MuscleMeat

Post je huis

kunnen die beelden ook 1 of ander manier live worden
dat je die auto's bijv ziet rijden enzo?

ja zou kunnen alleen dan moeten we denk ik per persoon 1 miljoen euro bijleggen om de satelieten te betalen.

Dan krijg je ook een beetje een Big Brother idee... kan je dus iedereen in de gaten houden...

Zal niet gebeuren, althans niet snel. Live beelden zijn voorbehouden aan doeleinden voor militair gebruik. Maar dan is nog steeds live nog steeds 'live'. Het zijn foto camera's en geen film camera's.

Verhuizen! :D Den Haag staat er gewoon zeer scherp op, resolutie is daar een stuk hoger dan in de rest van Nederland. Utrecht en Amersfoort zijn ook zeer scherp.

Ja dat zijn de gevaarlijke steden... die moeten ze (let op de woordspelling) scherper in de gaten houden ;)

dat zijn dus de plekken waar ik nooit ga wonen he :D

maar hoe werkt dat dan?
word er steeds om de 10 min een nieuwe foto gemaakt of om de dag ofzo???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgens mij stond de parasol op. :D

ik snap er geen hol van
ik woon zelf op een boerderij en ik zie op ons land dat er 2 trekkers aan het oogsten zijn
maar we zijn nog niet eens begonnen dit jaar ???
volgens mij zijn deze plaatjes al een jaar oud ofzo?

maar hoe werkt dat dan?
word er steeds om de 10 min een nieuwe foto gemaakt of om de dag ofzo???

Foto's zijn maanden en soms jaren oud. Hangt af van de provider van beelden waar ze de foto's van betrekken. Wel wazig dat in sommige landen bepaalde gebieden weer met minder resolutie te zien zijn.

De Franse Alpen waren rond het gebied van Alpe d'Huez goed te zien en nu op eens niet meer. Misschien een Tour promotie of zo, want in die tijd was alles dus gewoon scherp.

verdorie heb je eindelijk een naakstrand gevonden
en dan is er geen kip te bekennen!

Laatst bewerkt:

In het roze dus ;) (huis + tuin)

Typisch vrouwen weer he.... iedereen doet het met rood... maar nee Yff maakt het lekker roze... ;)

Hoppa, middenin 't centrum
dat voorste gedeelte is 't balkon hehe, de rest is dak + "oprit"

Mikki, kan er nog niet veel huis van maken!

Tis ook niet echt een normaal huis.... kan wel een andere "normale" foto zoeken :o

Terug
Naar boven