Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog even mijn complimenten voor de service Jaap:thumb: Een tevreden klant, is een trouwe klant en hier is dit wederom het geval.

Is het misschien mogelijk om MCT olie in jullie assortiment te hebben?

Vandaag voordeel pakket 3 binnen gekregen, ziet er netjes uit.

- Whey
- Creatine
- Visolie
- Magnesium en Taurine

Nu heb ik een vraag over de creatine.
Is het zo dat je kunt kiezen tussen een 2maals dosering 6gram per dag of een 1maals dosering 3 gram per dag?

Ik denk dat ik voor de "laad fase" ga, wat is dan de beste tijd om de creatine in te nemen? En is het handig om het in te nemen met bijvoorbeeld de dextro snoepjes?

Ik zat te denken aan direct bij het opstaan samen met mijn whey en rozijnen, of is whey en creatine geen goede combo?

En voor de 2e dosering zat ik te denken direct na de training met dextro?

Wat raden jullie aan?
Oplaad fase of gewoon 1x per dag?

Rory

Laatst bewerkt:
ff een vraagje,
is die whey isolate een beetje te doen qua smaak? zat denken aan choco

ik zag 4 kg voor 43,90 euro. is zeker netjes:)

• Topic Starter Topic Starter
ff een vraagje,
is die whey isolate een beetje te doen qua smaak? zat denken aan choco

ik zag 4 kg voor 43,90 euro. is zeker netjes:)

4kg is de gainer. De 2,5kg is de whey. Stuur ons maar een mailtje met je adresgegevens, dan stuur ik een sample toe :)

Vandaag voordeel pakket 3 binnen gekregen, ziet er netjes uit.

- Whey
- Creatine
- Visolie
- Magnesium en Taurine

Nu heb ik een vraag over de creatine.
Is het zo dat je kunt kiezen tussen een 2maals dosering 6gram per dag of een 1maals dosering 3 gram per dag?

Ik denk dat ik voor de "laad fase" ga, wat is dan de beste tijd om de creatine in te nemen? En is het handig om het in te nemen met bijvoorbeeld de dextro snoepjes?

Ik zat te denken aan direct bij het opstaan samen met mijn whey en rozijnen, of is whey en creatine geen goede combo?

En voor de 2e dosering zat ik te denken direct na de training met dextro?

Wat raden jullie aan?
Oplaad fase of gewoon 1x per dag?

Rory

In de laadfase sta je eigenlijk vrij om je dagdosering te bepalen. Wil je zo efficient mogelijk de creatine opnemen dan is net ná de training het optimale tijdstip. Daarnaast zal je een groter deel opnemen als je het in meerdere keren per dag ('s ochtends & 's avonds) opdeelt. 2 x 3 gram of 3 x 3 gram op een dag zou bijvoorbeeld kunnen. In combinatie met dextro snoepjes lijkt mij een prima vervanging voor een suikerhoudend drankje.
Whey en creatine bijten elkaar overigens niet, dus die kan je samen in de shaker gooien. ;)

Jaap
(Kris is even met vakantie.)

Aha bedankt voor de reactie.

Ik hou het dan maar bij 2x3 gram per dag 4 weken, dan even stoppen.
Dosering bij het opstaan en direct na de training voor mijn whey shake.
Alleen nog een tijdstip vinden op niet trainings dagen voor de 2e dosering, tips?

Zou zal het wel werken denk ik.

En ik wil nog even een compliment geven voor de snelle service en de kwaliteit, smaak en prijs van de whey!

Heb er al 6 potten door gejaagt en ben nog steeds zeer tevreden!

Rory

Aha bedankt voor de reactie.

Ik hou het dan maar bij 2x3 gram per dag 4 weken, dan even stoppen.
Dosering bij het opstaan en direct na de training voor mijn whey shake.
Alleen nog een tijdstip vinden op niet trainings dagen voor de 2e dosering, tips?

Zou zal het wel werken denk ik.

En ik wil nog even een compliment geven voor de snelle service en de kwaliteit, smaak en prijs van de whey!

Heb er al 6 potten door gejaagt en ben nog steeds zeer tevreden!

Rory

Deze vraag even over het hoofd gezien. De 2e dosering maakt niet heel veel uit wanneer je deze neemt op een niet-trainingsdag. Bij voorkeur bij een maaltijd.
Bedankt voor de complimenten!

Jaap

Hoi Jeetje wat een keuze zeg, maar ik heb het eerst allemaal wel goed gelezen, ga niet zomaar wat aanschaffen natuurlijk
Nu heb ik dus Visolie (Omega3) gezien en wil deze direct gaan bestellen, maar moet ik daar nog wat bijnemen om bijvoorbeeld aminozuren op te bouwen of zal de Visolie (Omega3) voldoende zijn?

erg lompe vraag ik heb net meer dan een uur rondgekeken op de site PowerSupplements en heb daar wat producten geselecteerd
Visolie (Omega3)
Pure Whey Protein Isolate 1000g
- Smaak Vanille
Creatine Monohydraat (Creapure) 500g
en
MixChamp Shaker

bestel het pas vrijdag voor 12.00 aangezien het door TNT geleverd word en ik door de weeks niet thuis ben en het na 2 keer niet aanwezig zijn door TNT automatisch bij de buren word afgeleverd en zulke fijne buren heb ik nu ook weer niet dus dat risico loop ik maar niet

erg lompe vraag ik heb net meer dan een uur rondgekeken op de site PowerSupplements en heb daar wat producten geselecteerd
Visolie (Omega3)
Pure Whey Protein Isolate 1000g
- Smaak Vanille
Creatine Monohydraat (Creapure) 500g
en
MixChamp Shaker

bestel het pas vrijdag voor 12.00 aangezien het door TNT geleverd word en ik door de weeks niet thuis ben en het na 2 keer niet aanwezig zijn door TNT automatisch bij de buren word afgeleverd en zulke fijne buren heb ik nu ook weer niet dus dat risico loop ik maar niet

Bestellingen kunnen ook met een 'alleen huisadres' optie verstuurd worden. Zo komt een pakket niet bij de buren terecht, maar wel op het postkantoor. Na 2 x afwezig kan je het dan afhalen op het dichtsbijzijnde postkantoor.

Jaap

je hebt weer wat werk gekregen :p

wat is dan het verschil tussen Whey Protein isolate en Whey Protein instant ???

Alle whey voor de consumenten markt is eigenlijk instant, wat betekent dat het oplosbaar is.

Whey proteine instant zegt verder niet of het isolaat of concentraat is, maar gewoon dat het whey betreft. De term instant is eigenlijk overbodig omdat het bijna vanzelfsprekend is.

Jaap

Dus het maakt niet zo veel uit welke ik neem eigenlijk?

ik persoonlijk zal voor de whey gaan van powersupplements,omdat deze puur isolaat en meer voordelen heeft en die instant whey van xxlnutrition is gedeeltelijk isolaat.(60% concentraat / 40% isolaat) dus je krijgt minder van de isolaat.maar das mijn keuze van whey.

Whey Isolaat bevat een hoger percentage eiwit, veelal tussen de 85% tot 96%. (Bij ons 93% naturel of 90% met smaak) Concentraat bevat meestal rond de 75% maar kan tegenwoordig ook boven de 80% uitkomen. De isolaat vorm is een stap verder in het bereidingsproces, vandaar ook het hogere eiwitpercentage, het bevat hierdoor ook minder vet en lactose. :D

Jaap

Okay dan doe ik die, en hoe is dat met visolie omega, zag gisteren ook visolie omega-3 bij de albert heijn maar daar stond niet de omschrijving bij die ik bij jullie op de site las. Het was van Sunwell en er stonden 2 bejaarden op, daarnaast iets van bloedvaten, maar niet zoals bij jullie op de site dat je vet verbrand en dat je spieren ook nog eens groeien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven