XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste heren van PowerSupplements,

Zijn jullie van plan (ooit) "Micellar Casein Powder" in jullie assortiment op te nemen? Voor zover ik weet heeft geen enkele webstore dit momenteel in haar assortiment (in ieder geval niet de hoge qualiteit poeders die ik van jullie gewend ben).

De eigenschappen van "Micellar Casein Powder" lenen zich uitermate voor een "laatste maaltijd shake". Nu is het natuurlijk ook mogelijk gewoon een bak kwark leeg te eten, maar dankzij mijn lactose intollerantie moet ik mijn zuivelinname (helaas) beperken.

Mvg.

• Topic Starter Topic Starter
Beste heren van PowerSupplements,

Zijn jullie van plan (ooit) "Micellar Casein Powder" in jullie assortiment op te nemen? Voor zover ik weet heeft geen enkele webstore dit momenteel in haar assortiment (in ieder geval niet de hoge qualiteit poeders die ik van jullie gewend ben).

De eigenschappen van "Micellar Casein Powder" lenen zich uitermate voor een "laatste maaltijd shake". Nu is het natuurlijk ook mogelijk gewoon een bak kwark leeg te eten, maar dankzij mijn lactose intollerantie moet ik mijn zuivelinname (helaas) beperken.

Mvg.

Hoi eq_909,

Helaas is er zeer weinig vraag naar (micellaire) caseine. De meesten nemen inderdaad gewoon wat kwark. Ik sluit niet uit dat we het tzt aan gaan bieden. Maar dat kan nog wel meer dan een jaar duren.

Wat denk je van wat vlees als maaltijd voor het slapen gaan? Dat verteert ook heel langzaam. Neem een niet al te mager vleesproduct. Als er wat vet in zit duurt de vertering nog wat langer.

Kris :)

even een hulde voor jullie mega service:thumbup: al vind me ma de bezorger van tnt een beetje eng :hahaha:

Ik zie de smaak ''naturel'' op de site staan??
Iemand ervaring met die smaak, want ik heb weer een nieuwe pot nodig.

Ik zie de smaak ''naturel'' op de site staan??
Iemand ervaring met die smaak, want ik heb weer een nieuwe pot nodig.

Bedankt!

Die review heeft me overgehaald; ik ga naturel kopen ipv aardbei :p

Onze naturel whey isolaat blijkt erg populair te zijn :) . Het nadeel is echter dat hij nu al weer uitverkocht is. :eek:

We hebben de smaak naturel vannacht tijdelijk offline gehaald. We verwachten echter snel weer nieuwe voorraad.

Wie bericht wil krijgen wanneer de naturel whey verkrijgbaar is, kan ons even een mailtje sturen (info@....)

Goede service! Wou ik nog even zeggen:).

powersupplemtens is gewoon top

Bedankt voor alle complimenten! We gaan ervan blozen :o

Kris en Jaap
:) :)

Toch maar weer aardbei besteld net aangezien Naturel er niet is momenteel.

Alvast bedankt voor de verzending weer :)

jaap, als ik jaap mag zeggen :)

klopt het dat de whey een andere samenstelling heeft gekregen, hij smaakt iets anders als voorheen en krijgt een rozere kleur als ik hem shake met water...

klopt het dat de whey een andere samenstelling heeft gekregen, hij smaakt iets anders als voorheen en krijgt een rozere kleur als ik hem shake met water...

en hij schuimt wat meer :D .

verder issie nog erg lekker hoor ;)

Klopt!
We hebben de synthetische kleurstof E124 vervangen door natuurlijk bietenrood. Dit kleurt minder sterk. Verder is de smaak inderdaad gewijzigd naar een milde aardbeien smaak die op de lange termijn lekker blijft. En komende week komt er een nieuwe smaak in het whey assortiment bij... :rolleyes:

Jaap

Ben benieuwd! meer fruit!!!!! :D

@powersupplemenrs
Waarom hebben jullie de smaak van de chocolade vervangen. Qua smaak en textuur is hij totaal anders. Voorheen leek het veel meer op cacoapoeder en nu meer romige melk met een chocolade flavor. Ik vind het zeer jammer :(

Zonet Whey-chocko en Crea besteld/betaald. m'n eerste, ben benieuwd...

@powersupplemenrs
Waarom hebben jullie de smaak van de chocolade vervangen. Qua smaak en textuur is hij totaal anders. Voorheen leek het veel meer op cacoapoeder en nu meer romige melk met een chocolade flavor. Ik vind het zeer jammer :(

Hoi Smoothmold,

De mengbaarheid van de choco whey was niet optimaal. We betrekken hem daarom nu van een andere leverancier. De vorige smaak was enigszins mokka-achtig. Nu smaakt het meer naar chocomel.

We hebben nog geen negatieve reacties gehad. Je bent de eerste. Als veel mensen graag de oude chocosmaak terugwillen, kunnen we eventueel wel dat aroma bestellen en laten mengen met deze beter mengbare whey isolaat. Maar dat is niet iets wat heel makkelijk te regelen is. Er moet dan echt veel vraag naar zijn.

P.S. Volgende posting die ik doe stemt je misschien positief :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven