MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik lees net dat het niet goed om van te voren je shake klaar te maken om later op te drinken. ik meng me Whey Isolate Gainer namelijk thuis al en begin tegen het einde van me training al kleine slokjes te nemen. is dit waar of moet ik alleen het poeder in mn shake beker meenemen en later mengen.

Voor een whey shake of een gainer shake zal het niet uitmaken dat je hem thuis al klaar maakt. Ik verwacht dat de ingrediënten opgelost in water of melk zelfs bij warm weer meerdere uren intact blijven.

Kris :)

kan ik bij jullie ook ALRI sups bestellen? (jungle warfair en bad ass mass)

DE choco is vééél beter nu
mengt beter EN smaakt beter dus houden zo aub !!! :D

Opm: bèta-alanine invoeren zou cool zijn !

lol @ 'bad ass mass' en 'jungle warfare'

Koop je bij deze heren een deftige isolaat en train iets harder ipv in die fads te geloven !

Hallo gasten hierverder word in een topic besproken dat er onderandere geen creatine en whey meer mag uitgevoerd worden naar Belgie heb ik de vraag of jullie hier iets van bekent is of kunnen we gewoon gerust verder bestellen

groeten en alvast bedankt VH

Hallo gasten hierverder word in een topic besproken dat er onderandere geen creatine en whey meer mag uitgevoerd worden naar Belgie heb ik de vraag of jullie hier iets van bekent is of kunnen we gewoon gerust verder bestellen

groeten en alvast bedankt VH

Hoi vanhelsing en andere geinteresseerden

Het lijkt me een storm in een glas water. Er is 1 shop die dit probleem meldt. Ik denk dat het probleem eerder zit in het feit dat de etiketten niet in de Belgisch/Nederlandse taal zijn dan dat de producten op zichzelf verboden zijn.

In NL is het in ieder geval verboden om producten met enkel Engelse labelinformatie te verkopen.

Het lijkt me een storm in een glas water. Er is 1 shop die dit probleem meldt. Ik denk dat het probleem eerder zit in het feit dat de etiketten niet in de Belgisch/Nederlandse taal zijn dan dat de producten op zichzelf verboden zijn.

In NL is het in ieder geval verboden om producten met enkel Engelse labelinformatie te verkopen.

Okey bedankt voor de opheldering :woot:

raar want de meeste producten die ik heb gekocht hebben engelse labelinfo. maar tog bedankt voor je uitleg.:D

raar want de meeste producten die ik heb gekocht hebben engelse labelinfo. maar tog bedankt voor je uitleg.:D

Producten die je rechtstreeks uit de USA of UK besteld hebben engelse labelinfo.. als je een product uit nederland haalt zit daar dan meestal weer een sticker van de importeur over heen met de nederlandse labelinfo.

Vaak plakken ze die dingen over de engelse labelinfo :mad:, dus ik pulk ze er vrijwel altijd weer voorzichtig af hahaha :D

Thanks voor de info allemaal weer vandaag kris :)

Ik kan niet w8en tot me ringen binnenkomen :P ze zijn besteld!

Groet,
Rik

Laatst een pot van jullie "Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's" besteld in de smaak vanille. Ik gooi er voor mijn post-workout shake nu ook 30 gram dextrose doorheen, maar met melk krijg ik dat echt niet weg :P. Als ik het met water smaakt het goed, maar ik ga er wel over nadenken om volgende keer naturel te proberen.

Hebben jullie ook iets van proefmonsters oid om te kijken hoe de smaak bevalt? ben misschien een zeikerd, maar als ik iets niet wegkrijg, gaat het er echt niet in :D

Laatst bewerkt:
Laatst een pot van jullie "Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's" besteld in de smaak vanille. Ik gooi er voor mijn post-workout shake nu ook 30 gram dextrose doorheen, maar met melk krijg ik dat echt niet weg :P. Als ik het met water smaakt het goed, maar ik ga er wel over nadenken om volgende keer naturel te proberen.

Hebben jullie ook iets van proefmonsters oid om te kijken hoe de smaak bevalt? ben misschien een zeikerd, maar als ik iets niet wegkrijg, gaat het er echt niet in :D

Met dextrose er bij wordt het dan ook wel erg zoet. Dextrose is overigens niet nodig in de Gainer, deze bevat al voldoende maltodextrine (een complexe koolhydraat die op een goed tempo glucose(=dextrose) afgeeft).

Je zegt dat het in water wel goed smaakt. Misschien is dat dan een optie voor je. De opname is dan nog wat sneller als met melk. Na je training is dat prima.

Overigens hebben we alleen de "Pure Whey Protein Isolate" in een naturel versie. Deze smaakt eigenlijk gewoon naar melk. :)

Geachte Kris wanneer ik 2500g Whey Isolate en 4000g Isolate Gainer tesamen koop doe ik dan in feite hetzelfde kopen (endus dubbelop) ?
In de verwarring waarin ik me nu bevind denk ik dat het eerste een whey shake is en de tweede een weight gainer .. klopt ?

Groeten

Ties

Geachte Kris wanneer ik 2500g Whey Isolate en 4000g Isolate Gainer tesamen koop doe ik dan in feite hetzelfde kopen (endus dubbelop) ?
In de verwarring waarin ik me nu bevind denk ik dat het eerste een whey shake is en de tweede een weight gainer .. klopt ?

Groeten

Ties

Hoi Ties,

Vergeef me mijn gemakzucht ;), ik knip en plak even een stukje uit onze 'veelgestelde vragen' sectie:

Vraag:

Wat is het verschil tussen de Pure Whey Protein Isolate en de Whey Isolate Gainer en hoe kan ik ze naast elkaar gebruiken?

Antwoord:

De Pure Whey Protein Isolate is een 100% wei isolaat. Dit zuivere wei–eiwit supplement is een goede aanvulling op de dagelijkse voeding wanneer u streeft naar beter spierherstel en een versnelde spieropbouw. Daarnaast kan het zorgen voor een beperking van de spierafbraak wanneer een laagcalorisch dieet voor gewichtreductie gevolgd wordt (in combinatie met cardio- en/of gewichttraining).
Met Pure Whey Protein Isolate heeft u een smakelijke, handige en vooral zuivere bron van eiwitten met een hoge biologische waarde. Het voldoen aan de gewenste dagelijkse eiwitbehoefte wordt met dit supplement heel eenvoudig.

Whey Isolate Gainer is een gainer met 25% van de bovenstaande Pure Whey Protein Isolate. De overige 75% omvat met name complexe koolhydraten, hoogwaardige vetten (MCT’s) en herstelbevorderende aminozuren (BCAA’s).
De Whey Isolate Gainer wordt voor twee doeleinden toegepast:

1) Toename van het vetvrije lichaamsgewicht in combinatie met gewichttraining als dit niet lukt met alleen de dagelijkse voeding.
Vooral jonge mannen hebben vaak moeite om voldoende calorieën te consumeren voor een gestage gewichtstoename. Voor mensen die juist snel in gewicht toenemen kunnen is de eerdergenoemde Pure Whey Protein Isolate de beste keuze.

2) De Whey Isolate Gainer kan ook dienen als bron van snel opneembare voeding direct na de training (zgn. postworkout voeding). Hiermee wordt een snel herstel van de spieren ondersteunt.

Gebruik van beide supplementen tegelijk:

Pure Whey Protein Isolate en Whey Isolate Gainer worden vaak ook samen gebruikt voor een maximale stimulans van de spieropbouw. Over het algemeen neemt men de ‘pure whey’ gedurende de dag en/of een uur voor de training terwijl de gainer zo snel mogelijk na de training gebruikt wordt.

Hoi Ties,

Vergeef me mijn gemakzucht ;), ik knip en plak even een stukje uit onze 'veelgestelde vragen' sectie:

Vraag:

Wat is het verschil tussen de Pure Whey Protein Isolate en de Whey Isolate Gainer en hoe kan ik ze naast elkaar gebruiken?

Vergeef mij voor het feit dat ik niet in de gaten had dat deze vraag terug te vinden was in de 'veelgestelde vragen' sectie.
Des te meer dank voor het (nogmaals willen) verduidelijken/knippen plakken.
Ik weet waar ik aan toe ben en zal naar verwachting binnenkort een bestelling plaatsen.

*EDIT*

Bestelling geplaatst ..

Laatst bewerkt:
Vergeef mij voor het feit dat ik niet in de gaten had dat deze vraag terug te vinden was in de 'veelgestelde vragen' sectie.
Des te meer dank voor het (nogmaals willen) verduidelijken/knippen plakken.
Ik weet waar ik aan toe ben en zal naar verwachting binnenkort een bestelling plaatsen.

Nou de FAQ is niet zo duidelijk vindbaar op de site, dus jou valt niets te verwijten :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven