AndroidHealthClinic

Powerhouse Dordrecht

• Topic Starter Topic Starter
Jammer, maar wel wijs.
Dit weekend zondag trainen i.p.v. zaterdag, 11:00 beginnen.

Voor de mensen die zaterdag niet naar RPB gaan en toch wat events willen doen kunnen komende zaterdag komen trainen, 11:00 beginnen.

Of je komt ook gewoon naar de meet. Ik beloof je dat we niet haten en alleen een psyche up verzorgen als jij het wilt;)

Hahaha nee dat is het niet. Vorig jaar was ik er ook bij en heb me goed vermaakt. Ik geef morgen avond een feest en moet nog veel regelen. Ik heb wel wat tijd om in Dordt wat events te doen maar helemaal naar Baarn voor 2 uurtjes gaat niks worden.
Veel plezier in elk geval.

is er aankomende zaterdag een training MC?

ik loop met het idee om weer eens de 100m sprint te timen na krachttraining... heb je een stopwatch chickert?

btw kan je in dat rack van jou ook een beetje dippen? ik zat te denken in de richting van strict press, log, rug werk, dips en sprints namelijk

Lijkt me leuk keer te kijken/mee te doen!
Heb geen ervaringen nog met de onderdelen.
Wanneer trainen jullie?

heuh... chick waar ben je? afgelopen vrijdag voor het laatst gepost zie ik?

Hee mannen. Komend weekend geen training helaas. Zit met een badkamer die verbouwd moet worden en diegene die dit zou doen heeft zich op het laatste moment terug getrokken. Moet nu wat zaken regelen die voorrang hebben.

Ik hou jullie op de hoogte wanneer ik weer kan.

aankomende zaterdag wederom niet?

Dit weekend wel maar geen uitgebreide events training. Zit midden in een verbouwing en kan het niet permitteren een halve dag met trainen kwijt te zijn.
Ik ga dan wat barbell werk in de cage doen.

Wil om 11:00 beginnen tot max. 13:00.
Je bent in elk geval welkom my man.

klinkt goed, denk wel dat ik kom dan. ik wil gewoon smerig UB pompen + 100 meter sprint opnieuw testen

even voor de zekerheid, morgen gaat door?

ben je al klaar met de verbouwing mc ?

Hee JW. Nee helaas nog niet. Heb vandaag de vloer voorzien van tegels, ligt er strak in. :D
Nu 2 dagen drogen en dan voegen/kitten. Toilet ophangen en badkamer meubel. Maar het einde is in zicht.

Wil komende week weer eens beginnen met trainen. Ga dan even rustig aan beginnen met wat bodybuilding. Kijken hoe ernstig de schade is. ;)

Komende zondag weer een strongman training.
Ik ben een vroege vogel omdat ik die dag nog afspraken heb, dus 10:00 beginnen.

13.00? of vind je dat te laat?

ik heb wel zin in een harde conditioning training... eerst jumps, dan yoke zwaar met daarna yoke sprints, eventueel wheel flips en dan nog sprints daaro op het eckte eckte veld

13:00 is goed man. Zie je (jullie?) dan.

Terug
Naar boven