borninawonder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mischien een optie voor eenmalige machtiging toevoegen aan de betaalmehodes.![]()
K'zal binnenkort weer 2 potten whey bestellen![]()
Mzzl.
Al een week of 2 geleden naar tevredenheid mijn bestelling ontvangen. 500 gram creatine en NOW ADAM multivitamine.
Maar toch een insider vraagje (uit interesse), hoe kom je nou eigenlijk aan Creapure creatine. Betrek je zoiets direct van Degussa of is er een verspreider van creatine met het Creapure label en mag je dan zelf een merk daar op plakken?
Ik zie op jullie site dat de verpakking van de visolie caps veranderd is, geld dit alleen voor de buitenkant of is ook de samenstelling anders?

Kunnen jullie ook Avovida Complex in het assortiment opnemen?
Dan kan ik alles bij jullie bestellen wat wel zo makkelijk is en het scheelt me ook weer verzendkosten
Denk dat er zeker meer BB's/ Powerlifters zijn die hier behoefte aan hebben, als vervanging van of aanvulling op glucosamine en chondroitine.

hey jaap of kris,
ik heb zoals vanouds whey protein isolate bij jullie besteld, maar hebben jullie wat veranderd aan de smaak of samenstelling?
iig, hij laat letterlijk helemaal geen klonters achter en is net zo lekker misschien wel lekkerder. dat wilde ik ff melden.
hm, m'n whey begint op te raken, gaat hard in de cut
binnenkort maar weer ff wat bij jullie bestellen want ik ben gewoon tevreden over al jullie producten.
en hopen dat ik me ma kan overtuigen van het feit dat die weightgainer niet slecht voor je is want daar is ze altijd als de dood voor, toen ik voor het eerst whey kocht had ze helemaal een dietiste van het ziekenhuis geraadpleegd, lol.
nu heb ik even een vraag, waarmee is de smaak van de vanille whey te vergelijken? met vanillevla? of moet ik aan iets anders denken?
ik heb nu aardbei en die bevalt goed maar een beetje afwisseling is niet verkeerd.
zit er ook nog verschil in de smaken van de weightgainer en de whey of smaakt de aardbeien weightgainer hetzelfde als de whey?
dan als laatste zou ik nog willen zeggen, mochten jullie ooit een casseinesupplement op de markt brengen heb ik erg veel interesse want omdat ik 's avonds geen koolhydraten meer eet ben ik aangewezen op whey maar dat is natuurlijk een sneller eiwit. (of word de opname hiervan erg vertraagd door het eten van noten?)
's avonds kan je ook kwark eten, heeft hetzelfde effect.
mag toch geen koolhydraten 's avonds en vooral suikers en vetten zijn geen goede combinatie.
kwark bevat geen suikers of vetten.
Bovendien bevat het een verwaarloosbare hoeveelheid kh.
kwark ( mager ) 100 gr 64 13.0 3.0 0.0
(kcal/pro/kh/vet per 100g)
Niet met vanillevla.

Hallo! Heb Pure Whey Proteine Isolate gekocht bij Powersupplements.nl.
Forumgebruikers: is dit schoon puur wei eiwit?
IS deze keuse goed?
is er wel uberhaupt een merk in de wei eiwitten markt die met kop en schouders erboven uit steekt?
groetjes!
Hallo allemaal,
heb nog wel 2 vragen.
1-zit er niet standaard een shaker bij ?
2- wat is het verschil tussen Pure Whey Protein Isolate en Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's ?
1.whey protein islote is een puur eiwit supplement en die ander is een weightgainer met wat extra toegevoegde bcaa s .
Hallo allemaal,
ik heb vrijdag Pure Whey Protein Isolate 1000g en nog wat besteld (op mijn werk) kom net op mijn werk, hebben ze zaterdag al proberen te leveren ?¿¿ dat heb ik nog nooit meegemaakt, maargoed lekker snel en vertrouw er volledig op dat het perfecte kwaliteit betreft. (dus jullie hebben klant erbij).
heb nog wel 2 vragen.
1-zit er niet standaard een shaker bij ?
2- wat is het verschil tussen Pure Whey Protein Isolate en Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's ?
1.whey protein islote is een puur eiwit supplement en die ander is een weightgainer met wat extra toegevoegde bcaa s .
Weightgainer met extra bcaa's is dus gewoon zelfde alleen dan met weightgainer erbij in ?