AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, pm gelezen
Bedankt voor het snelle antwoord ;)

Net een bestellinkje geplaatst, nu is het nog hopen dat ik de aardbei-gainer lekker vind natuurlijk :) van de chokowhey ben ik iig zeker.
Heb er ineens nog een potje creatine bijgenomen ook, na vergelijk met andere reageerde ik best op die van julie. Of kan het feit dat dat destijds de eerste was die ik ooit gebruikte er mee te maken hebben? Ik heb rekening gehouden met wel-niet gebruiksperiodes..

kom dan bestellingsman :p

• Topic Starter Topic Starter
Net een bestellinkje geplaatst, nu is het nog hopen dat ik de aardbei-gainer lekker vind natuurlijk :) van de chokowhey ben ik iig zeker.
Heb er ineens nog een potje creatine bijgenomen ook, na vergelijk met andere reageerde ik best op die van julie. Of kan het feit dat dat destijds de eerste was die ik ooit gebruikte er mee te maken hebben? Ik heb rekening gehouden met wel-niet gebruiksperiodes..

kom dan bestellingsman :p

Ik reageer zelf steeds weer goed op de Creapure, maar het schijnt erg persoonlijk te zijn. Er zijn ook veel mensen die zeggen dat de eerste keer het heftigste is qua resultaten. Let's find out ;)

De 'bestellingsman' komt waarschijnlijk woensdag langs. Vandaag, met pinksteren, haalt TNT helaas geen pakketten op..

Jaap

Ik heb ondertussen weer een bestelling geplaatst met BCAA's P5P. Heb nog getwijfeld over de Adam multivitamine eigenlijk...weet het nog steeds niet goed.

Ben ondertussen nog steeds uitermate tevreden over de Creapure en Pure Whey. Daarom dat ik ook bij PS ga blijven om me van supps te voorzien, goed bij prijs en kwalitatief hoogstaand.

Ik heb ondertussen weer een bestelling geplaatst met BCAA's P5P. Heb nog getwijfeld over de Adam multivitamine eigenlijk...weet het nog steeds niet goed.

Ben ondertussen nog steeds uitermate tevreden over de Creapure en Pure Whey. Daarom dat ik ook bij PS ga blijven om me van supplementen te voorzien, goed bij prijs en kwalitatief hoogstaand.

Het is goed dat je alleen supplementen gebruikt waar je zelf achter staat.

Bedankt voor de complimenten!

Kris :)

Vraagje, waarom de keuze voor deze voordeelpakket en niet een cutvoordeelpakket?

Ik heb van Kris je voorstel voorbij zien komen. Hier zat ook visolie in. Ik neem aan dat je daar op doelt? Pakketten 1, 2 en 3 bevatten al visolie en er waren al meerdere vragen gekomen voor een pakket zonder visolie.. :rolleyes:
Dit is eigenlijk pakket 3 maar dan met BCAA's i.p.v. de visolie.

Jaap

Bedankt voor je uitleg Jaap. Zelf dacht ik (als leek), zomer komt eraan, mensen willen cutten, dus een cut pakket zal goed verkopen.

2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g (voorraad voor ong 6 weken)
1 x MixChamp Shaker
1 x Visolie (Omega3) (voorraad voor ong 5 weken)
1 x Power BCAA's with P5P (voorraad voor ong 4 weken)

Alle 3 supplementen om 1 maand te cutten ;)

Ik zou bij een voordeelpakket geen shaker bijsteken. Meeste mensen hebben voordat (denk ik) de supplementen al geprobeerd.

Heb jullie een nauwkeurige indicatie van de voedingswaarde voor de Whey Isolate (chocolate smaak)?

Wat ik zelf heb ervaren is dat de Choco toch iets zoetiger is vergeleken met vanille en banaan.

Ik gebruik 30-40 gram Whey na mijn Cardio en ik ben bang dat het toch voor een insuline spike zorgt die mijn Cardio weer verpest...

M'n spullen zijn woensdag toegekomen, de bosaarbei valt super mee!

Bedankt voor je uitleg Jaap. Zelf dacht ik (als leek), zomer komt eraan, mensen willen cutten, dus een cut pakket zal goed verkopen.

2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g (voorraad voor ong 6 weken)
1 x MixChamp Shaker
1 x Visolie (Omega3) (voorraad voor ong 5 weken)
1 x Power BCAA's with P5P (voorraad voor ong 4 weken)

Alle 3 supplementen om 1 maand te cutten ;)

Vanuit het cutting oogpunt is het inderdaad een goede stack. Op deze combinatie kunnen we echter weinig korting meer geven. Daarom is het voor een voordeelpakket helaas niet zo geschikt. :(

Kris

Ik zou bij een voordeelpakket geen shaker bijsteken. Meeste mensen hebben voordat (denk ik) de supplementen al geprobeerd.

Goede input. We zien wel dat mensen vaak graag een tweede beker hebben voor als de ander in de afwas zit :) . MAar als je regelmatig zo'n pakket bestelt dan kan het wel wat veel worden.

Kris

Heb jullie een nauwkeurige indicatie van de voedingswaarde voor de Whey Isolate (chocolate smaak)?

Wat ik zelf heb ervaren is dat de Choco toch iets zoetiger is vergeleken met vanille en banaan.

Ik gebruik 30-40 gram Whey na mijn Cardio en ik ben bang dat het toch voor een insuline spike zorgt die mijn Cardio weer verpest...

Een nauwkeurige analyse hebben we niet. Omdat choco wat meer aroma bevat (magere cacoapoeder), is het gehalte eiwit iets lager.

Als de choco zoeter is, dan ligt dit aan een iets hoger gehalte sucralose. Sucralose heeft geen invloed op de insuline afgifte. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over je cardio wat dat betreft.

Wel is het zo dat whey op zichzelf de insuline afgifte in zekere mate stimuleert. Dat doen alle eiwitten overigens. De een wat meer dan de ander.

Kris :)

Hee jongens van PS,gisteravond voor het eerst bij jullie besteld.Moet ik wel ff een paar maanden mee vooruitkomen.
Gebruik al jaren Maximize supps vanwege de zuiverheid,helaas is de prijs daarvoor vrij hoog en ook voor mij is elke Euro er 1!
Heb jullie site eens goed doorgenomen en jullie visie bevalt me wel vandaar mijn grote bestelling.
Nu hopen dat de spullen snel binnen zijn,dan kan ik eens kijken of het gaat bevallen.

Jullie overzichtelijke assortiment omvat de meeste belangrijke supps,alleen mis ik toch 2 dingetjes;
L-Glutamine en (Whey) Amino tabs.
Komen die artikelen evt. nog in het assortiment?

Hee jongens van PS,gisteravond voor het eerst bij jullie besteld.Moet ik wel ff een paar maanden mee vooruitkomen.
Gebruik al jaren Maximize supplementen vanwege de zuiverheid,helaas is de prijs daarvoor vrij hoog en ook voor mij is elke Euro er 1!
Heb jullie site eens goed doorgenomen en jullie visie bevalt me wel vandaar mijn grote bestelling.
Nu hopen dat de spullen snel binnen zijn,dan kan ik eens kijken of het gaat bevallen.

Jullie overzichtelijke assortiment omvat de meeste belangrijke supplementen,alleen mis ik toch 2 dingetjes;
L-Glutamine en (Whey) Amino tabs.
Komen die artikelen evt. nog in het assortiment?
Wat heb je besteld kerel?

3x2.5kg Pure Whey Protein Isolate
1x4kg Whey Isolate Gainer
3xBCAA's
3xVisolie Omega 3 caps.

Enige wat ik nog mis is L-Glutamine,Whey Amino tabs en ook een goede Proteine 95 voor een langzamere eiwit afgifte tijdens slaap.
Misschien dat ik daarvoor bij een andere vriend van deze site ga winkelen :knipoog:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven