XXL Nutrition

Post je abs!

Denk dat je er idd dicht bij zit met je 17%

Moet je hier je abs of je buik laten zien...

cutten?
als ik jou was zou ik maar eens keihard gaan trainen en vreten!

Dat denk ik toch niet...gast hij zit al op meer dan 17% en dan zeg jij nog eens vreten? Wil je dat hij een een dikke walvis wordt met 25% vet ofzo?
Ik zou idd gaan cutten maar niet te laag in kcal gaan en gewoon hard trainen. Als je dan rond de 10% zit kan je wel eens massa gaan bouwen.

Dat denk ik toch niet...gast hij zit al op meer dan 17% en dan zeg jij nog eens vreten? Wil je dat hij een een dikke walvis wordt met 25% vet ofzo?
Ik zou idd gaan cutten maar niet te laag in kcal gaan en gewoon hard trainen. Als je dan rond de 10% zit kan je wel eens massa gaan bouwen.

ben ik het ook eerder mee eens... cutten tot 12% en dan clean bulken!

Jongens jongens jongens.... die gast adviseren om door te cutten... waar gaat het heen met onze "bodybuilders" ;)

als hij nu al gaat cutten, kan hij dan al wel zwaar trainen?
niet beter gewoon nu goed te eten en keihard te trainen, om naderhand te gaan cutten?

Tuurlijk kan hij dat nog! Ik denk dat hij nog meer 'buik' heeft dan je denkt, het is een voorwaartse foto, op een zijwaartse zou je het beter kunnen beoordelen.
Om z'n spiermassa te behouden gewoon hoog in eiwitten gaan en maar 200-300 kcal onder onderhoud tot hij op 12% zit, vanaf dan een clean bulkje. Hangt er natuurlijk vanaf wat z'n doel is. Als hij ripped wil zijn met blokjes dan moet hij zeker niet verder bulken, want we weten allemaal dat de massabeesten hier op DBB een buikje hebben waar ze wss nooit vanaf zullen raken!

Mooie buikjes hier hoor, ik zie alleen nog geen vrouwelijke abs, dus dat leek me wel een leuke toevoeging. Deze is van een fotoshoot van een maand geleden:

• Topic Starter Topic Starter
Mooi hoor !

@Toughgirl
Mooi hoor! Wat is trouwens je afkomst?

M'n afkomst... Ik vind het altijd wel grappig als mensen dat vragen. Er wordt vaak gedacht dat ik iets Indisch in me heb (vooral wanneer ik in de zomer een kleurtje heb), maar dat is niet zo. Ik ben gewoon helemaal Nederlands!

Terug
Naar boven