AndroidHealthClinic

Post je huis

Huis:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gym:

mijn huis:

• Topic Starter Topic Starter
Foto's zijn maanden en soms jaren oud. Hangt af van de provider van beelden waar ze de foto's van betrekken. Wel wazig dat in sommige landen bepaalde gebieden weer met minder resolutie te zien zijn.

De Franse Alpen waren rond het gebied van Alpe d'Huez goed te zien en nu op eens niet meer. Misschien een Tour promotie of zo, want in die tijd was alles dus gewoon scherp.
stond in de krant laatst dat een vlaams bedrijf 7000 fotos van nederland had gemaakt :).. meeste zijn wel iets van 1/2 jaar oud denk ik, want ik zie in mijn plaats een hijskraan staan op een plek waar een gebouw net af is.

duurt best lang om te maken want ze kunnen alleen maar foto's maken op onbewolkte dagen. viel me op dat als je in den haag kijkt precies ziet dat een aantal foto's gemaakt zijn met sluierbewolking haha.

stond in de krant laatst dat een vlaams bedrijf 7000 fotos van nederland had gemaakt :).. meeste zijn wel iets van 1/2 jaar oud denk ik, want ik zie in mijn plaats een hijskraan staan op een plek waar een gebouw net af is.

duurt best lang om te maken want ze kunnen alleen maar foto's maken op onbewolkte dagen. viel me op dat als je in den haag kijkt precies ziet dat een aantal foto's gemaakt zijn met sluierbewolking haha.

Hmm volgens mij lagen er in 't kanaal (hier in stadskanaal) woensdag meer bootjes dan gister :P

de beelden zijn inderdaad oud fotos bij ons uit de buurt zijn van 2004 , staan dingen nog niet op die er nu wel zijn
, mijn tuin bijvorbeeld is nog braakliggend toen

heb de mijne ook gevonden, maar ik zie alleen een lange smalle balk als beeld, niet echt het grote vierkant zoals jullie, wat kan ik daaraan doen?

tjsek maar:

Op de foto nog in aanbouw:

Geen minne stek, aan de optrekjes van je buren te zien. Levert dat schaken zoveel op?

Rood is onze grond, Geel is ons huis, en Blauw is het krachthonk,,, de rest is tuin of vogelkooi :D

Etten-Leur Centrum West :D

Terug
Naar boven