Fitness Seller

Post hier je gymfoto's

muscletek zei:
ja Powerhouse GYm was n brute gym!! Net als brunos gym! Gewoon lekker zwaar werk en niet van die commerciele apparaten waar je helemala nix aan heb. Ik althans niet. Het moet er n btje oud uitzien en de gewichten moeten er gewoon egt zwaar zijn. Anders vind ik het nix. Bepaalde commerciele gyms mag je niet eens deadliften. Bij die hardcore gyms mag alles haha . Ik ken een gym in Hlem waar ze vroeger gewoon injecteerde in de zaal zelf. Dat was wel n btje TE hardcore.

met Hlem bedoel je Haarlem?? Welke gym bedoel je dan? Olympic zeker? Daar schijnen ze mekaar te injecteren in de kleedkamers. Best hardcore geheh

muscletek zei:
ff wat pics van me oude gym..powerhouse gym..deze is al 2jr dicht of meer. Heel raar allemaal. Van de 1 op de andere dag was ie dicht. Duistere zaken ofzo. Powerhouse gym in Bovekerk.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

fotoos zijn al weer meer dan 2 jr oud. denk zelfs 3jr oud.

Yeah, veel van jouw oude gym trainen nu bij mij in Uithoorn (Total Body).

Martin, Ron, Jeffrey, en die gast met die blauwe tanktop en bril (aardige gozer trouwens!!!).

• Topic Starter Topic Starter
Nu zit je op 25 dus? ;)

Var zei:

Jawel, bovenste foto achterste gedeelte van de zaal, links (gehele lengte zaal), rechts (halve lengte zaal) en op de korte kant recht vooruit (alleen beneden). Is een beetje moeilijk te zien, maar als je weet waar ze hangen kun je ze op de foto zien.

Rob G zei:
Wat piccies van de gym waar ik train (en Frenkpie en Benchmarc :))

Beetje kleine pics, komen van die site af. Gym is wel redelijk hardcore, op de foto's staan net toevallig oude dikke wijven :) Die gast op de laatste foto is de eigenaar.

Hee, startrac, sommige apparaten zijn wel chill, maar dat multistation met die banden vin ik echt :mad: kabels voelen beter aan

wat vin jij ervan?

sanniejj zei:
Paar foto's van mijn gym waar ik sinds vandaag weer train. Ben benieuwd hoe de verschillende krachthonken van de members er hier uitzien :)

De bardames ZE VERKOPEN DRANK ACHTER DE BAR :rolleyes: IN EEN SPORTSCHOOL :p

Gezellig benchen

Schattig huh

Overview

.....

• Topic Starter Topic Starter
!!BarmaN!! zei:

Ja veel mannetje met beentjes en armpjes als hockeystickjes ja :P

Gelukkig zie je savonds veel meer die hard BB'ers.

Vergeet niet dat er een flink zooitje met barbells,dumbbells en incline/decline machines staan met losse gewichten. De foto is uit een slechte hoek genomen.. het is een stuk groter dan dat.

ook fout is als n sportschool MDY verkoopt. wat een ongeloofelijk nep merk.

[Link niet meer beschikbaar]

Lees vooral de teksten op de rest van de site eens, is wel lache :D

jajaja zelfs een squatrek rechts :P

Wat een hele nare mintgroene kleur zeg. :)

Wel lekker veel dumb ruimte man jezus, jammer van die uber gaye kleur, mahja. :rolleyes:

ROZE DB's ? ... WTF ??

Verder wel cool.

Terug
Naar boven