MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst de melk en dan het poeder? Ik heb het zelf nooit met een mixer geprobeerd (ken ook niemand die dat doet!) maar met de shaker hebben we geen problemen. 3 seconden hard schudden (met het zeefje er in) moet voldoende zijn.
Overigens lossen whey concentraten altijd makkelijker op doordat er meer koolhydraten en vet in zitten.
Laat ons even weten of het met de shaker wel goed gaat!

Jaap

Ik gebruik een mixer, maar met een klopper erop waarmee je bvb ook beslag voor cakes enzo maakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ding uiterst links ;) (is trouwens net hetzelfde toestel) Met mijn vorige shakes ging dat perfect, dan krijg je meteen een vollere shake, meer naar milkshake toe.
Nu goed, ik heb vandaag eentje gemaakt met de shaker en tot mijn verbazing geen klonter meer te bespeuren! Dit was wel een bus verse melk uit de kast, zou het met de temperatuur te maken hebben?
Ik ga het alvast nog 'ns opnieuw proberen met de mixer, dat moet gewoon werken!

Heb blijkbaar al 7kg whey op :D Net weer 2500gr. besteld.

M'n vraag is...ik doe meestal eerst KT en daarna half uurtje cardio. Tussen KT en cardio neem ik m'n shakeje. Je raadde een paar pagina's terug dat je beter voor de training een shake kon pakken. Wat kan ik het best doen?

Heb blijkbaar al 7kg whey op :D Net weer 2500gr. besteld.

M'n vraag is...ik doe meestal eerst KT en daarna half uurtje cardio. Tussen KT en cardio neem ik m'n shakeje. Je raadde een paar pagina's terug dat je beter voor de training een shake kon pakken. Wat kan ik het best doen?
voor je training gewoon een meal met vaste voedsel, na je kracht training shake en dan cardio

voor je training gewoon een meal met vaste voedsel, na je kracht training shake en dan cardio

Verklaar je nader, want een shake voor je training betekent eiwitten in je bloedbaan zodra je klaar bent met trainen. Dit bereik je niet met een vaste maaltijd.

Lekker goedkoop en goede service !

Vorige week 2e pot whey besteld. Had een foutje gemaakt in de bestelling, maar dit was met 1 mailtje opgelost, ik kreeg binnen een uur reactie en me bestelling werd geannuleerd. Nieuwe bestelling was zo geplaatst en wederom erg snel binnen.
Zeer tevreden over de manier waarop jullie met je klanten omgaan. Top.
Rick

• Topic Starter Topic Starter
.............M'n vraag is...ik doe meestal eerst KT en daarna half uurtje cardio. Tussen KT en cardio neem ik m'n shakeje. Je raadde een paar pagina's terug dat je beter voor de training een shake kon pakken. Wat kan ik het best doen?

Verklaar je nader, want een shake voor je training betekent eiwitten in je bloedbaan zodra je klaar bent met trainen. Dit bereik je niet met een vaste maaltijd.

Een vaste maaltijd voor de training zal ook prima werken. Je moet hem alleen wat verder van tevoren inplannen. Het duurt namelijk langer voor het verteert is. Afhankelijk van wat je eet kost het meer of minder tijd voordat de aminozuren de bloedbaan binnenstromen en beschikbaar zijn voor je spieren.

Een biefstukje doet er al snel 4 uur over om opgenomen te worden (met een aardige spreiding van de eerste amino's /peptiden tot de laatste. Van zuivelproducten weten we inmiddels dat de afgifte gespreid wordt over een periode van 7 uur. Eieren zijn weer een stuk sneller.*

Het voordeel van de hwey vooraf aan de training is dat de amino's/peptiden in een kort tijdssbestek vrijkomen. Het is als het ware een stortvloed van aminozuren. De bloedwaarden stijgen aanzienlijk. Veel meer dan met normale voeding. Volgens de nu gangbare theorieën is dat overschot aan aminozuren ten tijde van de training heel gunstig. Om daar optimaal van te profiteren neem je de whey shake ongeveer een uur voor je training in.

Als je nou aansluitend op je training nog cardio doet, kan het geen kwaad om nog wat whey te nemen. Dat vermindert de kans dat cardio enigszins spierafbrekend gaat werken.
Cardio an sich is overigens best positief. Het maakt het makkelijker om een positieve stikstofbalans te houden (--> spiergroei). Dat komt waarschijnlijk omdat je wat meer koolhydraten kan eten zonder daar vetter van te worden. De insuline die vrijkomt door de koolhydraten verbetert het spierherstel.

Kris :)

* Bikkels met een sterke maag eten gewoon nog een maaltijd vooraf aan de training. Het zijn de eiwitten van de maaltijd daarvóór die tijdens een training worden opgenomen. Na de training staan de voedingsstoffen van de maaltijd vlak voor de training alweer te trappelen om opgenomen te worden.
Zelf heb ik het probleem dat ik flink misselijk wordt als ik vlak voor de training nog eet.

Ben nu ruim 2 weekjes bezig met Crea mono & pure whey proteïn, en kan een gewichtstoename van 1,5 tot 2kg vaststellen. Maw van ong 74kg naar 76kg give or take.

Toevoeging aan m'n maaltijd is het eten van magere kaas (kwark zoals jullie nederlanders zeggen), dat is verdomd goor spul. Maar no pain no gain om het in clichévorm uit te drukken.

Ik ga in de loop van de week ook eens een bestelling plaatsen voor julie pure whey. Ik doe het dan via een overschrijving met KBC online. Ik neem aan dat ik dan de prijs plus de verzendkosten hierbij reken?

Ik ga in de loop van de week ook eens een bestelling plaatsen voor julie pure whey. Ik doe het dan via een overschrijving met KBC online. Ik neem aan dat ik dan de prijs plus de verzendkosten hierbij reken?

Als je boven de €55,- komt zijn er geen verzendkosten. De meeste klanten nemen een potje visolie of Adam multi bij een pot Whey om boven die €55,- uit te komen.
Met KBC online is de betaling ook meteen binnen (wij hebben ook KBC), dus dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden, officieel bij bestelling voor 12 uur maar normaal gesproken ook nog als ie voor 4 uur geplaatst is. ;)

Ben nu ruim 2 weekjes bezig met Crea mono & pure whey proteïn, en kan een gewichtstoename van 1,5 tot 2kg vaststellen. Maw van ong 74kg naar 76kg give or take.

Dat gaat hard!

Jaap

Bedankt voor het snelle antwoord. Je kan spoedig een bestelling verwachten. Ik vind het ook wel gemakkelijk dat er een snelle feedback is en dat dat via dit forum kan gaan.

Vanaf vandaag is bij Power Supplements de Eve Multi in de aanbieding.
Dit product gaat bij ons uit het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Normale prijs €19,50 , nu voor €17,50
Verder zijn er kwantumkortingen bijgekomen en in prijs verlaagd.

Vanaf 2 stuks €15,50
vanaf 4 stuks €14,50
vanaf 6 stuks €13,50

Jaap

Bedankt voor het snelle antwoord. Je kan spoedig een bestelling verwachten. Ik vind het ook wel gemakkelijk dat er een snelle feedback is en dat dat via dit forum kan gaan.

Daar ben ik idd ook heel tevreden over :)

Heb m'n bestelling binnen Jaap, bedankt! Banaan is ook lekker :D

Daar ben ik idd ook heel tevreden over :)

Heb m'n bestelling binnen Jaap, bedankt! Banaan is ook lekker :D

Dit keer wel een snelle levering zoals het hoort, binnen 24 uur naar België. De vorige zending was retour gekomen met adres problemen. Dat slaat uiteraard nergens op aangezien het al zoveel keer goed is gegaan. Ik heb maar even een onderzoekje opgestart bij TNT :rolleyes:

Jaap

Door prive omstandigheden gebeurt het regelmatig dat ik een uur na de training ga slapen (train wat laat), ik neem dan na de training (ook ervoor) een schep whey om een uurtje later bed in te gaan. Is dit verstandig of kan ik die whey na de training beter laten ?

Grtz

Door prive omstandigheden gebeurt het regelmatig dat ik een uur na de training ga slapen (train wat laat), ik neem dan na de training (ook ervoor) een schep whey om een uurtje later bed in te gaan. Is dit verstandig of kan ik die whey na de training beter laten ?

Grtz

Als je al een schep whey vooraf aan je training hebt genomen dan is die schep na je training niet cruciaal. Je zou nog een halve schep kunnen nemen. Die zou ik dan wel aanvullen met trage eiwitten!

Trage eiwitten voor het slapen gaan lijkt me een goede keuze. Enkele opties: melk, kwark, vlees.

ik zit er over na te denken om Whey Isolate Gainer te bestellen en puur als post-workout shake te gebruiken, deze is er beter voor geschikt dan de isolaat toch?
Verder vraag ik me af of de gainer een echte dikmaker is, ik begrijp dat dat ook afhangt van je lichaamstype maar hoe is het over het algemeen?
alvast bedankt.

ik zit er over na te denken om Whey Isolate Gainer te bestellen en puur als post-workout shake te gebruiken, deze is er beter voor geschikt dan de isolaat toch?
Verder vraag ik me af of de gainer een echte dikmaker is, ik begrijp dat dat ook afhangt van je lichaamstype maar hoe is het over het algemeen?
alvast bedankt.

Na de workout is de Whey Isolate Gainer inderdaad het supplement bij uitstek. Omdat je hem na de training gebruikt zal van een dikmakend effect over het algemeen weinig sprake zijn. Het kan daarbij wel handig zijn om de dosering aan te passen aan het trainingsvolume!

Dus heb je benen getraind met een voldoende hoge intensiteit en voldoende sets dan neem je de volle dosering (of als je flink groot bent nog wat meer). Als je daarentegen je armen en/of borst hebt getraind neem je minder. Experimenteer met wat voor jou werkt. (Bedenk dat gemiddeld genomen de bovenbenen, onderbenen, billen en onderrug zo'n twee derde van je totale spiermassa beslaat).

thx! straks maar even bestellen :)

Zo, net mijn 1e eiwit supplement bestelt, en het is chocolade smaak 2,5 kg. Ik hoop dat het te zuipen is :P

Jammer dat jullie geen vetpercentage meters in het arsortiment hebben, die had ik bij een andere shop moeten bestellen. Want ik moet natuurlijk wel de progressie bijhouden!

Dit is trouwens ook meteen mijn 1e post :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven