MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
worden er binnenkort nog nieuwe producten toegevoegd aan jullie assortiment ?

• Topic Starter Topic Starter
Beste DBB-ers,

Een aankondiging tussendoor.
Vanaf heden te bestellen bij Power Supplements:​

Pure Whey Protein Isolate
in de smaak
:banana:BANAAN:banana:

(en naturel is weer op voorraad!)

Kris :)

Beste DBB-ers,

Een aankondiging tussendoor.
Vanaf heden te bestellen bij Power Supplements:​

Pure Whey Protein Isolate
in de smaak
:banana:BANAAN:banana:

(en naturel is weer op voorraad!)

:thumbup:

En ik ben bijna door mijn whey heen............................ ik ga zeer binnenkort weer een bestelling doen dus en banaan :banana: zit erbij :D

Dat is me toch nog eens goed nieuws. Ga vanavond meteen even een voorraadje bestellen.

Top, Kris :thumbs:

en dat blijft een verrassing zeker ?

kan je niet zeggen in welke categorie van supplementen het valt; massa, kracht, algemene gezondheid :D

Ja het is een verrassing :)

Welke categorie? Leuke vraag :) :rolleyes: Enkele keywords:

Spiermassa / Spierherstel / Anti-katabool

Kris

moete we er nog lang op wachten ?

Gisteren besteld, vandaag geleverd..
netjes hoor!

Hoi Smoothmold,

De mengbaarheid van de choco whey was niet optimaal. We betrekken hem daarom nu van een andere leverancier. De vorige smaak was enigszins mokka-achtig. Nu smaakt het meer naar chocomel.

We hebben nog geen negatieve reacties gehad. Je bent de eerste. Als veel mensen graag de oude chocosmaak terugwillen, kunnen we eventueel wel dat aroma bestellen en laten mengen met deze beter mengbare whey isolaat. Maar dat is niet iets wat heel makkelijk te regelen is. Er moet dan echt veel vraag naar zijn.

P.S. Volgende posting die ik doe stemt je misschien positief :)

mja, iets minder. Volgende keer ga ik banaan proberen ;)

bestelling was gisteren verzonden en vandaag aangekregen !

bedankt voor de extra shake beker !

top !

hey

Ik heb vandaag me 4 potten whey ontvangen :) me complimenten snelle levering

heb alleen een vraagje mischien kan je die beantwoorden

heb hiervoor revolutions gehad isolate / concentraat 70 procent eiwit en de rest lactose / vet etc, elke dag 2 / 3 shakjes van 30 gram schep gemixt met melk na een maandje ongeveer kreeg ik last van rode bultjes op me gezicht (acne) nu 3 welem gestopt acne verdwenen .. heb je toevallig ervaring mee of isolate .. stuk minder problemen geeft of misch bijna niet(bij de meeste mensen) .. omdat er weinig lactose in zit of komt acne vooral door de hoeveel heid eiwitten

gr Pk boy

hey

heb hiervoor revolutions gehad isolate / concentraat 70 procent eiwit en de rest lactose / vet etc, elke dag 2 / 3 shakjes van 30 gram schep gemixt met melk na een maandje ongeveer kreeg ik last van rode bultjes op me gezicht (acne) nu 3 welem gestopt acne verdwenen .. heb je toevallig ervaring mee of isolate .. stuk minder problemen geeft of misch bijna niet(bij de meeste mensen) .. omdat er weinig lactose in zit of komt acne vooral door de hoeveel heid eiwitten

gr Pk boy

Hallo Pkboy,

mensen die last hebben van acne bij het gebruik van whey hebben inderdaad baat bij de isolaat versie i.p.v een concentraat. De isolaat heeft een veel lager lactose- en vetgehalte. Je hebt nu isolaat, ik denk dat je daarmee geen last van acne zult krijgen. (tenzij je extreem gevoelig bent voor een van de bestanddelen).
Succes ermee! :thumbup:

Jaap

ik ben benieuwd .. als ik me eiwitten uit vis / kip vlees haal dan heb ik 0 procent last van komt dat dan precies opt zelfde neer als een bijna lactose vrije wei eiwit ik zal t voortaan zowiezo met water mixen ,.

Gr pk boy

Hoi, Ik zat hier vorige week een beetje te rondneuzen op deze site en las de positieve resenties over de Whey Isolaat. Daar ik al jaren lang eiwitten supplementeer ...en al heel wat merken en soorten heb geprobeerd....kon deze er ook wel bij. Ik gebruik hem sinds vorige week woensdag en ik ben erg enthousiast over het product. Ik verwacht er niet echt groter of sterker van te worden maar alle kleine beetjes zijn meegenomen. Het voelt in ieder geval goed...Ik bedoel dat ik vaak geen tijd heb om een echte maaltijd te consumeren en dan is dit een mooie vervanging. Het geeft een gezonde dosis energie en smaakt goed....even met een staafmixer in 250 ml magere melk en smullen maar...

hey

gr Pk boy

klopt, sommige mensen krijgen last van acne als ze whey concentraat gebruiken, bij isolaat heb je daar geen last van :)

ik lees net dat het niet goed om van te voren je shake klaar te maken om later op te drinken. ik meng me Whey Isolate Gainer namelijk thuis al en begin tegen het einde van me training al kleine slokjes te nemen. is dit waar of moet ik alleen het poeder in mn shake beker meenemen en later mengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven