- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
goeie reclame voor beginners die denken dat je niet meer natural bent als je aan de whey zit![]()
idd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie reclame voor beginners die denken dat je niet meer natural bent als je aan de whey zit![]()

Gaan jullie nog ooit bcaa caps opnemen in jullie assortiment?
Greets

Misschien caps... misschien poeder... maar BCAA's zullen er komen![]()
Kris![]()

Bedankt voor de complimenten Martijn.
Het is wel vervelend dat de multi zo tegenvalt. Omdat deze multi in een capsule zit in plaats van een tablet zou hij juist heel 'licht verteerbaar' moeten zijn.
Heb je dit probleem wel eens gehad met andere multivitamine + mineralen producten?
Kris
(per ongeluk met mijn prive account gepost)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nooit eerder multivitamine heb geprobeerd. Geen idee dus hoe ik op andere multivits zou reageren... Verder heb ik mij voorgenomen om volgende week weer te beginnen met jullie multivit, misschien is het gewoon een kwestie van gewenning.
Verder vroeg ik mij af wat nu eigenlijk het verschil is tussen jullie omega 3/6/9 capsules, en de 'standaard' spullen die bij de Etos te verkrijgen zijn. Zit er toch aan te denken die ook maar eens te bestellen![]()

Lieve mensen,
Ik heb whey isolaat AARDBEI besteld, maar gisteren VANILLE binnen gekregen...
Lieve mensen,
Ik heb whey isolaat AARDBEI besteld, maar gisteren VANILLE binnen gekregen...

Hoi Gillian, dat is een flinke misser. Noem me je bestelnummer en dan stuur ik vandaag nog je Aardbei whey op. Je kan op onze kosten de vanille terugsturen. Excuus!
Jaap
.dat idee had ik laatst ook
ik had de dop van de aarbei whey op de vanille gainer gedraaid![]()

ik heb gezien dat jullie korting geven als je bv 3x whey bestelt ipv 1
maar wat nog leuker zou zijn is van die grote bulkvoordelen, bv als je ineens 10X whey besteld![]()
We bieden een isolaat aan voor de prijs van een concentraat, wat onze speelruimte ook al nihil maakt.Misschien caps... misschien poeder... maar BCAA's zullen er komen![]()
Kris![]()

dat idee had ik laatst ook
ik had de dop van de aarbei whey op de vanille gainer gedraaid![]()

Nou, het gaat al beter met de multivit. Ben inmiddels al zo ver dat ik me niet meer 'vreemd' voel, bij tweemaaldaags een capsule. Wel vind ik ze nog steeds verschrikkelijk smerig![]()

hoe lang duurt het voordat het wordt afgeleverd? Ik heb gisteren rond het middaguur besteld en vooraf betaald. Wordt dit dan pas morgen geleverd? Want had vandaag een mailtje binnen dat de betaling pas binnen was.