkte dat toen ik 1,5 uur later bij oma op de bank zat nog steeds strak stond. :D

Als je aan de kuur zit ook er last van?

Oke thnx. Ik probeer morgen nog even gewoon 3 scoops pre-training en anders doe ik zondag 2 scoops pre-training en 2 scoops intra-training

Ja ik heb er altijd last van, ook tijdens het kuren. Maar ik ga nu nog eens deca en dianabol toevoegen en die heb ik beide pas 1x gehad. Over het algemeen zorgen die roids er wel voor dat je dan blessurevrij kunt trainen dus hopelijk komt dat mijn been trainingen ten goede:D

Oke thnx. Ik probeer morgen nog even gewoon 3 scoops pre-training en anders doe ik zondag 2 scoops pre-training en 2 scoops intra-training

Ja ik heb er altijd last van, ook tijdens het kuren. Maar ik ga nu nog eens deca en dianabol toevoegen en die heb ik beide pas 1x gehad. Over het algemeen zorgen die roids er wel voor dat je dan blessurevrij kunt trainen dus hopelijk komt dat mijn been trainingen ten goede:D

Netjes, ik zelf heb ook altijd moeilijk veel last van gewrichten, hoop dat dat tijdens m'n eerste kuurtje ook eindelijk over is :D. Hoeveel kuren heb je eigenlijk al gehad? Pm mag ook ;)

• #1.873
Netjes, ik zelf heb ook altijd moeilijk veel last van gewrichten, hoop dat dat tijdens m'n eerste kuurtje ook eindelijk over is :D. Hoeveel kuren heb je eigenlijk al gehad? Pm mag ook ;)

Gewrichten heb ik niet zo last van gelukkig. Ligt eraan wat voor je kuur je neemt, als je winstrol gaat nemen dan krijg je normaal gesproken nog meer last van je gewrichten dus die kun je dan beter vermijden

Quads 1x per week?

Ga je nog met Michelle daten?

Kun je de voedingswaarde eens posten van zo'n potje ijs makker ?

Mooie mannen eten B&J :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven