XXL Nutrition

Powerlifting topsport

• Topic Starter Topic Starter
Internationale wedstrijdsport oke duidelijk dat is dus een categorie naast 'topsport' volgens de NOC NSF
Die link van jou moet je in de context zien van het volgende: "Met deze erkenning bepalen we de mate van mondialisering van de sport."

Deze link: http://nocnsf.nl/athleteservices/topsportstatus
Staat ook een lijst (excel bestand) met de toevoeging: Wil je weten in welke groep jouw topsportdiscipline is ingedeeld? Klik dan 'hier'

Ik zoek even uit waarom dat ondescheid 'Internationale wedstrijdsport en topsport' relevant is

Laatst bewerkt:
Paralympisch bankdrukken is wel topsport.

ik heb een paar wedstrijden in Belgie gedaan, ben dus ook internationaal wedstrijdatleet

brb even cv updaten

Eddine wil hem vast wel daar in begeleiden

Met een hamer

zaag werkt beter, minder benen is minder BW is lagere gewichtsklasse;)

die topsport status kan je met powerliften gewoon niet halen omdat de sport te klein is. ook zal het naar mijn mening niet snel een oympische sport worden omdat er gewoon te veel verschil in regels zit tussen de bonden en dan heb je nog raw geared enzo.
en als het wel ooit een topsport wordt zal je waarschijnlijk toch naar de verboden middelen moeten grijpen omdat te kunnen halen omdat anderen dat ook doen (drug tested betekend niet drug free)

zaag werkt beter, minder benen is minder BW is lagere gewichtsklasse;)

die topsport status kan je met powerliften gewoon niet halen omdat de sport te klein is. ook zal het naar mijn mening niet snel een oympische sport worden omdat er gewoon te veel verschil in regels zit tussen de bonden en dan heb je nog raw geared enzo.
en als het wel ooit een topsport wordt zal je waarschijnlijk toch naar de verboden middelen moeten grijpen omdat te kunnen halen omdat anderen dat ook doen (drug tested betekend niet drug free)

IPF RAW is de toekomst wel srs. Ze willen ook steeds meer in die richting gaan ivm olympische spelen

mischien dat er eens kans is als de sport groot is. Wel echt steeds meer en meer mensen gaan powerliften

ik heb een paar wedstrijden in Belgie gedaan, ben dus ook internationaal wedstrijdatleet

brb even cv updaten

haha even goed lezen gaat om hoogste niveau EK WK etc. maar waarom zou je niet updaten als je er alleen maar beter van wordt

haha even goed lezen gaat om hoogste niveau EK WK etc. maar waarom zou je niet updaten als je er alleen maar beter van wordt

ligt eraan in welke bedrijfstak je soliciteert, 9/10 richtingen geven er echt geen fluit om of jij een EK powerliften hebt meegedaan. Als je hoger geschoold werk doet kijken ze bijvoorbeeld toch voornamelijk naar je diploma's en werkervaring

Laatst bewerkt:
ligt eraan in welke bedrijfstak je soliciteert, 9/10 richtingen geven er echt geen fluit om of jij een EK powerliften hebt meegedaan. Als je hoger geschoold werk doet kijken ze bijvoorbeeld toch voornamelijk naar je diploma's en werkervaring

weet het niet, het toont iig wel doorzettigs vermogen en drive. Ik weet wel dat veel bedrijven er erg blij mee zijn als je in je studententijd op hoog niveau heb geroeid.

IPF RAW is de toekomst wel srs. Ze willen ook steeds meer in die richting gaan ivm olympische spelen mischien dat er eens kans is als de sport groot is. Wel echt steeds meer en meer mensen gaan powerliften

Las dat dat het doel was van de IPF, om in de olympische spelen te komen.

2020 here i come

Ik wil jou daarin ook wel begeleiden met een rubberen vuist. Kan de relevantie van het onderscheid nog niet vinden, ik kijk later nog eens.

Ho ho rustig aan, ik ben wel een topsporter he

Las dat dat het doel was van de IPF, om in de olympische spelen te komen.

2020 here i come

Ho ho rustig aan, ik ben wel een topsporter he

ik denk dat het dan opeens een stuk drukker word op die wedstrijden en die eisen opeens t*ring hoog zijn.

ook al die fake natty's die dan off gaan en de IPF binnenkomen

Bij de spelen in london 2012 was er toch bijna een demowedstrijd geweest??? Op het allerlaatst afgeketst geloof ik..

Wat ik begreep iig van divere mensen van de npb.

Staat wel leuk hoor. Meesten zien het toch als positief als je iets in een sport hebt bereikt

Terug
Naar boven