MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet een stuk of 5-6 shakers hebben maar geen zinnnnnnnn om verzendkosten te betalen :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Weer een nieuwe smaakje besteld en ook een potje creatine, we gaan er maar eens mee beginnen! Als ik maar niet te breed word.. ;)

Uiteraard weer netjes binnen de dag na bestellen.

Tnx mannen.

Te breed is als je biceps zo dik zijn dat je geen shake meer kan drinken? :p
Eerste keer creatine? Dan ben ik benieuwd!

Bestelling goed en snel ontvangen, ik zal laten horen over een paar weken wat ik ervan vind.

Mvg,
Speler

:thumbs:

Ik moet een stuk of 5-6 shakers hebben maar geen zinnnnnnnn om verzendkosten te betalen :fuu:

Aparte bestelling...
Ik PM je.

Jaap

Te breed is als je biceps zo dik zijn dat je geen shake meer kan drinken? :p

Goeie definitie. :D Mocht ik geen shakes meer kunnen drinken vraag ik wel of iemand me kan voeren. Als ik dan nog maar wel kan typen..

Eerste keer creatine? Dan ben ik benieuwd!

Ik zal eens goed in de gaten houden wat het met me doet. Ben ook erg benieuwd, nu een kleine 10 kilo aangekomen met alleen goed eten en trainen.

Die MixChamp shaker mag je trouwens uit het assortiment gooien! Wat een k*t ding.

De MixMagic doet prima dienst! (bij mij iig.) Alleen is het logo behoorlijk aan het vervagen.

Ondanks de vele uren erover lezen heb ik toch nog enkele vragen rondom creatine.
Ik heb besloten met een bescheiden oplaadperiode te beginnen (3 gram voor en 3 gram na de KT).
Op rustdagen 6 gram in een keer (bij de 'ontbijtwhey' :p ).
Na een week wil ik dan 3 gram gaan aanhouden. (helf voor en helft na de training).

Ik start dus met een korte oplaadperiode, die niet heel heftig is (al is het wel m'n eerste keer) om daarna constant te blijven gebruiken. Moet ik ergens nog weer een stop inlassen (een week) of is dit door de korte duur niet nodig?

Mijn andere vraag is of ik mijn voetbaltraining / wedstrijd ook als training moet aanduiden, en dus een pre- en post inname, of gewoon als rustdag, dus 1 inname.

Op het moment voel ik mij trouwens heel energiek, na m'n eerste inname en training. Woei!

• #1.246
Jaa ik heb ze! Thanks Jaap :D
Die MixChamp shaker mag je trouwens uit het assortiment gooien! Wat een k*t ding.

Het is Jaap's favoriete shaker. En er zijn toch redelijk wat klanten die hem liever hebben dan de mixmagic. :)

De MixMagic doet prima dienst! (bij mij iig.) Alleen is het logo behoorlijk aan het vervagen.

Doe je hem in de afwasmachine? De afwasmiddelen daarvoor zijn bijzonder agressief. Na een tijdje wordt het logo dan wel vaag.

Ondanks de vele uren erover lezen heb ik toch nog enkele vragen rondom creatine.
Ik heb besloten met een bescheiden oplaadperiode te beginnen (3 gram voor en 3 gram na de KT).
Op rustdagen 6 gram in een keer (bij de 'ontbijtwhey' :p ).
Na een week wil ik dan 3 gram gaan aanhouden. (helf voor en helft na de training).

Ik start dus met een korte oplaadperiode, die niet heel heftig is (al is het wel m'n eerste keer) om daarna constant te blijven gebruiken. Moet ik ergens nog weer een stop inlassen (een week) of is dit door de korte duur niet nodig?

Nee, bij een dosering van 3 gram per dag zijn geen onderbrekingen nodig.

Mijn andere vraag is of ik mijn voetbaltraining / wedstrijd ook als training moet aanduiden, en dus een pre- en post inname, of gewoon als rustdag, dus 1 inname.

Op het moment voel ik mij trouwens heel energiek, na m'n eerste inname en training. Woei!

Ik zou de voetbaltrainingen en wedstrijden gelijk stellen aan krachttraining wat betreft de creatine inname.

Kris :)

Zat laatst te kijken naar de BCAA's en de creatine maar als je meerdere potten creatine koopt dan krijg je niks gratis en bij whey wel
En zoals een echte hollander ik ben vraag ik me af waarom :D?

Oja en waarom adviseren jullie bij de creatine maar 3 gr. te nemen? De meeste site's raden toch wel rond de 5 gr per dag aan.

• #1.248
Zat laatst te kijken naar de BCAA's en de creatine maar als je meerdere potten creatine koopt dan krijg je niks gratis en bij whey wel
En zoals een echte hollander ik ben vraag ik me af waarom :D?

Oja en waarom adviseren jullie bij de creatine maar 3 gr. te nemen? De meeste site's raden toch wel rond de 5 gr per dag aan.

Het is begonnen met een shaker, die zijn handig voor whey. Later hebben we zoveel klanten gekregen met een kast vol shakers dan we verzoekjes kregen voor een alternatief, dat is nu een t-shirt of een eiwitreep geworden. Het was al een flink programmeerwerk (voor whey, gainer of casseïne of een combinatie daarvan) en daar laten we het voorlopig bij, daarnaast zijn er weinig mensen die meer dan 1 pot creatine bestellen ;)

De creatine aanbeveling is een soort minimum, bij 3 gram per dag zal de concentratie toenemen in het lichaam. Bij 5 gram zal die wat sneller toenemen, het einddoel is hetzelfde, namelijk maximale concentratie. Je staat natuurlijk vrij om 5 gram te nemen.

Jaap

Laatst bewerkt:
Ah oke duidelijk ;)
Anders begin ik met de creatine gewoon op 3 gram merk ik niks kan ik het altijd nog verhogen.

Al reacties op jullie Natural Fat Control ? ik heb het zojuist besteld. Ook heb ik nog protein block mee besteld, ideaal 45gr eiwit in een reep.

• #1.251
Al reacties op jullie Natural Fat Control ? ik heb het zojuist besteld. Ook heb ik nog protein block mee besteld, ideaal 45gr eiwit in een reep.

Nog geen reacties, maar het product is nog erg jong dus ik verwacht de reacties pas over een tijdje.
Overigens is de protein block kokos en vanille zojuist weer op voorraad, weet niet of je die liever had, anders kan je evt nog een wijziging doorgeven ;)

Jaap

ik heb nog een vraagje, ik heb pas het beginners pakket van jullie besteld met die 2 potten whey. nu heb ik de 1e (chocola) op en deze was goed, smaakte goed met melk (met water was niet echt feest) en was goed te shaken. nu ben ik sinds deze week gestart met de 2e pot (banaan) en deze ziet er heel anders uit. hij ziet eruit als of die vochtig is geweest. maar hij stond al die tijd naast de choco pot. hij smaakt en shaked gewoon goed dus het zal niet erg zijn maar bij deze de vraag. hoor het dat hij zo klef is. hij voelt ook veel zwaarder aan dan de choco. (toen ze allebei vol waren)

• #1.253
ik heb nog een vraagje, ik heb pas het beginners pakket van jullie besteld met die 2 potten whey. nu heb ik de 1e (chocola) op en deze was goed, smaakte goed met melk (met water was niet echt feest) en was goed te shaken. nu ben ik sinds deze week gestart met de 2e pot (banaan) en deze ziet er heel anders uit. hij ziet eruit als of die vochtig is geweest. maar hij stond al die tijd naast de choco pot. hij smaakt en shaked gewoon goed dus het zal niet erg zijn maar bij deze de vraag. hoor het dat hij zo klef is. hij voelt ook veel zwaarder aan dan de choco. (toen ze allebei vol waren)

De choco whey heeft altijd een andere structuur, ik denk dat de cacao hem op de een of andere manier fijner maakt. Alle andere smaken zien er altijd wat voller uit, tenminste ik heb inmiddels heel wat batches voorbij zien komen en de choco is altijd fijner. Dus het klopt dat de banaan en andere smaken er anders uitzien dan de choco, het is geen vocht iig :)

Jaap

Die MixChamp shakebeker is ook mijn favoriet, sluit beter af. Minder onderdelen die je kan kwijtspelen en wast makkelijker af. :)

De choco whey heeft altijd een andere structuur, ik denk dat de cacao hem op de een of andere manier fijner maakt. Alle andere smaken zien er altijd wat voller uit, tenminste ik heb inmiddels heel wat batches voorbij zien komen en de choco is altijd fijner. Dus het klopt dat de banaan en andere smaken er anders uitzien dan de choco, het is geen vocht iig :)

Jaap

okee, ik dacht ook dat het wel oke zou zijn ma dacht vraag het gewoon even, kleine moeite voor de zekerheid he. bedankt ;)

Nog geen reacties, maar het product is nog erg jong dus ik verwacht de reacties pas over een tijdje.
Overigens is de protein block kokos en vanille zojuist weer op voorraad, weet niet of je die liever had, anders kan je evt nog een wijziging doorgeven ;)

Jaap

Ik had dan liever kokos gehad, maar dat is nu al te laat neem ik aan?

• #1.257
Ik had dan liever kokos gehad, maar dat is nu al te laat neem ik aan?

Ehhhhh... ik heb net 1 minuut geleden het kunstwerk van de inpakker verwoest :devil: en je pakketje er tussenuit getrokken dus je krijgt 'm alsnog in kokos :p

Jaap

Ehhhhh... ik heb net 1 minuut geleden het kunstwerk van de inpakker verwoest :devil: en je pakketje er tussenuit getrokken dus je krijgt 'm alsnog in kokos :p

Jaap

O doe toch maar vanille dan:D:D
Nee super! Ik zie er met verwachting naar uit morgen, en ik zal je op de hoogte houden van mijn ervaring met de NFC

Laatst bewerkt:
Hey jaap/Kris,

Ik bestel nu al een hele tijd de shakes van jullie, altijd smaak aardbei. Maar, nu valt me bij de laatste 2 potten op, dat de smaak veranderd is. Klopt dat?

• #1.260
Hey jaap/Kris,

Ik bestel nu al een hele tijd de shakes van jullie, altijd smaak aardbei. Maar, nu valt me bij de laatste 2 potten op, dat de smaak veranderd is. Klopt dat?

Dat klopt. Het aroma was tijdelijk een andere. We hebben nu weer de oude.

Kris :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven