Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van de chokowhey ben ik iig zeker.
Net een bestellinkje geplaatst, nu is het nog hopen dat ik de aardbei-gainer lekker vind natuurlijkvan de chokowhey ben ik iig zeker.
Heb er ineens nog een potje creatine bijgenomen ook, na vergelijk met andere reageerde ik best op die van julie. Of kan het feit dat dat destijds de eerste was die ik ooit gebruikte er mee te maken hebben? Ik heb rekening gehouden met wel-niet gebruiksperiodes..
kom dan bestellingsman![]()

Ik heb ondertussen weer een bestelling geplaatst met BCAA's P5P. Heb nog getwijfeld over de Adam multivitamine eigenlijk...weet het nog steeds niet goed.
Ben ondertussen nog steeds uitermate tevreden over de Creapure en Pure Whey. Daarom dat ik ook bij PS ga blijven om me van supplementen te voorzien, goed bij prijs en kwalitatief hoogstaand.

Een goed idee. Ik zal het voorleggen aan Jaap zodra hij terug is van een weekje vakantie.
Kris![]()

Vraagje, waarom de keuze voor deze voordeelpakket en niet een cutvoordeelpakket?

Bedankt voor je uitleg Jaap. Zelf dacht ik (als leek), zomer komt eraan, mensen willen cutten, dus een cut pakket zal goed verkopen.
2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g (voorraad voor ong 6 weken)
1 x MixChamp Shaker
1 x Visolie (Omega3) (voorraad voor ong 5 weken)
1 x Power BCAA's with P5P (voorraad voor ong 4 weken)
Alle 3 supplementen om 1 maand te cutten![]()

Ik zou bij een voordeelpakket geen shaker bijsteken. Meeste mensen hebben voordat (denk ik) de supplementen al geprobeerd.
. MAar als je regelmatig zo'n pakket bestelt dan kan het wel wat veel worden.Heb jullie een nauwkeurige indicatie van de voedingswaarde voor de Whey Isolate (chocolate smaak)?
Wat ik zelf heb ervaren is dat de Choco toch iets zoetiger is vergeleken met vanille en banaan.
Ik gebruik 30-40 gram Whey na mijn Cardio en ik ben bang dat het toch voor een insuline spike zorgt die mijn Cardio weer verpest...

Wat heb je besteld kerel?Hee jongens van PS,gisteravond voor het eerst bij jullie besteld.Moet ik wel ff een paar maanden mee vooruitkomen.
Gebruik al jaren Maximize supplementen vanwege de zuiverheid,helaas is de prijs daarvoor vrij hoog en ook voor mij is elke Euro er 1!
Heb jullie site eens goed doorgenomen en jullie visie bevalt me wel vandaar mijn grote bestelling.
Nu hopen dat de spullen snel binnen zijn,dan kan ik eens kijken of het gaat bevallen.
Jullie overzichtelijke assortiment omvat de meeste belangrijke supplementen,alleen mis ik toch 2 dingetjes;
L-Glutamine en (Whey) Amino tabs.
Komen die artikelen evt. nog in het assortiment?