- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff een vraagje,
is die whey isolate een beetje te doen qua smaak? zat denken aan choco
ik zag 4 kg voor 43,90 euro. is zeker netjes![]()

Vandaag voordeel pakket 3 binnen gekregen, ziet er netjes uit.
- Whey
- Creatine
- Visolie
- Magnesium en Taurine
Nu heb ik een vraag over de creatine.
Is het zo dat je kunt kiezen tussen een 2maals dosering 6gram per dag of een 1maals dosering 3 gram per dag?
Ik denk dat ik voor de "laad fase" ga, wat is dan de beste tijd om de creatine in te nemen? En is het handig om het in te nemen met bijvoorbeeld de dextro snoepjes?
Ik zat te denken aan direct bij het opstaan samen met mijn whey en rozijnen, of is whey en creatine geen goede combo?
En voor de 2e dosering zat ik te denken direct na de training met dextro?
Wat raden jullie aan?
Oplaad fase of gewoon 1x per dag?
Rory

Aha bedankt voor de reactie.
Ik hou het dan maar bij 2x3 gram per dag 4 weken, dan even stoppen.
Dosering bij het opstaan en direct na de training voor mijn whey shake.
Alleen nog een tijdstip vinden op niet trainings dagen voor de 2e dosering, tips?
Zou zal het wel werken denk ik.
En ik wil nog even een compliment geven voor de snelle service en de kwaliteit, smaak en prijs van de whey!
Heb er al 6 potten door gejaagt en ben nog steeds zeer tevreden!
Rory
erg lompe vraag ik heb net meer dan een uur rondgekeken op de site PowerSupplements en heb daar wat producten geselecteerd
Visolie (Omega3)
Pure Whey Protein Isolate 1000g
- Smaak Vanille
Creatine Monohydraat (Creapure) 500g
en
MixChamp Shaker
bestel het pas vrijdag voor 12.00 aangezien het door TNT geleverd word en ik door de weeks niet thuis ben en het na 2 keer niet aanwezig zijn door TNT automatisch bij de buren word afgeleverd en zulke fijne buren heb ik nu ook weer niet dus dat risico loop ik maar niet

wat is dan het verschil tussen Whey Protein isolate en Whey Protein instantik heb de pure whey isolaat en ben er tevreden over!

wat is dan het verschil tussen Whey Protein isolate en Whey Protein instant![]()
Dus het maakt niet zo veel uit welke ik neem eigenlijk?
Dus het maakt niet zo veel uit welke ik neem eigenlijk?