Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Altijd pre workout?
Man dan heb je zo'n tolerantie dat niks meer werkt.

Dit ben jij dan :D

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
Lekker..HPX2 hars tussen je bilnaad!:thumbs:
Lol:D

Ja gedaan....beetje mazzel doen ze het gratiesh zei die dame aan de telefoon.
Je kan betalen in natura dus dat is een voordeel:D

Altijd pre workout?
Man dan heb je zo'n tolerantie dat niks meer werkt.

Dit ben jij dan :D
Nee ik merk eigenlijk ook nooit meer wat, maar toch MOET ik het nemen:roflol:

Waarom neem je niet cafeinecaps?

Was vroeger ook 'verslaafd' aan pre workouts. Train nu al maanden zonder en neem voor het trainen paar supps zonder al dat opgejaagd gevoel

• #1.926

Was vroeger ook 'verslaafd' aan pre workouts. Train nu al maanden zonder en neem voor het trainen paar supps zonder al dat opgejaagd gevoel

Moet ik weer eens gaan bestellen inderdaad. Hyphy Mud ga ik sowieso niet meer nemen, moest 2x kokhalzen.

Heb je ook cafeine in poedervorm?

Moet ik weer eens gaan bestellen inderdaad. Hyphy Mud ga ik sowieso niet meer nemen, moest 2x kokhalzen.

Heb je ook cafeine in poedervorm?
Ja, denkbeter.nl had deze, maar site is offline :(

Waarom geen caps? Zijn dirt cheap bij xxl en je doet er LANG mee
Haal vaak gewoon mijn cap uit elkaar en kap het bij de rest

• #1.928
Ja, denkbeter.nl had deze, maar site is offline :(

Waarom geen caps? Zijn dirt cheap bij xxl en je doet er LANG mee
Haal vaak gewoon mijn cap uit elkaar en kap het bij de rest

Omdat dat eerst verteerd moet worden door je maag enz, poedervorm word meteen opgenomen. Zal niet veel verschil uitmaken eigenlijk lol

Omdat dat eerst verteerd moet worden door je maag enz, poedervorm word meteen opgenomen. Zal niet veel verschil uitmaken eigenlijk lol

:roflol: Zal jij niet merken met al die junk die jij eet! Het zuurtegehalte ligt wrs veel te hoog bij jou :trollface:

Bij mij kickt het vaak redelijk snel in (vooral beta ala), maar ik eet meestal wel 2uur voor mijn training

jij hebt dat ook helemaal niet nodig.
10 a 15 minuten rijden in Belgisch verkeer, is genoeg voor het effect van 6 scoops noxipro :cool:.

• #1.931
:roflol: Zal jij niet merken met al die junk die jij eet! Het zuurtegehalte ligt wrs veel te hoog bij jou :trollface:

Bij mij kickt het vaak redelijk snel in (vooral beta ala), maar ik eet meestal wel 2uur voor mijn training
Je bedoelt toch niet mijn Ben&Jerry's, want dat is geen junkfood:mad:. Als je niet gelooft vraag het maar eens aan Robbie dan, hij legt je dat precies uit:cool:

Beta ala krijg ik overal jeuk, k*tspul:p

jij hebt dat ook helemaal niet nodig.
10 a 15 minuten rijden in Belgisch verkeer, is genoeg voor het effect van 6 scoops noxipro :cool:.
Mwoa valt wel mee toch? Enigste irritante is dat Belgen nooit hun knipperlicht aandoen bij rotonde's

Je bedoelt toch niet mijn Ben&Jerry's, want dat is geen junkfood:mad:. Als je niet gelooft vraag het maar eens aan Robbie dan, hij legt je dat precies uit:cool:

Beta ala krijg ik overal jeuk, k*tspul:p

Mwoa valt wel mee toch? Enigste irritante is dat Belgen nooit hun knipperlicht aandoen bij rotonde's

Kan je ze niet kwalijk nemen, die belgen snappen gewoon niet hoe je die aanzet..

Beta aline moet je gewoon 2 weken elke dag nemen, heb je geen jeuk meer.

• #1.937
Tuurlijk gewoon een beetje opbouwen en als je bezig ben merk je het bijna niet.
Gebruik het zelf niet meer want merkte er vrijwel niks van.

• #1.939
Tuurlijk gewoon een beetje opbouwen en als je bezig ben merk je het bijna niet.
Gebruik het zelf niet meer want merkte er vrijwel niks van.

Nee bro ik heb dat al eens gehad en kreeg zelfs jeuk op me knieën en me voorhoofd, en ik heb echt een groot hoofd dus ook veel jeuk dus dat spul is niks voor mij snap je

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven