Maniak 88
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar die kan je er wel extra bijbestellen. Heeft ondergetekende destijds ook gedaan.Oke , ik hoorde dat de Vanille ook heerlyk was , ik probeer ze anders alle twee wel... En krijg je er nou een shakebeker bij?
Hebben jullie toevallig ook een combi aanbieding van de whey en crea?
En hoe smaakt de Aardbei whey? Want ik wilde in 1ste instantie Banaan nemen maar die kan ik niet selecteren als smaak, terwijl " aroma (smaken aardbei, vanille en banaan) " dat wel bij de ingredienten staat.![]()
Banaan hebben ze spijtig genoeg (nog) niet in het assortiment. De aardbei variant smaakt overigens meer dan prima.
. Maar de bananas zullen er over een paar maanden wel zijn 

Die smaakt prima. Die had ik eerst ook, maar ik ben nu verslaafd aan choco.
Oke , ik hoorde dat de Vanille ook heerlyk was , ik probeer ze anders alle twee wel... En krijg je er nou een shakebeker bij?
Nee, maar die kan je er wel extra bijbestellen. Heeft ondergetekende destijds ook gedaan.

(Daar was ik al aan verslaafd).

heb gisteren 3 potten choco whey bestelt, maar mijn bestelling staat nog open.
zijn jullie gesloten vandaag ?
btw de aarbei gainer smaakt wel goed, maar ga toch choco nemen volgende keer, die smaak raak je minder snel beu
en die gainer is zo licht dat je niet het gevoel hebt dat je gegeten hebt![]()
Hebben jullie toevallig ook een combi aanbieding van de whey en crea?
.

WooW! Heb me whey binnen. Chocolade ben benieuwd. Snelle levering binnen 24 uur en heb een gratis shakebekertje erbij gekregen. Perfect! Maar ik had nog een vraagje, er zit geen maatlepeltje ofzo erbij hoe moet ik weten hoeveel ik moet toevoegen?
. Even graaien zou ik zeggen!Die zit er wel in hoor. Maar meestal zit ie verstopt onder een laag whey. Even graaien zou ik zeggen!

Sorry als deze vraag al vaker isgesteld (had niet heeel veel zin om alle 24 pagina's te lezen :s)
Ben druk bezig met cutten en kom zeer dicht bij mijn ideale gewicht, ik wil me nu meer met spieropbouw bezig gaan houden en zoek al enige weken naar allerlei oplossingen. Nu denk ik erover om gewoon 'simpel' (en vooral rustig) met creatine te beginnen bij mij cardio/krachttraining van 3x p/wk...
Vraag is nu: moet ik er per se zo'n magnesium supplement bij nemen? of welk effect haalt dit? of wat haalt het weg van de creatine?
Volgende vraag: Whey... een must bij het innemen van creatine? Ik zie veel mensen die opgeven wat ze besteld hebben aangeven dat ze naast de creatine óók whey bestellen...
Laatste: Moet ik er daarnaast bij de creatine op letten dat ik nog iets extra veel inneem? Water (Ik drink al minstens 2ltr p/dg)? of dat ik andere voeding neem oid? Of past het bij een normaal/gezond eetpatroon?
Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft, dan kan ik bij powersupplements.nl mijn slag gaan slaan en beginnen
Alvast bedankt!

Ontvangen! Thnx voor de snelle levering!
Nu nog een xtra vraagje voor het 'groentje' onder de crea gebruikers:
Volgens het aanbevolen schema zou je crea dagelijks kunnen gebruiken, hoeft er na zeg een paar weken/maanden geen pauze ingelast te worden? Gaat je lichaam niet wennen aan de extra crea? Zodat als je stopt na een langere periode je lichaam 'verslaafd' is geraakt?
Ik hoor dit soort dingen van bekenden/vrienden, maar vraag me af of het zo is, hoe denken jullie erover?

besteld op 9 mei 2007 09:46
vandaag op mijn verjaardag (10 mei) alles binnen! wederom snelle service van PowerSupplements! bedankt!