XXL Nutrition

Post een foto van jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Like it or not, omnomnom:titty:

images?q=tbn:ANd9GcSrr7lvUcc6gsYx4o0kfeUXQ3vX26Fh--_kfqZkqVs21B9r7kLB&t=1.jpg

:kiss:

temprament heb je nu snel dat filmpje verwijderd omdat een dbb member een reactie er op geeft?

:roflol:

get a spine brah

zijn er al foto's gepost? :wanker:

no homo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom word het vaak meteen als patserig gezien als je laat zien waar je hard voor hebt gewerkt? Ik bedoel, als je een mooie auto koopt, waar je hard voor heb gewerkt, laat je hem toch ook niet in de garage staan, maar wil je hem graag laten zien..
Mensen moeten niet meteen conclusies trekken, get a life.. .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit ben ik! Met mijn nieuwe tongpiercing...

Dit topic slaagt nu eens echt op niks!

Iris jij ook foto's? :heart:

Laatst bewerkt:

Ergens in mijn log staat een foto waar je mij op kan zien in de spiegel, onbewerkt. Goed zoeken! Deze zet ik hier wel neer als ik m'n pc weer terug heb van de week.

Ik wil mijn gezicht niet op DBB hebben, straks kom ik nog een levenloze *insert username* tegen op straat en dat wil ik niet hebben natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Ergens in mijn log staat een foto waar je mij op kan zien in de spiegel, onbewerkt. Goed zoeken! Deze zet ik hier wel neer als ik m'n pc weer terug heb van de week.

Ik wil mijn gezicht niet op DBB hebben, straks kom ik nog een levenloze *insert username* tegen op straat en dat wil ik niet hebben natuurlijk!

Geen zin om te zoeken :P zoek morgen wel :heart:

nee heb een nieuwe precies de zelfde alleen staat er geen cut log meer maar gewoon proces log snappie dan hoef ik niet elke keer mense inverwarring te brengen hier ik post hem wel opnieuw ;) (( lol. ))

You judge to early . thats why you fail at life

http://www.youtube.com/watch?v=dPbWt4T3dQY

maar waarom ga je nu al *zoveel* foto's online plaatsen terwijl je net begint?

1 of 2 voldoet echt wel hoor.

er is nu echt niemand die gaat fappen op die filmpjes ofzo, weet niet of dat de bedoeling was?

of vind je jezelf gewoon zo sexy, "Temprament" ?

3pNwY.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven