Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • Life hacks. Boek van Menno Henselmans staan ook veel tricks in die toegepast kunnen worden in de laatste fase van de cut. Kan wel foto's doorsturen als je daar behoefte aan hebt ;)
    Stuur ze, wellicht staat er iets interessant tussen!
    Alle tips/hulp is momenteel welkom 🤪
     
    20220808_181225.jpg
     
    200gr mm terriyaki kip
    200gr bloemkool/groente rijst
    75gr witte rijst (bereid)
    100gr komkommer
    100gr prei
    50gr ui
    50gr courgette
    100gr champignons

    100ml curry/ketchup action 15kcal / 100ml, smaak is extreem goed en kost vrijwel niks.
    20ml samurai rabeko

    Kcal 454
    V 7 / K 40 / E 56

    148D34C2-AD61-4BA2-BEB0-94FA47D74E33.jpeg
     
    Tevens is de monster @ Action 0.83€ per blikje momenteel….
     
    Tevens is de monster @ Action 0.83€ per blikje momenteel….

    Jij houdt nogal van zoet geloof ik? :o Nog geen maaltijd van je gespot zonder een zoet element.

    Niks mis mee hoor. Je adviseerde zelfs nog flavor drops door Lindahls (weet even niet meer welk topic). Holy shit dat spul is toch al mega zoet van zichzelf. :p
     
    • Heart
    Waarderingen: ak
    Jij houdt nogal van zoet geloof ik? :o Nog geen maaltijd van je gespot zonder een zoet element.

    Niks mis mee hoor. Je adviseerde zelfs nog flavor drops door Lindahls (weet even niet meer welk topic). Holy shit dat spul is toch al mega zoet van zichzelf. :p
    Prep verkracht je smaakpupillen. Zodra de bulk start komen de krentebollen met kaas weer. Het is nu ff nog 7 weken crisis met eten 🥹
     
    Prep verkracht je smaakpupillen. Zodra de bulk start komen de krentebollen met kaas weer. Het is nu ff nog 7 weken crisis met eten 🥹

    Dat ligt niet alleen aan een cut, volgens mij ben je ook gewoon een zoetekauw. :roflol: Mijn smaakpapillen veranderen helemaal niet tijdens een cut. Blijf meer van de hartig. :)

    Krentenbol is toch ook zoet. :D
     
    200gr mm terriyaki kip
    200gr bloemkool/groente rijst
    75gr witte rijst (bereid)
    100gr komkommer
    100gr prei
    50gr ui
    50gr courgette
    100gr champignons

    100ml curry/ketchup action 15kcal / 100ml, smaak is extreem goed en kost vrijwel niks.
    20ml samurai rabeko

    Kcal 454
    V 7 / K 40 / E 56

    Bekijk bijlage 564713
    Mag je weer wat meer eten, met rijst erdoor? Al is 75 gram bereid niet bepaald veel...
     
    Dat ligt niet alleen aan een cut, volgens mij ben je ook gewoon een zoetekauw. :roflol: Mijn smaakpapillen veranderen helemaal niet tijdens een cut. Blijf meer van de hartig. :)

    Krentenbol is toch ook zoet. :D
    Mijn smaakpapillen boeit het geen kut wat ze te eten krijgen in een cut... Zo lang ze iets mogen eten is iedereen weer gelukkig.
     
    Mag je weer wat meer eten, met rijst erdoor? Al is 75 gram bereid niet bepaald veel...
    Nope, was nog over vd chinees van het weekend die rijst. Vanaf morgen is het 100gr aardappels me groente 2/3x pd icm omelet/kwark.

    Groente zit komende weken een max op van 1.5kg pd anders raak ik wederom verstopt 🤷
     
    Dat ligt niet alleen aan een cut, volgens mij ben je ook gewoon een zoetekauw. :roflol: Mijn smaakpapillen veranderen helemaal niet tijdens een cut. Blijf meer van de hartig. :)

    Krentenbol is toch ook zoet. :D
    Japio onthuld zich langzaam maar zeker meer en meer als de ware voeding snob die hij eigenlijk is...
     
    Je hebt vaak ook die basic maaltijden, gewoon simpel maar effectief.
    Houd er wel van🤝
    90g mie(droog)500G chinese roerbak, 2 tenen knoflook, 250g tofuh(koffielepel curry- er zat al verse cayenne peper in pak mix) en nu volle pens :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    C76AE0C4-85A1-4897-BD6D-6A9224E3359D.jpeg

    Vandaag werken op kantoor dus moet maar wat improviseren

    571kcal / 35g eiwitten / 53g koolhydraten / 24g vet.

    Tonijnsalade en broodje (uiteraard zonder kaas). Eentje hot sauce andere bbq sauce. Beide 50kcal maar ik weet niet of ze dit meerekenen bij de voedingswaarde op hun website ):

    Dus worst case scenario 671kcal. Vandaag extra cardio doen just to be sure :)
     
    Back
    Naar boven