- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Np mate, hier zijn ze. Je moet trouwens kijken naar de hoeveelheid calorieen enz per 100ml, aangezien er 4x 100ml in de ijsjes zit.Kun je de voedingswaarde eens posten van zo'n potje ijs makker ?
Jij snapt het

Die 4 ijsjes bij elkaar zijn iets minder dan een grote pot, maar nu heb je wel wat verschillende smaken, ook wel eens lekkerAls je de voedingswaarde neemt van een grote pot....dan ishet niet raar dat ik het veel pwo attis alleen zo duur, en overigens at ik het omdat het lekker is, soort van goed praten....net zoals die chocomel bs
![]()

Niet optimaal qua verhoudingen maar dat compenseer ik wel met me meals later op de dag

Niet optimaal qua verhoudingen maar dat compenseer ik wel met me meals later op de dag![]()

Daarom post workout, isolaatje erbij en hoppa lekker en gezond......hou ik mezelf graag voor![]()
Daarom post workout, isolaatje erbij en hoppa lekker en gezond......hou ik mezelf graag voor![]()

zijn wel vrij prijzig ja.
Weet je nog dat ik bij jou kwam trainen robbie dat ik er 2 mee nam
vet lievvvv was dat
Thnx brah
Hnnng B&J!
Vroeger kei hard addicted, helaas was het niet goed voor m'n lichaam & portemonnee![]()

zijn wel vrij prijzig ja.
Weet je nog dat ik bij jou kwam trainen robbie dat ik er 2 mee nam
vet lievvvv was dat

Ja weet ik nog
Pleister is dan wel de mooiste jongen...maar jij de liefste jongen Sven![]()
. Echt lieffHeeeeel gezond
Is robbie zo gul met zijn ben&jerry? Ik dacht dat die alles voor zichzelf hield
en idd....dan gaf ik uiteraard niks weg....is mijn 
Wow real love tussen jullie 2 dat merk je direct. Echt lieff

Quote waardig!Meal 1
Ben&Jerry 4st (kleine bakjes van 100ml)
Kalkoenfilet beleg 275gr
![]()

Al mijn posts zijn quotewaardigQuote waardig!
Is this real life!
Meal met kibbeling gisteren zag er ook goed uit! Maar what about the coca cola...waste of calories IMO, kun je beter een hamburger bij de Mc halen of iets dergelijks![]()

Hyphy Mud