XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dan.
We hebben de locatie de afgelopen dagen flink onder handen genomen.
Beide ruimtes leeg getrokken, schoon en stofvrij gemaakt.
Alle onderdelen ook stofvrij gemaakt. 21 liter cola gehaald om de kettingen te ontroesten en daarna krijgen ze een hammerslag laklaag.

Alle schijven stof en roest vrij gemaakt en ook daarna voorzien van een laag hammerslag. De tires met hoge druk afgespoten en de hele strongman ruimte anders ingedeeld. De bomen liggen nu centraal in de ruimte zodat je met beide tegelijk kan trainen. Daarlangs twee vrije banen gemaakt voor de yoke en de wheelflip.

De farmers en de slee zijn zwart afgelakt, ziet er meteen beter uit.
De ifsa boom en de yoke zijn binnenkort aan de beurt. Tevens maken we een nieuw stone platform en de bestaande gaan we beter stabiliseren. Ook maken we binnenkort een 130kg atlas stone.

6fp0kk.png

20sued3.jpg

dovtp4.jpg

2ljsswh.gif

17pclw.gif

23wjtqs.png

goed bezig

Goed bezig !!

Maak meteen 2 x 130kg stone svp :D

En voor mij ook een steentje :p

Goed bezig zeg! Ik ben bezig mijn stats weer te verbeteren, zal daarna zeker eens komen kijken!

Goed bezig !!

Maak meteen 2 x 130kg stone svp :D

En voor mij ook een steentje :p
Ik weet niet of ik genoeg lood heb om er 2 te maken, laat staan 3.
Lood is niet goedkoop.

Goed bezig zeg! Ik ben bezig mijn stats weer te verbeteren, zal daarna zeker eens komen kijken!
Ik zag dat je je spullen binnen hebt. Je bent welkom. Anders kom je binnenkort eens langs om te kijken. Misschien stiekem al iets doen. ;)

Komende zondag om 11u strongman training.
Aanwezig:
-Mike
-Mark

Stenen collectie uitgebreid, nu laatste reparaties en een dikke sealer laag erover. Gelukkig is er nog geen vorst dus kan het nog.
Binnenkort nieuwe stone platformen maken en de oude stabiliseren.

Zoals bekend is iedereen welkom om te komen spelen.

pxcnn.jpg

1znu42t.jpg

Erg mooi man !!

Netjes

die zien er nog mooi uit.

Gewoon te weinig gebruikt zeker:p

Haha kon erop wachten. Moest toch flink wat hars eraf halen met staalborstel. Maar de glimlaag doet veel hoor, dan 'lijken' ze nieuw.

Helaas heb je verder wel gelijk, heb met veel tegenzin de stones ruim 1 jaar niet kunnen trainen door een brachialis blessure. Daarnaast is het hier nooit zo druk geweest als bij DJ's waar soms wel 20 man kwamen trainen. Dus inderdaad te weinig gebruikt, maar dat gaat veranderen.

wie trainen er op dit moment nog bij jullie kip? ik wil nog steeds komen maar heb nog steeds te weinig tijd :o

Me myself and I. Zodra ik de platformen af heb zal ik weer de trainingen posten.

Das niet veel! Welke dagen train je meestal?

Terug
Naar boven