AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 12 uur besteld en betaald is de volgende dag in huis. (99%) Vaak gaan bestellingen voor 5 uur echter ook nog gewoon mee. Als de bestelling verzonden is krijg je ook een e-mailtje op diezelfde dag. Als je dat mailtje hebt gehad en TNT is de dag erna nog niet langs geweest dan kan ik een track & trace voor je uitvoeren, ik heb dan wel het bestelnr even nodig...

Jaap

oke, dan bestel ik het voortaan voor 12 uur. Ik had het zie ik nu om tien voor 3 besteld. En vanmorgen een e-mail van jullie om tien voor 10 dat de betaling binnen was. Ik moet nu waarschijnlijk tot morgen wachten :( Al twee dagen geen whey in mijn cut doet mij geen goed :o Maar, bedankt voor de respons. Het zal waarschijnlijk morgen dan wel arriveren.

Powersupps men vorige post gemist! :D

Komen er mss: 1) fatburner
2) creatine ethyl ester malaat
3) caffeïne tabletten

In het assortiment ?

• Topic Starter Topic Starter
Powersupps men vorige post gemist! :D

Komen er mss: 1) fatburner
2) creatine ethyl ester malaat
3) caffeïne tabletten

In het assortiment ?

Oeps sorry Moen :o

Ehmm, eens even zien

1) Misschien. Maar ik zou nog niet weten welke. Er zitten zoveel haken en ogen aan de meeste fatburners. Althans, de supplementen ide je verbranding opjagen zijn vaak niet zo gezond.
Ik zie dan meer in supplementen die werken via insuline sensitiviteit (visolie, R-dihydro-ala).

2) Zolang ik geen data heb over de veiligheid van CEE houden we het bij creatine monohydraat.

3) Ik denk het niet.

Kris :)

Voor 12 uur besteld en betaald is de volgende dag in huis. (99%) Vaak gaan bestellingen voor 5 uur echter ook nog gewoon mee. Als de bestelling verzonden is krijg je ook een e-mailtje op diezelfde dag. Als je dat mailtje hebt gehad en TNT is de dag erna nog niet langs geweest dan kan ik een track & trace voor je uitvoeren, ik heb dan wel het bestelnr even nodig...

Jaap

Hm ik heb toch echt na 12 uur m'n bestelling gedaan en ik nu al een bevestigingsmail dat m'n bestelling al verstuurd is :scratch:

Betekent dit dat m'n glucosamine, chondroitine, avovido en visolie morgen al binnen is? Dan moet ik wel ff regelen dat er iemand thuis is namelijk :)

Hm ik heb toch echt na 12 uur m'n bestelling gedaan en ik nu al een bevestigingsmail dat m'n bestelling al verstuurd is :scratch:

Betekent dit dat m'n glucosamine, chondroitine, avovido en visolie morgen al binnen is? Dan moet ik wel ff regelen dat er iemand thuis is namelijk :)

Ja dat klopt, vóór 12 uur is een garantie (indien betaald) voor verzending diezelfde dag. Maar bestellingen worden soms zelfs tot 5 uur 's middags ook nog meegenomen.
Als je de bestelling op een bepaalde dag bezord wilt hebben kan ik hem natuurlijk ook even uitstellen. :)

Jaap

bestelling was vanmorgen gebracht! Weer top! Ik heb inmiddels al 5 shakebekers :D

bestelling was vanmorgen gebracht! Weer top! Ik heb inmiddels al 5 shakebekers :D

Ik hou het niet echt bij maar soms doen we er een gratis shaker bij. Daarnaast is het fijn om af en toe een nieuwe te hebben als het logo bijvoorbeeld wat gaat vervagen. :)

Jaap

Ben inmiddels begonnen aan de gainer vanille smaak, smaakt heerlijk. Lijkt alleen of het cocos is of erdoorheen zit.

Maar de smaak is echt top.

dan wil ik ook 1tje bij me volgende bestelling :D

Voor mijn dieet gebruik ik de theorie van de twee V's
V1 = Veel
V2 = Vaak

Geen fratsen, dat werkt!

Dat kan geregeld worden ;)
V3 = Voedzaam?

Ben inmiddels begonnen aan de gainer vanille smaak, smaakt heerlijk. Lijkt alleen of het cocos is of erdoorheen zit.

Maar de smaak is echt top.

Kokos hebben we (nog) niet. Ik weet al wel dat ie erg lekker is. De vraag is of kokos op de lange termijn lekker blijft.
Maar goed dat de vanille heerlijk is, dat is mooi om te horen! :)

Jaap

Kokos hebben we (nog) niet. Ik weet al wel dat ie erg lekker is. De vraag is of kokos op de lange termijn lekker blijft.
Maar goed dat de vanille heerlijk is, dat is mooi om te horen! :)

Jaap

Op de lange termijn wordt alles smerig, maar bij kokos duurt dit wel het langst denk ik. Kokos in melk, verukkelijk, daar kan een milkshake van de mcdonalds niet tegenop :lick:
Dus regelen die kokos :rocker:

Vandaag voor het eerst hier besteld.

Eerste gedachtes waren: een goede overzichtelijke/duidelijke webshop, zonder fratsen met goede producten!

Op de lange termijn wordt alles smerig, maar bij kokos duurt dit wel het langst denk ik. Kokos in melk, verukkelijk, daar kan een milkshake van de mcdonalds niet tegenop :lick:
Dus regelen die kokos :rocker:

Ik zal over een paar weken een poll houden op de website met een aantal smaken, eens kijken wat daar uit komt!

Vandaag voor het eerst hier besteld.

Eerste gedachtes waren: een goede overzichtelijke/duidelijke webshop, zonder fratsen met goede producten!

Mooi dat de doelstelling goed overkomt! :thumb:

Jaap

ik heb geselecteerd dat ik wil bestellen via voorafbetaling, maar in stap verder staat er vanonder in het venster factuurinformatie --> betalingsmethode pay pal. Is dat normaal ?

ik heb geselecteerd dat ik wil bestellen via voorafbetaling, maar in stap verder staat er vanonder in het venster factuurinformatie --> betalingsmethode pay pal. Is dat normaal ?

Dat lijkt me niet kloppen nee, maar je kan ons wel bellen (0345-881502). Als het niet lukt dan neem ik de bestelling desgewenst telefonisch aan. :)

Ik geloof dat er een kleine bug in het bestelproces zit als je eerst PayPal kiest vervolgens teruggaat en dan vooraf overmaken kiest dan lijkt de site niet van PayPal af te willen. Ik weet niet of dat het geval was maar even uitloggen en het venster sluiten, dan opnieuw inloggen en dan gaat het goed. Winkelwagentje onthoudt overigens wel wat er in zat.

Jaap

Dat lijkt me niet kloppen nee, maar je kan ons wel bellen (0345-881502). Als het niet lukt dan neem ik de bestelling desgewenst telefonisch aan. :)

Ik geloof dat er een kleine bug in het bestelproces zit als je eerst PayPal kiest vervolgens teruggaat en dan vooraf overmaken kiest dan lijkt de site niet van PayPal af te willen. Ik weet niet of dat het geval was maar even uitloggen en het venster sluiten, dan opnieuw inloggen en dan gaat het goed. Winkelwagentje onthoudt overigens wel wat er in zat.

Jaap

het is al in orde, heb een bestelling geplaatst via voorafbetaling

morgen snel de overschrijving doen

Power supl. super service! Heb bij Pow supl 2.5 kg Vanille whey, 2.5 kg Choc. whey en 500 gr Crea besteld, maar omdat de 2.5 Choc whey tijdelijk op is krijg ik 3 keer 1 kg van ze!!!

Thanks Pow Supl.... jullie mogen dit vaker doen!! ;) :)

god wat is die vanille toch heerlijk, ik kijk elke avond alweer uit naar m'n shake :P

Zo.. vandaag eindelijk mijn bestelling binnen! :mad:

Ik had gister laat in de middag al besteld namelijk :D :p

Top service! En bedankt voor de gratis shake beker, een nieuwe is nooit weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven