MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ey mackhomo :P Oke laat dan maar :sad:

Als je de voedingswaarde neemt van een grote pot....dan ishet niet raar dat ik het veel pwo at :) tis alleen zo duur, en overigens at ik het omdat het lekker is, soort van goed praten....net zoals die chocomel bs :)

Ik denk dat ik maar gewoon een mixer ga halen en de boel zelf maak met eiwitpoeder :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
Kun je de voedingswaarde eens posten van zo'n potje ijs makker ?
Np mate, hier zijn ze. Je moet trouwens kijken naar de hoeveelheid calorieen enz per 100ml, aangezien er 4x 100ml in de ijsjes zit.
jhwyux.jpg

Jij snapt het:cool:

Als je de voedingswaarde neemt van een grote pot....dan ishet niet raar dat ik het veel pwo at :) tis alleen zo duur, en overigens at ik het omdat het lekker is, soort van goed praten....net zoals die chocomel bs :)
Die 4 ijsjes bij elkaar zijn iets minder dan een grote pot, maar nu heb je wel wat verschillende smaken, ook wel eens lekker:D

Thx pleister!

• #1.889
Hnnng B&J!
Vroeger kei hard addicted, helaas was het niet goed voor m'n lichaam & portemonnee :o

Ben & Jerry's Peanutbutter Trenbolone? :trollface:

• #1.895
<3<3<3<3<3

Heeeeel gezond:D

Is robbie zo gul met zijn ben&jerry? Ik dacht dat die alles voor zichzelf hield

Nee Sven was zo gul, veel mensen die kwamen trainen namen ijs mee, heel de vriezer stond soms vol :D en idd....dan gaf ik uiteraard niks weg....is mijn :mad:

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Wow real love tussen jullie 2 dat merk je direct:heart:. Echt lieff

Klopt :cool:
Toen was het een lief jochie en nu tilt ie ****ing boomstammen van 100 kilo boven zijn hoofd :D:D

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ben & Jerry's Peanutbutter Trenbolone? :trollface:

T3Chocolates :cool:

Meal 1
Ben&Jerry 4st (kleine bakjes van 100ml)
Kalkoenfilet beleg 275gr
73fb5h.jpg
Quote waardig!

Is this real life!:o:eating:

Meal met kibbeling gisteren zag er ook goed uit! Maar what about the coca cola...waste of calories IMO, kun je beter een hamburger bij de Mc halen of iets dergelijks ;)

• #1.899
Quote waardig!

Is this real life!:o:eating:

Meal met kibbeling gisteren zag er ook goed uit! Maar what about the coca cola...waste of calories IMO, kun je beter een hamburger bij de Mc halen of iets dergelijks ;)
Al mijn posts zijn quotewaardig:cool:

Heb je je bril op brah;) Hyphy Mud

Chunky Monkey <3

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven