AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke , ik hoorde dat de Vanille ook heerlyk was , ik probeer ze anders alle twee wel... En krijg je er nou een shakebeker bij?

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie toevallig ook een combi aanbieding van de whey en crea?

En hoe smaakt de Aardbei whey? Want ik wilde in 1ste instantie Banaan nemen maar die kan ik niet selecteren als smaak, terwijl " aroma (smaken aardbei, vanille en banaan) " dat wel bij de ingredienten staat.;)

Banaan hebben ze spijtig genoeg (nog ;) ) niet in het assortiment. De aardbei variant smaakt overigens meer dan prima.

Klopt, banaan hebben we nog niet in het assortiment. We hebben hem al wel opgenomen op het etiket zodat we straks geen nieuwe etiketten hoeven te laten drukken ;) . Maar de bananas zullen er over een paar maanden wel zijn :)

Wat betreft de vraag hoe de Aardbei Whey smaakt sluit ik me aan bij Mascherano :D

Kris :)

Die smaakt prima. Die had ik eerst ook, maar ik ben nu verslaafd aan choco.

Oke , ik hoorde dat de Vanille ook heerlyk was , ik probeer ze anders alle twee wel... En krijg je er nou een shakebeker bij?

Nee, maar die kan je er wel extra bijbestellen. Heeft ondergetekende destijds ook gedaan.

Wow nog drie reacties op alweer een nieuwe pagina. Die had ik nog niet gezien. Het gaat hard hier :)

Choco is inderdaad verslavend. Wat wel gunstig is, omdat ik nu minder chocoladerepen hoef te eten ;) (Daar was ik al aan verslaafd).

Een gratis shakebeker Maniak 88? Ehh... Als het je eerste bestelling is dan zal dat vast wel lukken. Vraag er maar om in het opmerkingenveld bij je bestelling.

heb gisteren 3 potten choco whey besteld, maar mijn bestelling staat nog open.

zijn jullie gesloten vandaag ?

btw de aarbei gainer smaakt wel goed, maar ga toch choco nemen volgende keer, die smaak raak je minder snel beu :)

en die gainer is zo licht dat je niet het gevoel hebt dat je gegeten hebt :)

Laatst bewerkt:
heb gisteren 3 potten choco whey bestelt, maar mijn bestelling staat nog open.

zijn jullie gesloten vandaag ?

btw de aarbei gainer smaakt wel goed, maar ga toch choco nemen volgende keer, die smaak raak je minder snel beu :)

en die gainer is zo licht dat je niet het gevoel hebt dat je gegeten hebt :)

We kunnen vandaag niets versturen omdat het in Nederland 'koninginnedag' is. Een nationale feestdag...
Excuses voor het ongemak!!

Kris

Hebben jullie toevallig ook een combi aanbieding van de whey en crea?

Sorry deze was ik vergeten te beantwoorden.
De whey isolaat en de creatine (creapure!) zijn zo scherp geprijsd dat we er met een combi helaas geen extra scherpe aanbieding mee kunnen maken :( .

Als je deze beide producten bestelt, is er overigens wel een voordeel: de verzendkosten komen te vervallen :)

Kris

btw ik wil nog even zeggen dat ik de smaak en de oplosbaarheid van de aarbei whey nu nog beter vind.

eerst kreeg je een hele rode kleur en aantal klontjes bleven zitten. ook smaakte die wat gemisch en was er snel zat van.

maar nu heb ik een nieuwe en deze is echt veel beter :D

nog een vraag.....hoelang nog wachtten voor BCAA?? :D
ow liefst poedervrom aub ;)

WooW! Heb me whey binnen. Chocolade ben benieuwd:). Snelle levering binnen 24 uur en heb een gratis shakebekertje erbij gekregen. Perfect! Maar ik had nog een vraagje, er zit geen maatlepeltje ofzo erbij hoe moet ik weten hoeveel ik moet toevoegen?

WooW! Heb me whey binnen. Chocolade ben benieuwd:). Snelle levering binnen 24 uur en heb een gratis shakebekertje erbij gekregen. Perfect! Maar ik had nog een vraagje, er zit geen maatlepeltje ofzo erbij hoe moet ik weten hoeveel ik moet toevoegen?

Die zit er wel in hoor. Maar meestal zit ie verstopt onder een laag whey :D . Even graaien zou ik zeggen!

Die zit er wel in hoor. Maar meestal zit ie verstopt onder een laag whey :D . Even graaien zou ik zeggen!

Ah ik had al een beetje gekeken en geschud maar kon niks vinden, na jouw tip gewoon met me handen beetje zitten graaien en heb hem gevonden!

PS: PowerSupplements is gewoon TOP! Aanrader voor iedereen, zal smaak etc. later posten als ik meer ervaring heb met het product.

mijn potten zijn gisteren verzonden hopelijk komen ze straks aan :)

alles is geleverd

weer een snelle bezorging

bedankt powersupplements !

Sorry als deze vraag al vaker isgesteld (had niet heeel veel zin om alle 24 pagina's te lezen :s)

Ben druk bezig met cutten en kom zeer dicht bij mijn ideale gewicht, ik wil me nu meer met spieropbouw bezig gaan houden en zoek al enige weken naar allerlei oplossingen. Nu denk ik erover om gewoon 'simpel' (en vooral rustig) met creatine te beginnen bij mij cardio/krachttraining van 3x p/wk...

Vraag is nu: moet ik er per se zo'n magnesium suplement bij nemen? of welk effect haalt dit? of wat haalt het weg van de creatine?

Volgende vraag: Whey... een must bij het innemen van creatine? Ik zie veel mensen die opgeven wat ze besteld hebben aangeven dat ze naast de creatine óók whey bestellen...

Laatste: Moet ik er daarnaast bij de creatine op letten dat ik nog iets extra veel inneem? Water (Ik drink al minstens 2ltr p/dg)? of dat ik andere voeding neem oid? Of past het bij een normaal/gezond eetpatroon?

Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft, dan kan ik bij powersupplements.nl mijn slag gaan slaan en beginnen :)

Alvast bedankt!

Sorry als deze vraag al vaker isgesteld (had niet heeel veel zin om alle 24 pagina's te lezen :s)

Ben druk bezig met cutten en kom zeer dicht bij mijn ideale gewicht, ik wil me nu meer met spieropbouw bezig gaan houden en zoek al enige weken naar allerlei oplossingen. Nu denk ik erover om gewoon 'simpel' (en vooral rustig) met creatine te beginnen bij mij cardio/krachttraining van 3x p/wk...

Vraag is nu: moet ik er per se zo'n magnesium supplement bij nemen? of welk effect haalt dit? of wat haalt het weg van de creatine?

Volgende vraag: Whey... een must bij het innemen van creatine? Ik zie veel mensen die opgeven wat ze besteld hebben aangeven dat ze naast de creatine óók whey bestellen...

Laatste: Moet ik er daarnaast bij de creatine op letten dat ik nog iets extra veel inneem? Water (Ik drink al minstens 2ltr p/dg)? of dat ik andere voeding neem oid? Of past het bij een normaal/gezond eetpatroon?

Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft, dan kan ik bij powersupplements.nl mijn slag gaan slaan en beginnen :)

Alvast bedankt!

Hey Virv,

Ik had net een uitgebreide reply geschreven, maar hij blijkt niet te zijn doorgekomen :(
Nog een keer dan:

Sommige mensen krijgen kramp als ze creatine gebruiken. Dit kan samenhangen met een magnesiumtekort. In dat geval kan een magnesium supplement uitkomst bieden. Maar ik zou zeggen: probeer eerst de creatine en kijk hoe het voor jou werkt. Heb je geen last van kramp dan laat je de magnesium gewoon zitten.

De whey proteine is absoluut geen must als je creatine gebruikt. Ze staan helemaal los van elkaar.
Wat wel goed is om te doen, is het combineren van creatine met een relatief grote maaltijd die in ieder geval ruim koolhydraten en eiwitten bevat (bijvoorbeeld de avondmaaltijd).
Op trainingsdagen zou je de creatine bij de eerste maaltijd na je training in kunnen nemen.

Wat betreft de hoeveelheid die je moet drinken. Op dagen dat je veel zweet is het verstandig extra te drinken. Ook bij de inname van een grote hoeveelheid creatine per dag (bijvoorbeeld 10-20 gram) is het verstandig voor extra vocht te zorgen.

Succes!

Okay, dan ga ik ervoor! Thnx!

Dan gelijk de daarop volgende vraag: zit er bij de creatine een programma/planning voor inname? Of heeft iemand een schema ervoor?\

edit: laat maar, ik zie het al op de site van powersupplemnets.nl zelf...

Laatst bewerkt:
Ontvangen! Thnx voor de snelle levering!

Nu nog een xtra vraagje voor het 'groentje' onder de crea gebruikers:
Volgens het aanbevolen schema zou je crea dagelijks kunnen gebruiken, hoeft er na zeg een paar weken/maanden geen pauze ingelast te worden? Gaat je lichaam niet wennen aan de extra crea? Zodat als je stopt na een langere periode je lichaam 'verslaafd' is geraakt?

Ik hoor dit soort dingen van bekenden/vrienden, maar vraag me af of het zo is, hoe denken jullie erover?

Ontvangen! Thnx voor de snelle levering!

Nu nog een xtra vraagje voor het 'groentje' onder de crea gebruikers:
Volgens het aanbevolen schema zou je crea dagelijks kunnen gebruiken, hoeft er na zeg een paar weken/maanden geen pauze ingelast te worden? Gaat je lichaam niet wennen aan de extra crea? Zodat als je stopt na een langere periode je lichaam 'verslaafd' is geraakt?

Ik hoor dit soort dingen van bekenden/vrienden, maar vraag me af of het zo is, hoe denken jullie erover?

Er is onderzoek naar gedaan. Ook als je creatine een jaar aan een stuk gebruikt en dan stopt, zal het lichaam heel snel de eigen productie weer hervatten. Ga hierbij wel uit van de dosering van 3 gram per dag. dat is voldoende om je lichaamsniveau op een hoog peil te houden.

Het is ook logisch dat je lichaam deze hoeveelheid aankan. 3 gram creatine per dag is een hoeveelheid die je in principe via voeding (minder dan een kilogram vlees of vis) ook binnen kan krijgen. Als het lichaam hier problemen mee zou hebben dan was de mensheid uitgestorven op het prehistorsiche vleesrijke dieet.

besteld op 9 mei 2007 09:46
vandaag op mijn verjaardag (10 mei) alles binnen! wederom snelle service van PowerSupplements! bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven