MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Denken jullie er aan om vetpercentagemeters in het assortiment op te nemen?
Het zit zo, ik vind de whey van powersupplements beter dan die van andere dbb sponsors.
Als jullie ook die meters kunnen leveren kan ik gewoon alles in één keer bestellen bij jullie (whey, visolie, glucosamine, bcaa's en die meter)

Heb je een bepaald merk vetpercentage meter in gedachten Michiel? Ik neem aan dat het om een huidplooimeter gaat? (Ik ben geen fan van impendantiemeters :P ).

Kris

Heb je een bepaald merk vetpercentage meter in gedachten Michiel? Ik neem aan dat het om een huidplooimeter gaat? (Ik ben geen fan van impendantiemeters :P ).

Kris

Niet dat ik voor hem moet spreken, maar de standaard Accu-Measure Fitness 3000 is wel een aardige.... toch?

Gisteren eventjes bestelling gezet voor pot whey naturel smaak, en wat multivitamine. Vandaag om 16:00 bij mij thuis geleverd. Zeer nette service van powersupplements! De smaak van de whey is overigens ook geweldig (want geen smaak), waardoor ik die shakes niet snel zat wordt.

Gisteren eventjes bestelling gezet voor pot whey naturel smaak, en wat multivitamine. Vandaag om 16:00 bij mij thuis geleverd. Zeer nette service van powersupplements! De smaak van de whey is overigens ook geweldig (want geen smaak), waardoor ik die shakes niet snel zat wordt.

Met welk meng je de whey?

Eerst maakte ik er een heel ritueel van: banaan, pindakaas, ijsblokjes, eieren, whey.

Maar nu gewoon snel een schep whey met water. Roeren, klaar. Hoeft niet lekker te zijn, gewoon neutraal, en neutraler dan dit wordt het niet :)

Niet dat ik voor hem moet spreken, maar de standaard Accu-Measure Fitness 3000 is wel een aardige.... toch?

Leuk dingetje. Doeltreffend voor particulier gebruik. :)

Ja, een simpele huidplooimeter dus ;) Liefst in de prijscategorie 25-30euro .............

Eh, ik denk dat de Accu-Measure wel in een lagere prijscategorie kan komen. ;-) Maar hoe snel we hem geregeld hebben weet ik niet.

Kris

........
PS: Hoe zit het trouwens met die BCAA's in pilvorm?? Lees in dit forum dat die er al een tijdje zouden moeten zijn, maar dit is volgens mij niet het geval??

Volgende week worden de tabletten gemaakt. De week daarop krijgen wij ze binnen. :)

Kris

@Kris: Ja, dat dacht ik wel. Maar ik ben zo ongeduldig dat ik al een bestelling geplaatst heb, voorlopig zonder de huidplooimeter ;)
Die bestel ik later dan wel eens, éénmaal hij verkrijgbaar is.

Ik gebruik nu ongeveer twee weken supplementen van Power Supplements en ik wil alleen even melden dat ik zeer tevreden ben over de chocolade smaak van de Whey Isolate Gainer. Heb de smaak chocola al van diverse merken geprobeerd en tot op heden vind ik deze versie het beste. (Ik noem geen andere merknamen omdat smaak toch iets heel persoonlijks is)

De naturel smaak van de whey 'smaakt' trouwens ook goed.

wat moet ik gebruiken

ik heb de laatste tijd geen zin meer om te trainen is zou wel vendetta willen proberen...

ik heb de laatste tijd geen zin meer om te trainen is zou wel vendetta willen proberen...

Je kan ook inspiratie opdoen met behulp van dvd's. Kijk bijvoorbeeld Pumping Iron of een dvd van iemand die jij als een voorbeeld ziet.

Of train eens compleet anders en vooral: kort. Drie keer per week 20 minuten basics doen. Ga in een trui en lange sportbroek naar de gym en zet wat muziek op. Verder niets aantrekken van de anderen. Na een tijdje zal je merken dat je toch weer zin krijgt.

Kris :)

Visolie, Omega 3 nu 50% extra capsules !

Vanaf vandaag bevat onze visolie niet 120 maar 180 capsules van 1000mg. De inhoud is 50% omhoog, de prijs slechts €2,- van €14,90 naar €16,90.

Uiteraard hebben we nog diverse kwantumkortingen.

Vanaf 3 stuks: €14,90
vanaf 6 stuks: €13,90
Vanaf 12 stuks: €12,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaap

Binnenkort als de BCAA's in huis zijn maar weer eens een grote bestelling plaatsen. :) Voorderest geniet ik nog altijd van de heerlijke shakes. :D
Zeer nice van de visolie!

Binnenkort als de BCAA's in huis zijn maar weer eens een grote bestelling plaatsen. :) Voorderest geniet ik nog altijd van de heerlijke shakes. :D
Zeer nice van de visolie!

We kregen vandaag de bevestiging dat de BCAA's vrijdag bij ons afgeleverd worden :) . Laten we hopen dat er niets tussen komt. Ik ga zelf ook een paar potjes inslaan voor wat extra spiergroei :D

Kris

Top dat de inhoud van de visolie met 50% omhoog is gegaan. Zie dat dit bij voordeelpakket 1 ook zo is. Scheelt toch weer als ik volgende week bestel.

Heb net de samples binnen gekregen. Ook bedankt voor de shaker!
De vanille alvast geprobeert. Smaak is goed, zowel met water als melk.
Shaken is geen probleem en hij schuimt lekker(net een milkshake):)

Goede service! En dat terwijl ik nog niet eens iets heb besteld :o

Vandaag 2 potten isolaat besteld.Ben benieuwd wanneer het er is.:D

Ik ga uiteindelijk eerst maar eens de weight gainer proberen. Normaal komt komt hij morgen binnen, ben benieuwd naar het resultaat. Volgende keer de whey bestellen (hoop ik toch).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven