Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Jaapje,zal het dan maar bij shakejes houden!

Mischien een optie voor eenmalige machtiging toevoegen aan de betaalmehodes. ;)

K'zal binnenkort weer 2 potten whey bestellen :cool:

Mzzl.

Al een week of 2 geleden naar tevredenheid mijn bestelling ontvangen. 500 gram creatine en NOW ADAM multivitamine.

Maar toch een insider vraagje (uit interesse), hoe kom je nou eigenlijk aan Creapure creatine. Betrek je zoiets direct van Degussa of is er een verspreider van creatine met het Creapure label en mag je dan zelf een merk daar op plakken?

• Topic Starter Topic Starter
Mischien een optie voor eenmalige machtiging toevoegen aan de betaalmehodes. ;)
K'zal binnenkort weer 2 potten whey bestellen :cool:
Mzzl.

Die optie is alleen beschikbaar voor bedrijven die langer dan 2 jaar bestaan... Suggesties voor andere betaalmethoden hou ik open! :-)

Al een week of 2 geleden naar tevredenheid mijn bestelling ontvangen. 500 gram creatine en NOW ADAM multivitamine.

Maar toch een insider vraagje (uit interesse), hoe kom je nou eigenlijk aan Creapure creatine. Betrek je zoiets direct van Degussa of is er een verspreider van creatine met het Creapure label en mag je dan zelf een merk daar op plakken?

Degussa zelf verkoopt niet aan particulieren. Wij betrekken onze Creapure inderdaad rechtstreeks van hen. (Uiteraard ovb van de voorwaarden van Degussa.)

Jaap

Ik zie op jullie site dat de verpakking van de visolie caps veranderd is, geld dit alleen voor de buitenkant of is ook de samenstelling anders?

Ik zie op jullie site dat de verpakking van de visolie caps veranderd is, geld dit alleen voor de buitenkant of is ook de samenstelling anders?

De inhoud is hetzelfde gebleven, alleen de hele lijn van etiketten van de glucosamine, chondroitine en visolie is gewijzigd.

Jaap

Kunnen jullie ook Avovida Complex in het assortiment opnemen?
Dan kan ik alles bij jullie bestellen wat wel zo makkelijk is en het scheelt me ook weer verzendkosten :)

Denk dat er zeker meer BB's/ Powerlifters zijn die hier behoefte aan hebben, als vervanging van of aanvulling op glucosamine en chondroitine.

Kunnen jullie ook Avovida Complex in het assortiment opnemen?
Dan kan ik alles bij jullie bestellen wat wel zo makkelijk is en het scheelt me ook weer verzendkosten :)

Denk dat er zeker meer BB's/ Powerlifters zijn die hier behoefte aan hebben, als vervanging van of aanvulling op glucosamine en chondroitine.

Geen probleem Black Knight. Ik denk dat we de avovida complex deze week op de website zullen plaatsen. :)

Kris

hey jaap of kris,

ik heb zoals vanouds whey protein isolate bij jullie besteld, maar hebben jullie wat veranderd aan de smaak of samenstelling?

iig, hij laat letterlijk helemaal geen klonters achter en is net zo lekker misschien wel lekkerder. dat wilde ik ff melden.

hey jaap of kris,

ik heb zoals vanouds whey protein isolate bij jullie besteld, maar hebben jullie wat veranderd aan de smaak of samenstelling?

iig, hij laat letterlijk helemaal geen klonters achter en is net zo lekker misschien wel lekkerder. dat wilde ik ff melden.

Yup, de smaken vanille en aardbei zijn gewijzigd en de oplosbaarheid is verbeterd :)
Goed te horen dat je de smaak beter vindt!

Kris

hm, m'n whey begint op te raken, gaat hard in de cut :P

binnenkort maar weer ff wat bij jullie bestellen want ik ben gewoon tevreden over al jullie producten.
en hopen dat ik me ma kan overtuigen van het feit dat die weightgainer niet slecht voor je is want daar is ze altijd als de dood voor, toen ik voor het eerst whey kocht had ze helemaal een dietiste van het ziekenhuis geraadpleegd, lol.

nu heb ik even een vraag, waarmee is de smaak van de vanille whey te vergelijken? met vanillevla? of moet ik aan iets anders denken?
ik heb nu aardbei en die bevalt goed maar een beetje afwisseling is niet verkeerd.

zit er ook nog verschil in de smaken van de weightgainer en de whey of smaakt de aardbeien weightgainer hetzelfde als de whey?

dan als laatste zou ik nog willen zeggen, mochten jullie ooit een casseinesupplement op de markt brengen heb ik erg veel interesse want omdat ik 's avonds geen koolhydraten meer eet ben ik aangewezen op whey maar dat is natuurlijk een sneller eiwit. (of word de opname hiervan erg vertraagd door het eten van noten?)

's avonds kan je ook kwark eten, heeft hetzelfde effect.

mag toch geen koolhydraten 's avonds en vooral suikers en vetten zijn geen goede combinatie.

kwark bevat geen suikers of vetten.
Bovendien bevat het een verwaarloosbare hoeveelheid kh.

kwark ( mager ) 100 gr 64 13.0 3.0 0.0

(kcal/pro/kh/vet per 100g)

Sorry Riggard dat ik niet eerder reageerde. Ik was een weekje weg.

De vanillesmaak kan je het beste vergelijken met vanille-ijs. :) Niet met vanillevla.

Bij voldoende vraag komen we wel met een micellar caseine product. Maar een eerste inventarisatie leek uit te wijzen dat de vraag gering is. En inderdaad zoals tripax al aangeeft is kwark een goede bron van caseine.

Kwark bevat overigens lactose en dat is een suiker. Soms bevat het wat meer soms wat minder. Meestal zo'n 5 gram per 100 gram. dat is nog altijd zo'n 20-25 gram suikers als je een forse portie kwark neemt.

Die kwark van tripax ziet er goed uit trouwens met 13 gram eiwitten en slechts 3 gram KH. Welk merk is dat Tripax???

De whey kan je vertragen met het eten van noten of de meeste andere andere (vette) voeding. De mate van vertraging weet ik helaas niet. Hoe meer vet hoe meer vertraging.

Kris :)

Hallo! Heb Pure Whey Proteine Isolate gekocht bij Powersupplements.nl.

Forumgebruikers: is dit schoon puur wei eiwit?

IS deze keuse goed?

is er wel uberhaupt een merk in de wei eiwitten markt die met kop en schouders erboven uit steekt?

groetjes!

Hallo! Heb Pure Whey Proteine Isolate gekocht bij Powersupplements.nl.

Forumgebruikers: is dit schoon puur wei eiwit?

IS deze keuse goed?

is er wel uberhaupt een merk in de wei eiwitten markt die met kop en schouders erboven uit steekt?

groetjes!

Eerst kopen en dan vragen.. :rolleyes:
Gelukkig heb je een goede keuze gemaakt, wij hebben de laagste prijs wat betreft hoge kwaliteit whey isolaat. Lees anders even dit topic door voor ervaringen van anderen. :thumbs:

Jaap

Ik heb vorige week de isolaat whey ontvangen binnen 2 dagen! Prima spul, niks mis mee en van een hoogwaardige kwaliteit!

Caffeïne tabletten zouden ook mooi staan bij het assortiment ! (lipotrex booster is goed)

Kan ik ook alles wat ik moet hebben bij jullie bestellen ;)

Snellerkandienie

Hallo allemaal,

ik heb vrijdag Pure Whey Protein Isolate 1000g en nog wat besteld (op mijn werk) kom net op mijn werk, hebben ze zaterdag al proberen te leveren ?¿¿ dat heb ik nog nooit meegemaakt, maargoed lekker snel en vertrouw er volledig op dat het perfecte kwaliteit betreft. (dus jullie hebben klant erbij).

heb nog wel 2 vragen.

1-zit er niet standaard een shaker bij ?
2- wat is het verschil tussen Pure Whey Protein Isolate en Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's ?

Hallo allemaal,

heb nog wel 2 vragen.

2- wat is het verschil tussen Pure Whey Protein Isolate en Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's ?

1.whey protein islote is een puur eiwit supplement en die ander is een weightgainer met wat extra toegevoegde bcaa s .

Hallo allemaal,

ik heb vrijdag Pure Whey Protein Isolate 1000g en nog wat besteld (op mijn werk) kom net op mijn werk, hebben ze zaterdag al proberen te leveren ?¿¿ dat heb ik nog nooit meegemaakt, maargoed lekker snel en vertrouw er volledig op dat het perfecte kwaliteit betreft. (dus jullie hebben klant erbij).

heb nog wel 2 vragen.

1.whey protein islote is een puur eiwit supplement en die ander is een weightgainer met wat extra toegevoegde bcaa s .

Weightgainer met extra bcaa's is dus gewoon zelfde alleen dan met weightgainer erbij in ?

De whey protein isolate bevat als functioneel ingredient alleen zuiver whey isolaat. Prima dus om in je eiwitbehoefte te voorzien. Wordt veel gebruikt vooraf aan de training. Vaak ook achteraf in combinatie met koolhydraten en eventueel creatine.

De weightgainer (whey isolate gainer with BCAA's and MCT's) bevat 25% eiwit uit whey eiwit isolaat. Daarnaast bevat het als functionele ingredienten onder meer ook 55% maltodextrine (complexe koolhydraat), BCAA's (aminozuren) en MCT's (speciale vetten).

De weightgainer is bedoeld om in gewicht toe te kunnen nemen als je moeite hebt zwaarder te worden met alleen gewoon voedsel.

De gainer kan daarnaast gebruikt worden als snelle voeding na je training. En sommigen gebruiken het ook graag als super energy-drink vooraf aan de training.

Meer info over de gainer vind je in het speciale topic erover:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/ideale-post-workout-weight-gain-supplement-87215/

Kris :)

maar de weightgainer bevat dus minder eiwitten ?

heb ik toch de verkeerde besteld, ps klopt het wel van de shaker ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven