paraman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
worden er binnenkort nog nieuwe producten toegevoegd aan jullie assortiment ?

Beste DBB-ers,
Een aankondiging tussendoor.
Vanaf heden te bestellen bij Power Supplements:
Pure Whey Protein Isolate
in de smaak
BANAAN
(en naturel is weer op voorraad!)
Kris
zit erbij 
Ja.....
En daarmee bedoel ik niet de nieuwe whey banana.
Kris![]()

en dat blijft een verrassing zeker ?
kan je niet zeggen in welke categorie van supplementen het valt; massa, kracht, algemene gezondheid![]()

Enkele keywords:Ja het is een verrassing
Welke categorie? Leuke vraag![]()
Enkele keywords:
Spiermassa / Spierherstel / Anti-katabool
Kris
?

Hoi Smoothmold,
De mengbaarheid van de choco whey was niet optimaal. We betrekken hem daarom nu van een andere leverancier. De vorige smaak was enigszins mokka-achtig. Nu smaakt het meer naar chocomel.
We hebben nog geen negatieve reacties gehad. Je bent de eerste. Als veel mensen graag de oude chocosmaak terugwillen, kunnen we eventueel wel dat aroma bestellen en laten mengen met deze beter mengbare whey isolaat. Maar dat is niet iets wat heel makkelijk te regelen is. Er moet dan echt veel vraag naar zijn.
Kris
P.S. Volgende posting die ik doe stemt je misschien positief![]()

me complimenten snelle levering hey
Ik heb vandaag me 4 potten whey ontvangenme complimenten snelle levering
heb alleen een vraagje mischien kan je die beantwoorden
heb hiervoor revolutions gehad isolate / concentraat 70 procent eiwit en de rest lactose / vet etc, elke dag 2 / 3 shakjes van 30 gram schep gemixt met melk na een maandje ongeveer kreeg ik last van rode bultjes op me gezicht (acne) nu 3 welem gestopt acne verdwenen .. heb je toevallig ervaring mee of isolate .. stuk minder problemen geeft of misch bijna niet(bij de meeste mensen) .. omdat er weinig lactose in zit of komt acne vooral door de hoeveel heid eiwitten
gr Pk boy
hey
Ik heb vandaag me 4 potten whey ontvangenme complimenten snelle levering
heb alleen een vraagje mischien kan je die beantwoorden
heb hiervoor revolutions gehad isolate / concentraat 70 procent eiwit en de rest lactose / vet etc, elke dag 2 / 3 shakjes van 30 gram schep gemixt met melk na een maandje ongeveer kreeg ik last van rode bultjes op me gezicht (acne) nu 3 welem gestopt acne verdwenen .. heb je toevallig ervaring mee of isolate .. stuk minder problemen geeft of misch bijna niet(bij de meeste mensen) .. omdat er weinig lactose in zit of komt acne vooral door de hoeveel heid eiwitten
gr Pk boy