Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
maar de weightgainer bevat dus minder eiwitten ?

heb ik toch de verkeerde besteld, ps klopt het wel van de shaker ??

De shaker zit er niet standaard bij helaas... De oplosbaarheid van de whey zal je echter goed bevallen! ;)

De 'gainer' bevat inderdaad minder eiwitten. Als je een pot hebt van 1000 gram dan is dat de pure whey protein isolate. De gainer is er alleen in 4000 gram verpakking.

Jaap

Kunnen jullie ook Avovida Complex in het assortiment opnemen?
Dan kan ik alles bij jullie bestellen wat wel zo makkelijk is en het scheelt me ook weer verzendkosten :)

Denk dat er zeker meer BB's/ Powerlifters zijn die hier behoefte aan hebben, als vervanging van of aanvulling op glucosamine en chondroitine.

We hebben Avovida Complex nu aan het assortiment toegevoegd. Ik heb alleen de tekst nog niet online gezet. Die komt er snel aan!

Jaap

Never mind :)

Binnenkort weer een bestelling.

Laatst bewerkt:
mijn bestelling binne zometeen ma ff sporte hehe

Hey,

Heb bij jullie mijn Pure Whey Protein Isolate 2500g besteld.
Het betalen beviel mij zeer goed via Ideal. Ook de belofte qua verzending is geheel nagekomen. (Binnen de 2 dagen). De whey smaakt prima en is gelukkig alles behalve ''overheersend''. Ik ga het supplement met plezier gebruiken. Niets dan lof, op het voortbestaan van ''Power Supplements"!! Tot de volgende bestelling!

JN A.

Vandaag mijn supplementen binnen gekregen, na het trainen ff lekker gebruikt. Pure Whey Protein Isolate smaakt echt lekker!!! Power supplements doe zo voort:)

Sorry voor de late reacties allemaal. Ik heb wat topic notifications gemist zie ik!

Geweldig!:thumbup:
Bij mijn volgende bestelling zit tie erbij uiteraard :)

Volgens mij heb ik 'm al langs zien komen. De tekst is nu ook online :)

Never mind :)

Binnenkort weer een bestelling.

:thumb:

Hey,

Heb bij jullie mijn Pure Whey Protein Isolate 2500g besteld.
Het betalen beviel mij zeer goed via Ideal. Ook de belofte qua verzending is geheel nagekomen. (Binnen de 2 dagen). De whey smaakt prima en is gelukkig alles behalve ''overheersend''. Ik ga het supplement met plezier gebruiken. Niets dan lof, op het voortbestaan van ''Power Supplements"!! Tot de volgende bestelling!

JN A.

Volgende keer hoop ik dat TNT er binnen 1 dag is, dat is toch wel een beetje onze doelstelling. ;)

Vandaag mijn supplementen binnen gekregen, na het trainen ff lekker gebruikt. Pure Whey Protein Isolate smaakt echt lekker!!! Power supplements doe zo voort:)

Dat gaan we zeker doen! Bedankt!

Jaap

Heb net ook mijn Eiwit binnen gekregen.
Wat een top service, smaakt prima..
Aanrader:D

Mijn dank

Een kleine maand geleden heb ik 2.5kg Whey, 500gr Creapure, en de Adam multivitamine besteld.

De Whey is super, ik drink het met steeds minder melk alleen al vanwege de smaak :D . Creapure ga ik volgende maand proberen. Echter, de multivitamine vind ik niet zo denderend...

Wanneer ik 's ochtends na het ontbijt een capsule inneem voelt m'n maag de hele dag alsof het zondag is, waar ik de avond daarvoor lekker door heb gezopen. Ook is de nasmaak nogal storend. Als ik 2 uur later een boer laat komt weer die verschrikkelijke smaak naar boven. Oke, ik moet misschien niet zo zeuren over de smaak, het hoort vast niet lekker te zijn, maar is het zo dat het vreemde gevoel in m'n maag uiteindelijk verdwijnt?

Overigens nog m'n complimenten over de levertijd! :)

Een kleine maand geleden heb ik 2.5kg Whey, 500gr Creapure, en de Adam multivitamine besteld.

De Whey is super, ik drink het met steeds minder melk alleen al vanwege de smaak :D . Creapure ga ik volgende maand proberen. Echter, de multivitamine vind ik niet zo denderend...

Wanneer ik 's ochtends na het ontbijt een capsule inneem voelt m'n maag de hele dag alsof het zondag is, waar ik de avond daarvoor lekker door heb gezopen. Ook is de nasmaak nogal storend. Als ik 2 uur later een boer laat komt weer die verschrikkelijke smaak naar boven. Oke, ik moet misschien niet zo zeuren over de smaak, het hoort vast niet lekker te zijn, maar is het zo dat het vreemde gevoel in m'n maag uiteindelijk verdwijnt?

Overigens nog m'n complimenten over de levertijd! :)

Bedankt voor de complimenten Martijn. :)
Het is wel vervelend dat de multi zo tegenvalt. Omdat deze multi in een capsule zit in plaats van een tablet zou hij juist heel 'licht verteerbaar' moeten zijn.
Heb je dit probleem wel eens gehad met andere multivitamine + mineralen producten?

Kris
(per ongeluk met mijn prive account gepost ;) )

zojuist weer een bestelling geplaatst, whey en weightgainer, beiden vanillesmaak, ik zie het wel komen, hopelijk is deze vanille ook goed te doen net zoals de aardbei, want ik ben nou niet bepaald een liefhebber van vloeibaar voedsel en krijg vrij snel kokhalsneigingen :P (was gelukkig bij de aardbei niet het geval :D )

Is mijn bestelling+betaling goed aangekomen? (whey2.5/multi/visolie) Zie hem namelijk niet staan in mijn account bij bestellingen.

Is mijn bestelling+betaling goed aangekomen? (whey2.5/multi/visolie) Zie hem namelijk niet staan in mijn account bij bestellingen.

We hebben je betaling ontvangen en ik heb een kopietje van hetgeen je hebt besteld. Just in case als de browser crasht na betaling of als de klant vergeet om op "ok" te drukken op de website van zijn/haar bank.
Komt dus goed, je bestelling wordt morgen verstuurd! :)

Jaap

vandaag alles binnengekregen, ik moet zeggen zowel de vanille whey als de weightgainer smaken veel beter dan de aardbei (vind ik ;P ) ik lijk ook wel wat minder vol te zitten na de shakes, maar dat kan ook aan het tijdstip van inname liggen.

smaak is totaal niet overheersend en lekker fris, bij de aardbei vond ik de smaak t.o.v. de vanille wel wat overheersender en minder lekker.

vandaag alles binnengekregen, ik moet zeggen zowel de vanille whey als de weightgainer smaken veel beter dan de aardbei (vind ik ;P ) ik lijk ook wel wat minder vol te zitten na de shakes, maar dat kan ook aan het tijdstip van inname liggen.

smaak is totaal niet overheersend en lekker fris, bij de aardbei vond ik de smaak t.o.v. de vanille wel wat overheersender en minder lekker.

Hey Riggard,

We hebben de smaak van de aardbei verbeterd. Hij is nu veel milder! Ook de 'toverbal kleuring' is verleden tijd. Er zit nu alleen een beetje bietenrood in voor een heel lichtroze kleurtje.

Kris :)

Goed nieuws voor alle natural atleten......

Onze Pure Whey Protein Isolate is er vanaf vandaag ook in de smaak​
:cool: NATUREL :cool:

Voor de goede orde, dit is dus een whey isolaat zonder toegevoegd aroma en zonder zoetstof! Het smaakt enigszins naar melk ;) en je kan het makkelijk mixen met vanalles. Bijvoorbeeld met vruchtensap.​

We wensen je veel 'naturel' gains toe :) :)

Goed nieuws voor alle natural atleten......

Onze Pure Whey Protein Isolate is er vanaf vandaag ook in de smaak​
:cool: NATUREL :cool:

Voor de goede orde, dit is dus een whey isolaat zonder toegevoegd aroma en zonder zoetstof! Het smaakt enigszins naar melk ;) en je kan het makkelijk mixen met vanalles. Bijvoorbeeld met vruchtensap.​

We wensen je veel 'naturel' gains toe :) :)

goeie reclame voor beginners die denken dat je niet meer natural bent als je aan de whey zit ;)

Gaan jullie nog ooit bcaa caps opnemen in jullie assortiment?

Greets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven