MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, net mijn 1e eiwit supplement bestelt, en het is chocolade smaak 2,5 kg. Ik hoop dat het te zuipen is :P

Jammer dat jullie geen vetpercentage meters in het arsortiment hebben, die had ik bij een andere shop moeten bestellen. Want ik moet natuurlijk wel de progressie bijhouden!

Dit is trouwens ook meteen mijn 1e post :)

Smaak is persoonlijk dus ik heb er dan ook gelijk 3 samples (vanille, banaan, bos-aardbei) bijgedaan. Je moet toch iets met al die shakers die je bestelde.. :rolleyes: :D

Succes met de progressie!

Jaap

Zo, ik heb m'n eerste order binnen van Power Supplements, Eiwit Isolaat naturel en Creatine.
Mixt goed, geen problemen mee, alleen de smaak is erg.... wat zal ik zeggen,... naturel.
Het is niet vies, maar lekker is anders. Afijn, even shaken, even laten staan en het is best drinkbaar. Met melk trouwens beter dan met water.

Eens kijken wat er de komende weken gaat gebeuren ....

Zo, ik heb m'n eerste order binnen van Power Supplements, Eiwit Isolaat naturel en Creatine.
Mixt goed, geen problemen mee, alleen de smaak is erg.... wat zal ik zeggen,... naturel.
Het is niet vies, maar lekker is anders. Afijn, even shaken, even laten staan en het is best drinkbaar. Met melk trouwens beter dan met water.

Eens kijken wat er de komende weken gaat gebeuren ....

Naturel is dan ook voor diegenen die het hoogste percentage eiwit zonder extra toevoegingen willen.. In melk verandert er idd weinig door aan de smaak van de melk.
Train ze!

Jaap

Ik heb de whey choco en ik moet zeggen dat ik nog nooit z'n zuivere whey heb geproefd. Ik proef precies heel duidelijk dat het van melk afkomstig is, wat je van andere whey's niet kan zeggen.

De whey isolaat (vanille) is super!

Helder, niet te zoet en schuimt goed! :thumbs:

Ik heb enkel de bosaardbei geproefd, maar ik kan hem aan iedereen aanraden, zelfs opgelost in water is ie lekker:eek::D

Ik heb ze nu bijna een week en het bevalt goed! Ik heb chocolade smaak maar bosaardbei vond ik ook heel lekker, het is niet echt zoet, maar dat vind ik juist wel lekker. Ik drink hem meestal met water, dat vind ik goed genoeg.

Wanneer adviseren jullie het innemen? 4x per dag staat op de achterkant, alleen dat werd me te veel van het groeien omdat ik de rest van de dag ook best veel eiwit eet (kwark, kip).

In ieder geval bedankt!

Ik heb ze nu bijna een week en het bevalt goed! Ik heb chocolade smaak maar bosaardbei vond ik ook heel lekker, het is niet echt zoet, maar dat vind ik juist wel lekker. Ik drink hem meestal met water, dat vind ik goed genoeg.

Wanneer adviseren jullie het innemen? 4x per dag staat op de achterkant, alleen dat werd me te veel van het groeien omdat ik de rest van de dag ook best veel eiwit eet (kwark, kip).

In ieder geval bedankt!

Bedankt voor de complimenten weer. :o
Het aanbevolen gebruik hoeft niet opgeteld te worden. Probeer het een beetje af te laten hangen van de spiergroepen die getraind worden. Persoonlijk neem ik 1 maatschep op een niet-trainingsdag. 2 maatscheppen op een gewone 'standaard' (borst/armen bijvoorbeeld) trainingsdag en 2 tot 3 scheppen op een dag waarbij ik benen/billen train.

We hebben de whey overigens expres niet zoet laten maken, zo gaat het niet tegenstaan. Sterker nog, we hebben de allereerste samples tot 2 x toe laten halveren in zoetheid..

Jaap

Ik denk er ook aan om de whey te kopen maar ik twijfel enkel nog tussen chocolade en naturel. Als ik die naturel gewoon met water mix dan is het eigenlijk smaakloos?

Denken jullie er aan om vetpercentagemeters in het assortiment op te nemen?
Het zit zo, ik vind de whey van powersupplements beter dan die van andere dbb sponsors.
Als jullie ook die meters kunnen leveren kan ik gewoon alles in één keer bestellen bij jullie (whey, visolie, glucosamine, bcaa's en die meter)

OMG! Gister in de namiddag besteld en om 11 uur vanochtend binnen!

Pure Whey Isolate besteld! Service is TOP ! Was al tevreden over het vorig product alleen vond de smaak niks zal nu ervaringen posten over vanille:)

Gister De Creatine besteld en vandaag binnen gekregen:)

Alleen nu had ik een vraag wat beter was,

de creatine Continu te gebruiken of een Laad - Ontlaad schema?

ik train 3 keer in de week

Alvast bedankt

Vandaag online gezet, een nieuw voordeelpakket. :D

Voordeelpakket no 2

inhoud:
1 x Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g à €43,90
1 x MixChamp Shaker à €3,50
1 x Magnesium en Taurine à €14,90
1 x Visolie (Omega3) à €14,90
2 x Creatine Monohydraat (Creapure) 500g à 17,50 totaal: €31,00
1 x Pure Whey Protein Isolate 2500g à €46,90

Van €155,10 minus €25,20 korting voor €129,90.

Jaap

PS: Ik sta open voor suggesties voor pakket no 3 ;)

vb:
Pakket 3 :

2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g
1 x Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g
6 x Visolie (Omega3)
2 x Creatine Monohydraat (Creapure) 500g
1 x MixChamp Shaker

Zou mij wel goed uitkomen in elk geval :eyebrow:

Heb overigens de testers mogen ontvangen :cool:. Moet zeggen dat vanille en bos-aardbei me prima zijn bevallen. Banaan vond ik wat minder als ik heel eerlijk ben > vond er beetje een chemisch smaakje aan zitten. De choco zal ik vanavond nog ff proberen (dat is denk ik wel wat voor m'n meisje :P). Over het algemeen is de smaak inderdaad naturel en niet teveel gezoet.

Wel benieuwd ook naar het antwoord op de vraag van Morta.

PS: Hoe zit het trouwens met die BCAA's in pilvorm?? Lees in dit forum dat die er al een tijdje zouden moeten zijn, maar dit is volgens mij niet het geval??

Denken jullie er aan om vetpercentagemeters in het assortiment op te nemen?
Het zit zo, ik vind de whey van powersupplements beter dan die van andere dbb sponsors.
Als jullie ook die meters kunnen leveren kan ik gewoon alles in één keer bestellen bij jullie (whey, visolie, glucosamine, bcaa's en die meter)

Hier komen we z.s.m. op terug, ik heb een verzoekje uitstaan bij een leverancier of ze dit soort artikelen in het assortiment hebben..

De overige vragen in dit topic proberen we straks te beantwoorden, het is op dit moment waanzinnig druk!

Jaap

Gister De Creatine besteld en vandaag binnen gekregen:)

Alleen nu had ik een vraag wat beter was,

de creatine Continu te gebruiken of een Laad - Ontlaad schema?

ik train 3 keer in de week

Alvast bedankt

Naar mijn mening is het continu schema het beste. Creatine bevordert het spierherstel en tilt je trainingsniveau op een iets hoger peil. Het is alleen maar gunstig om dat effect het hele jaar door te hebben.

Van creatine monohydraat in normale doseringen zijn tot op heden geen zorgwekkende bijwerkingen gevonden. Alleen maar positieve.

Ik denk wel dat het bij continu gebruik van creatine goed is om voor wat extra magnesium in je voeding te zorgen. Bijvoorbeeld door elke dag een of twee extra bananen te eten of door een of twee capsules magnesium te nemen.

Kris :)

Bedankt voor je reactie,

Maar moet ik dan elke dan s'morgens maar 1 schepje Creatine gebruiken?
want dat staat wel op de verpakking.
Of raden jullie meer aan?

Alvast bedankt

Bedankt voor je reactie,

Maar moet ik dan elke dan s'morgens maar 1 schepje Creatine gebruiken?
want dat staat wel op de verpakking.
Of raden jullie meer aan?

Alvast bedankt

Eén schepje ofwel 3 gram per dag is voldoende. Tenzij je behoorlijk wat spiermassa hebt. Dan kan je iets meer nemen.

Je hoeft de creatine niet 's ochtends te nemen. Maar neem het wel samen met een maaltijd of een shake waarin koolhydraten en eventueel eiwitten in zitten.

Kris :)

PS: Hoe zit het trouwens met die BCAA's in pilvorm?? Lees in dit forum dat die er al een tijdje zouden moeten zijn, maar dit is volgens mij niet het geval??

Ik hoop morgen een reactie te krijgen van de producent. Het verwacht de BCAA's eigenlijk elk moment.

Kris :-/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven