XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.902

Hoo die was goddelijk:cool:

OT:

Training van vanmorgen, hamstrings/kuiten/buik:

Deadlift stiffed leg
50kg x15
60kg x10
70kg x7
60kg x9

Barbell goodmornings
25kg x15
30kg x10
25kg x12

Lying leg curls
25kg x15
25kg x10
20kg x10

Seated leg curls
50kg x15
55kg x12
55kg x8

Standing calf raises
145kg x18
145kg x13
125kg x15
115kg x15
100kg x20

Seated calf raises
35kg x20
35kg x15
25kg x15
25kg x15

BW seated crunch
BW x20
BW x20
BW x20
BW x15

Machine crunch
40kg x20
35kg x20
30kg x20
30kg x15

Post work out meal:
Overgebakken aardappelen 420gr
Kipfilet met spek 250gr
Groenten 250gr
Mayo light 100gr
2eevhib.jpg

2q0lrao.jpg

En deze foto is vanmorgen pre-training gemaakt, zonder pomp dus
2dc78s5.jpg

Kipfilet met spek hnnnggg :meal:

Had je nog belooft ff te laten weten hoe Insane bevalt van B&F. Gisteren gebruikt met schoudertraining
Dat is een aanrader wat mij betreft. Lekkere energie en goede focus. Geen boem ADHD stuiter gejaagde energie maar meer geleidelijk(vind ik zelf lekkerder) Geen zin om tussen setjes te rusten, zin om heel de gym uit elkaar te trekken en een heerlijke pomp :D

Hoo die was goddelijk:cool:

OT:

Training van vanmorgen, hamstrings/kuiten/buik:

Deadlift stiffed leg
50kg x15
60kg x10
70kg x7
60kg x9

Barbell goodmornings
25kg x15
30kg x10
25kg x12

Lying leg curls
25kg x15
25kg x10
20kg x10

Seated leg curls
50kg x15
55kg x12
55kg x8

Standing calf raises
145kg x18
145kg x13
125kg x15
115kg x15
100kg x20

Seated calf raises
35kg x20
35kg x15
25kg x15
25kg x15

BW seated crunch
BW x20
BW x20
BW x20
BW x15

Machine crunch
40kg x20
35kg x20
30kg x20
30kg x15

Post work out meal:
Overgebakken aardappelen 420gr
Kipfilet met spek 250gr
Groenten 250gr
Mayo light 100gr
2eevhib.jpg

2q0lrao.jpg

En deze foto is vanmorgen pre-training gemaakt, zonder pomp dus
2dc78s5.jpg

Goed bezig!!! :cool:

Lekkere pootjes hoor :o:o:o

• #1.905
Kipfilet met spek hnnnggg :meal:

Had je nog belooft ff te laten weten hoe Insane bevalt van B&F. Gisteren gebruikt met schoudertraining
Dat is een aanrader wat mij betreft. Lekkere energie en goede focus. Geen boem ADHD stuiter gejaagde energie maar meer geleidelijk(vind ik zelf lekkerder) Geen zin om tussen setjes te rusten, zin om heel de gym uit elkaar te trekken en een heerlijke pomp :D
Die kipfilet met spek lag opeens tussen het vlees bij de Aldi, had deze nog niet eerder gezien en heeft ook nog eens goede voedingswaardes. Smaakt ook nog eens heerlijk:lick:

Klopt bijna vergeten! Oke dus die is je bevallen, nice:). Ik vind hem alleen wat aan de dure kant. Hoeveel schepjes had je genomen?

Goed bezig!!! :cool:

Lekkere pootjes hoor :o:o:o

Thnx bro:cool:

goede benen man

Kipfilet met spek is lekker, blijft kip lekker sappig..... sappig is lekker :cool:

Pleister;8257710: zei:
Klopt bijna vergeten! Oke dus die is je bevallen, nice:). Ik vind hem alleen wat aan de dure kant. Hoeveel schepjes had je genomen?

1 scoop, dus voor 24 trainingen als het effect hetzelfde blijft
Ach voor 2 tientjes wil ik best wat nieuws proberen :D

En goeie poten btw :thumb:

• #1.909
Thanks Sven!

Kipfilet met spek is lekker, blijft kip lekker sappig..... sappig is lekker :cool:
Hoe sappiger hoe beter brah:D

1 scoop, dus voor 24 trainingen als het effect hetzelfde blijft
Ach voor 2 tientjes wil ik best wat nieuws proberen :D

En goeie poten btw :thumb:
Ja maar ik pak standaard altijd 2 scoops, ook al heb ik aan 1 genoeg:roflol:. Dus voor mij is die wat prijzig...

Thnx bro. Benen zijn/lijken stuk dikker dan enkele weken terug. Ben ook iets in gewicht bijgekomen en ook wat vocht natuurlijk maar ik vind ze zelf ook wel goed uitzien als ik eerlijk ben:)

Ja maar ik pak standaard altijd 2 scoops, ook al heb ik aan 1 genoeg:roflol:. Dus voor mij is die wat prijzig...

Haha junkie, zo kun je alles duur maken!! :D :roflol:

Yep je benen zijn idd voller geworden sinds je laatste pics! Wat extra gewicht erbij is altijd lekker ;)

• #1.911
Haha junkie, zo kun je alles duur maken!! :D :roflol:

Yep je benen zijn idd voller geworden sinds je laatste pics! Wat extra gewicht erbij is altijd lekker ;)

Eigenlijk wel:o, ik kan niet zonder preworkout trainen.. als ik dat wel doe heb ik het gevoel alsof ik iets mis lol

• #1.913
Gisteravond bij me laatste meal stonden eigenljk gepaneerde hamlappen op me schema met light bbq saus, was alleen niet goed op de tijd aant letten waardoor die hamlappen aangefikt waren:mad:, waren ook niet te vreten daardoor:o. Resultaat:
2w5m6vl.jpg

Dus ik had maar besloten om naar de McDonalds te gaan:roflol:. Had ondertussen ook nog suikerkoeken gegeten, appelkoeken, broodjes met pindakaas, hagelslag en smeerkaas en nog wat winegums:(. Geschatte calorieen over de dag van gisteren.. +-6500
f028bb.jpg

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Achja vandaag weer een beetje back on track ondanks dat ik uit ga eten, ik hou daar rekening mee met de rest van de dag. Trainen gebeurd ook ofcourse, rond 11u staan schouders op het programma:cool:

09.00
Aardappelen 180gr
Kalkoenfilet beleg 150gr
Ei-eiwit 9st
Groenten 300gr

10.45u
No-Xplode 2 scoops

11.15 - 12.00u
Kracht training
BCAA 10gr

13.15u
Muffin/Brownie:
Havermout 65gr
Whey nutella/hazelnoot 55gr
Melk, mager 100ml
Kwark, mager 100ml
Ei-eiwit 2st
Banaan 50gr
Cacao poeder 5gr
Bakpoeder 15gr

18.00 - 19.30u
Uit eten

23.00u
Whey 90gr

Nomnom, prima voedsel Pleister! En dat naast B&J :eating: Wel behoorlijk het maximale uit IIFYM's halen..hoewel ik betwijfel of alles in de macro's pastte!:rolleyes:

Training ziet er ook goed uit..lekker veel volume gepakt voor je hams!

• #1.915
Nomnom, prima voedsel Pleister! En dat naast B&J :eating: Wel behoorlijk het maximale uit IIFYM's halen..hoewel ik betwijfel of alles in de macro's pastte!:rolleyes:

Training ziet er ook goed uit..lekker veel volume gepakt voor je hams!

Denk niet dat alles in de macro's pastte inderdaad:p, achja..

Jip hamstring training voelde lekker aan!

Eigenlijk wel:o, ik kan niet zonder preworkout trainen.. als ik dat wel doe heb ik het gevoel alsof ik iets mis lol

Dan kun je wel 24/7 aan de pre workout gaan man?

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Scheer jij trouwens je benen?Vind dat altijd wel sexy, lekker glad enzo :o:o:o

• #1.917
Dan kun je wel 24/7 aan de pre workout gaan man?

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Scheer jij trouwens je benen?Vind dat altijd wel sexy, lekker glad enzo :o:o:o

Ik ken me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geen preworkout heb gehad idd :p

Ja die doe ik scheren coïtusii he hihi

Ik ken me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geen preworkout heb gehad idd :p

Ja die doe ik scheren coïtusii he hihi

De supmerken zijn blij met je :D

Ik heb altijd moeite met me bilnaad man, van de week ook en dan sta ik zo ongemakkelijk en dan ga ik horken he?En nu heb ik een beetje me anus een beetje open gehaald....volgens Carglass barst elk sterretje, maar hierdoor had ik ook niet verwacht.

• #1.919
De supmerken zijn blij met je :D

Ik heb altijd moeite met me bilnaad man, van de week ook en dan sta ik zo ongemakkelijk en dan ga ik horken he?En nu heb ik een beetje me anus een beetje open gehaald....volgens Carglass barst elk sterretje, maar hierdoor had ik ook niet verwacht.

Ik sponser hun ipv hun mij goddammit:(

:roflol: heb je al afspraak gemaakt met carglass om het sterretje te repareren?:D

Lekker..HPX2 hars tussen je bilnaad!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven