Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb gisteren weer mijn bestelling ontvangen, lekker snel en wel prettig dat er nu 50% meer zit in de visolie! Heb een vraagje over dat laatste, valt me op dat de kleur van de capsules veel doffer is geworden, waar ligt dat aan?

ik lees op de site over één maatschep. Maar hoeveel is zo'n maatschep dan? Ik heb al rondgezocht maar kon het zo snel niet vinden helaas
Verkopen jullie toevallig geen straps? Denk het niet maar kan het maar vragen![]()
Kunnen jullie niet binnekort pro80 eiwitpoeder in jullie assortiment aanbieden? Dat is het enigste wat ik bij jullie mis![]()

Contra-indicaties:
Gebruik Power BCAA's with P5P niet bij nier- en/of leverziekten.
Ik lees bij de BCAA's:
Ik gebruik ROA maar uit de bloedresultaten bleek alles in orde met leverwaardes etc. Kan het dan kwaad dat ik BCAA's neem, ik wil mn lever geen schade aandoen.

Jullie hebben nu een tijdje Power BCAA's with P5P, maar waarom geen (cut) voordeelpakket met Power BCAA's?
Bijvoorbeeld:
2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g
1 x MixChamp Shaker
1 x Visolie (Omega3)
1 x Power BCAA's with P5P

Zo, mijn 1e pot Whey is op. Is me goed bevallen, weinig resultaat maar dat ligt meer aan mijn voeding in totaal denk ik
Ik kom weinig spieren aanis het dan handig om ook Gainer erbij te halen?
Nee, zeker niet aangezien je zelf aangeeft dat je voeding niet in orde is.

Bedankt, met de voeding gaat het al een stuk beter. Ik zit nu te denken om de Gainer misschien als afther workout shake te gebuiken ipv whey?
Alleen me ouders zijn een beetje sceptisch, ze denken dat het ongezond is. Eiwitten kunnen ze zich nog met tegenzin in vinden, maar over creatine, BCAA's of Gainers hoef ik al helemaal niet te beginnen. Terwijl het juist beter voor de gezondheid is.
Hebben jullie ook een artikel waar in staat dat dit soort dingen juist bevordelijk zijn voor de gezondheid? Misschien gaan ze dan overstag![]()
). Zelf eet en drink ik vooral fruit, groenten, rauwe melk en rauwe eieren. Ik ben van mening dat dat gezond is. Maar dat is maar mijn mening
.
Ik lijk nu wel erg ongeduldig maar door de feestdagen van afgelopen week zit ik al een tijdje te wachten op mn pakje
(Woensdag geld overgeschreven denk ik)Volgens de site is mijn pakje al verzonden maandag (05-05-08), vandaag nog niets ontvangen, is het mogelijk om eens na te kijken wat TNT zegt over mijn pakje?
Want de vorige keer lag het pakje gewoon bij de buren, zonder dat ik een melding ervan kreeg...Ik lijk nu wel erg ongeduldig maar door de feestdagen van afgelopen week zit ik al een tijdje te wachten op mn pakje
(Woensdag geld overgeschreven denk ik)