AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Hoi,

Zal het zin hebben om aminozuren en de natural fat control toe te voegen aan mijn cleanbulk?
Ik wil echt zo weinig mogelijk vet aankomen.

Met vriendelijke groet,
Thomas

Als ik me niet vergis is voor arginine (en daarmee citrulline) en kurkuma (natural fat control) aangetoond dat ze vetopslag tegengaan bij een calorieoverschot. Ik weet even niet of dat dierstudies zijn geweest of studies met mensen. (Ik ben nu helaas erg druk, anders had ik het direct voor je nagekeken)

Kris :)

Ik zie ook uit naar jullie multivitamine ;) Ik heb er de volste vertrouwen in dat het een mooie combinatie van vitamines en mineralen wordt.

Wat vinden jullie van Quinoa dat boordevol ecdysteroïden? Ik denk dat het een goede aanvulling op mijn ontbijt kan zijn.
Hoeveel zou je aanraden om bij het ontbijt toe te voegen?
Misschien is Quinoa een leuke aanvulling op jullie assortiment?

Als ik me niet vergis is voor arginine (en daarmee citrulline) en kurkuma (natural fat control) aangetoond dat ze vetopslag tegengaan bij een calorieoverschot. Ik weet even niet of dat dierstudies zijn geweest of studies met mensen. (Ik ben nu helaas erg druk, anders had ik het direct voor je nagekeken)

Oke, ik ga het de komende maand testen :) Heb net een bestelling geplaatst!

• #2.204
Ik zie ook uit naar jullie multivitamine ;) Ik heb er de volste vertrouwen in dat het een mooie combinatie van vitamines en mineralen wordt.

Wat vinden jullie van Quinoa dat boordevol ecdysteroïden? Ik denk dat het een goede aanvulling op mijn ontbijt kan zijn.
Hoeveel zou je aanraden om bij het ontbijt toe te voegen?
Misschien is Quinoa een leuke aanvulling op jullie assortiment?

Ik had quinoa al lange tijd op mijn lijstje staan als aanvulling op ons assortiment. Naar aanleiding van je vraag gaan we eens polsen bij de leverancier van onze bio bulk oats wat de mogelijkheden zijn. :)

Quinoa is geweldig voedsel. Ik eet het heel vaak (vandaag ook weer).

Hoeveel je gebruikt is een beetje afhankelijk van of je een grote eter bent. Ik meng het door de yoghurt. De hoeveelheid varieert nogal. Afhankelijk van of ik getraind heb of niet en of ik in een bulk zit.

Een tijdje terug tijdens een bulk nam ik ongeveer 200 gram (ongekookt gewicht) in een maaltijd . Het eindgewicht van de maaltijd was 1350 gram met 500 gram yoghurt, 50 gram rozijnen en een medium banaan.

Oke, ik ga het de komende maand testen :) Heb net een bestelling geplaatst!

Succes met je cleanbulk en de supps! :)

Kris

Top dat jullie naar quinoa gaan kijken, vind het heel lekker, maar lastig in grote hoeveelheden te kopen.

Eet het trouwens altijd hartig, met wat rucola en gegrilde kip bijvoorbeeld.

waarom hebben jullie eigenlijk geen eiwitmix?

• #2.207
Top dat jullie naar quinoa gaan kijken, vind het heel lekker, maar lastig in grote hoeveelheden te kopen.

Eet het trouwens altijd hartig, met wat rucola en gegrilde kip bijvoorbeeld.

Bij mij gaat het altijd door de yoghurt. Misschien moet ik het ook maar eens op een andere manier gaan eten. Misschien bij het avondeten. Dat is weer eens heel wat anders dan aardappelen / rijst / pasta / bonen.

waarom hebben jullie eigenlijk geen eiwitmix?

Er zijn bedrijven die allerlei eiwitten door elkaar gooien. Vaak tellen ze daarbij whey concentraat en isolaat als twee. Vervolgens telt micellaire caseine, caseinaat en melkeiwitisolaat nog eens voor drie. Tot slot doen ze er dan een beetje kippenei-eiwit bij en claimen ze een mix van 6 soorten eiwit terwijl het zo feitelijk maar 3 wezenlijk verschillende soorten bevat. :)

Een mix die ik logisch vind is whey + caseine vanwege de sterk uiteenlopende opnametijd. Misschien voegen we die nog wel eens toe aan ons assortiment.

In veel andere gevallen hebben mengsels weinig voordeel zolang de biologische waarde van het eiwit goed is. Bij plantaardige eiwitten kan het handig zijn te mixen om de biologische waarde te verhogen. Dan moet wel een goede combinatie gekozen worden.

Het nadeel van eiwitmengsels is dat je sneller de kans hebt dat je een van de bestanddelen niet verdraagt.

thanks for the reply Kris ... dus gewoon even matchen welke caseine nu lekker is bij welke whey :D

Zwarte bes met bosaardbei!

Dat kan je toch ook zelf mengen?

True.

Hier trouwens alles in soort snoeppotten overgedaan. Veel handiger:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen elke paar weken even bijvullen. 2kg potten kunnen lekker in de berging blijven.

Ik heb een vraag als ik de creatine monohydraat van jullie gebruik krijg
ik last van vocht wat ik vasthoud in mijn gezicht maar zou het kunnen
dat je de creatine gebruikt in combinatie met een vochtafdrijver
en dat het niet de werking van de creatine verslecht?
alvast bedankt

Trouwens erg blij met de roze shakebekers. Zo leuk en vriendje pikt ze nu eindelijk niet meer in :D

• #2.214
Trouwens erg blij met de roze shakebekers. Zo leuk en vriendje pikt ze nu eindelijk niet meer in :D

Onze beperkte roze voorraad wordt ook door de mannen weggesnoept :rolleyes:

alvast bedankt

Ik vraag kris hier nog even op terug te komen.

Jaap

• #2.215
thanks for the reply Kris ... dus gewoon even matchen welke caseine nu lekker is bij welke whey :D

De aroma's zijn identiek voor de whey en de caseine. Alleen voor de stevia varianten zijn ze anders.

Zwarte bes met bosaardbei!

Dat kan je toch ook zelf mengen?

Als je twee verschillende smaken gaat mengen dan is deze combi inderdaad een winner. Ik heb deze ook geprobeerd. Jummiejummie!! (Bij voorkeur wat meer aardbei t.o.v. zwarte bessen).

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 08:42 ----------

alvast bedankt

Sorry, ik had je vraag pas vandaag opgemerkt. Het is een mooie vraag voor de vraag en antwoord sectie op onze website.

Hier is jouw antwoord: onderhuids vocht vasthouden bij gebruik van creatine.

Laatst bewerkt:
website down heren?

Nét wel ;) is weer up. Net een, voor mijn doen, grote bestelling voor 1600 afgerond :D

Bestelnummer: 39346 is geplaatst en betaalt

hopla , hopelijk weer zoals altijd in orde :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven