XXL Nutrition

Post hier je gymfoto's

ik denk dat ik ook maar eens ff een cameratje lenen. FF mijn hardcoregym laten zien :)

Rechterhelft Hardcore (oude apparaten van 20-25 jaar terug waar ja als het moet 300kg aanhangt, dumbbells tot 45kg daar in de buurt) en linkshelft is huisvrouwen-gedoe. Photos coming up. :D

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Dat zegt M-M, voor homo's en wijven. :D

Hhahah.. nee dat mag gewoon niet die roze dumbbells :flipoff:

Ik zat ook bij zo'n gym.. maar het ziet er gewoon niet die hard uit.. doe gewoon maar alles door elkaar. Lekker rommelig gewoon :)

:D:D altijd al geweten dat ik op mannen viel :D

komt er nog een keer een dbb meeting? ;)

Leviathan zei:
Daar was ik ook al verbaasd over, valt me mee dat er geen asbakken op de bar staan. :D

Asbakken staan wel op de tafeltjes daarachter. Maar vergeet niet.. dat is gewoon een soort cafe/bar wat vrijdag en zaterdag gewoon geopend is. Ze hebben zelfs een hele keuken. Onder dat cafe/bar is de gymkelder :)

M@rsel zei:
Hee, startrac, sommige apparaten zijn wel chill, maar dat multistation met die banden vin ik echt :mad: kabels voelen beter aan

wat vin jij ervan?

Ik ben eigenlijk best tevreden met het band-systeem. Het loopt allemaal erg soepel en vlekkeloos moet ik zeggen. Maar de apparaten zijn allemaal nog nieuw, ik ben beniewd of het op lange termijn ook zo goed blijft lopen.

jamesz zei:
aclo... train k ook wel es.. beetje lichte dumbbells alleen :(
wtf? ook uit grunn?
ga volgend jaar daar studeren dus zal ook wel de aclo worden, lekker goedkoop nog, anders harimau. Maareh tot hoeveel gaan de dumbbells?

Bij de aclo tot 34 kilo, er liggen wel twee stangetjes zodat je zelf zwaardere kunt samenstellen, maar dat blijft behelpen natuurlijk. Gelukkig ben ik niet zo sterk, heb er nog weinig last van (vanmiddag 5 reps DB press @ 28 kilo, bij db single calf raises is 34 kilo al te weinig voor 15 reps)

wazzup zei:
Bij de aclo tot 34 kilo, er liggen wel twee stangetjes zodat je zelf zwaardere kunt samenstellen, maar dat blijft behelpen natuurlijk. Gelukkig ben ik niet zo sterk, heb er nog weinig last van (vanmiddag 5 reps DB press @ 28 kilo, bij db single calf raises is 34 kilo al te weinig voor 15 reps)

Soms worden die stangetjes meegenomen door andere sporters! Heb toen een paar weken niet zwaarder dan 34 kunnen trainen en heb zelf maar wat stangetjes gekocht die ik achter in de auto heb liggen.
Als ze dan pleite zijn pak ik ze zo :)

Das de mijne, allez waar ik train althans :D
Beetje te artistieke foto's ... mja

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dumbbell's tot 46kg als ik me niet vergis.
Squatrek.
Bench.
4 verstelbare bankjes.
En een 300+ kg aan losse gewichten.

Meer dan genoeg voor mij.

Er is ook een cardio-mietjes gedeeltje in de gym ( het roze dumbbell district ). Maar daar kom ik niet ... das voor mietjes :p

Red devil zei:
Soms worden die stangetjes meegenomen door andere sporters! Heb toen een paar weken niet zwaarder dan 34 kunnen trainen en heb zelf maar wat stangetjes gekocht die ik achter in de auto heb liggen.
Als ze dan pleite zijn pak ik ze zo :)

sporters ?, f*cking eikels zul je bedoelen, die kunststof riem is ook al gestolen geloof ik.

Goed plan eigenlijk. Ik had er ook wel eens aan gedacht om een stel te kopen, maar de schijfjes die ik thuis heb hebben een gat van 27 mm ipv 30 mm... (goedkope meuk ik weet het).. misschien als ik die zou kunnen laten uitboren naar 30 mm dat ik ze ook nog echt zou kunnen gebruiken.

t*ring wat een gyms hier man. kom ik aan met een gym van 20 bij 20, met 2 fietsen, 2 loopbanden en 2 van die gare stepdingen :D maja tis altijd rustig dus traint wel lekker

fototje van de site:

Maar wat is nou echt de ideale die-hard no nonsense gym in heel NL? Heb gehoord van een gym in den haag.. maar of het waar is.. dunno.

Ga maar eens kijken bij Kneet's Gym in Den Haag ;)

damn wat een vette sportscholen allemaal zeg...en veel ruimte man! bij ons staat alles superdicht op elkaar...

Terug
Naar boven