Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je die ongelofelijk ongefundeerde mening ook onderbouwen?muscletek zei:ook fout is als n sportschool MDY verkoopt. wat een ongeloofelijk nep merk.

wazzup zei:

braadkip zei:Ik heb daar ooit eens een setje zijwaartsheffe mee gedraait![]()
![]()

MrJ zei:

Leviathan zei:Daar was ik ook al verbaasd over, valt me mee dat er geen asbakken op de bar staan.![]()

M@rsel zei:Hee, startrac, sommige apparaten zijn wel chill, maar dat multistation met die banden vin ik echtkabels voelen beter aan
wat vin jij ervan?
wazzup zei:[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

wtf? ook uit grunn?jamesz zei:aclo... train k ook wel es.. beetje lichte dumbbells alleen![]()
wazzup zei:Bij de aclo tot 34 kilo, er liggen wel twee stangetjes zodat je zelf zwaardere kunt samenstellen, maar dat blijft behelpen natuurlijk. Gelukkig ben ik niet zo sterk, heb er nog weinig last van (vanmiddag 5 reps DB press @ 28 kilo, bij db single calf raises is 34 kilo al te weinig voor 15 reps)

Red devil zei:Soms worden die stangetjes meegenomen door andere sporters! Heb toen een paar weken niet zwaarder dan 34 kunnen trainen en heb zelf maar wat stangetjes gekocht die ik achter in de auto heb liggen.
Als ze dan pleite zijn pak ik ze zo![]()
f*cking ecto zei: