AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naturel, daar is niets aan veranderd (qua smaak), hoewel de producent wel een nieuwe fabriek heeft opgezet na die tijd. Het filter proces is daarmee ook verbeterd en de oplosbaarheid helemaal. Dus hij is nu anderhalf jaar over tijd en nog steeds goed? Dan heb je de pot goed gesloten gehouden :D

haha, eerlijk ik zou het niet weten :) ik gebruik nu die nieuwe, er zit nog een beetje in de oude pot, ik had 3 potten besteld ofzo toen, iets teveel :rolleyes:

Maargoed, qua oplosbaarheid ben ik ook enorm tevreden, eerst deed ik hem met de mixer maar nu blijkt zelf met een vork geen enkel probleem te zijn. Ik vind het echt chapeau ! En zeker dit topic !!

Ik zou zeggen ik probeer hem eens maar ik ga het bij de nieuwe houden, hij riekt niet meer lekker die oude :)

Als ik nu bestel, dan komt het maandag/dinsdag aan toch neem ik aan, niet toevallig zaterdag ? want dan heb ik een probleem :P

Edit: is het verstandig om ivm het cutten een miscellar erbij te nemen ipv of zal het schrappen van zuivel niet echt merkbare boost geven aan het cutten ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
bedankt jaap waardeer het enorm

Alleen moet ik Kris dan ook zo ver krijgen :o

haha, eerlijk ik zou het niet weten :) ik gebruik nu die nieuwe, er zit nog een beetje in de oude pot, ik had 3 potten besteld ofzo toen, iets teveel :rolleyes:

Maargoed, qua oplosbaarheid ben ik ook enorm tevreden, eerst deed ik hem met de mixer maar nu blijkt zelf met een vork geen enkel probleem te zijn. Ik vind het echt chapeau ! En zeker dit topic !!

Ik zou zeggen ik probeer hem eens maar ik ga het bij de nieuwe houden, hij riekt niet meer lekker die oude :)

Als het niet meer lekker ruikt zou ik hem wegdoen. Ik heb ook een pot die een jaar over tijd is, die ruikt nog wel goed. Zolang dat het geval is blijf ik hem gebruiken.

Als ik nu bestel, dan komt het maandag/dinsdag aan toch neem ik aan, niet toevallig zaterdag ? want dan heb ik een probleem :P

Edit: is het verstandig om ivm het cutten een miscellar erbij te nemen ipv of zal het schrappen van zuivel niet echt merkbare boost geven aan het cutten ?

Dan komt het dinsdag aan want we kunnen maandag op z'n vroegst versturen!
Als je (magere) kwark vervangt door micellaire caseïne zal je waarschijnlijk iets minder vet en lactose binnen krijgen, je zou even op de verpakking moeten kijken hoeveel dat precies gaat schelen.

Jaap :)

Zondag besteld, en nu al mailtje dat k het morgen heb, helemaal top weer :thumbs:

Korte review van mijn bestelling:

Micellar Caseine - Aardbei
Lekker. Drinkt makkelijk weg. Een beetje een korrelige structuur, maar helemaal niet dik. Ik ben lactose intolerant en ondervind geen problemen wanneer ik deze shake drink.

Whey Isolate - Tropical
Dit is veruit de lekkerste shake die ik ooit heb gedronken. Hiervoor had ik Berry en deze was al erg lekker, maar Tropical is echt verbazend lekker. Met water doet deze shake me trouwens denken aan Nectar van Syntrax.

Ik had ook om enkele specifieke samples gevraagd en heb deze allemaal ontvangen:

Whey - Kokos: Nog niet geproefd.

Whey Latte: Ik ben zelf geen koffiefan, maar dit is best lekker. Doet me denken aan mokka-ijs. Een kopje espresso/straffe koffie bij de shake gieten lijkt me overigens ook erg lekker en een ideale opkikker voor lange dagen.

Micellar Casseine - Ananas: Leuk voor een keer, maar te vlak om vaker te drinken. Eerder iets voor die-hard ananasfans.

Noot: Ik drink elke shake met sojamelk.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste heren van Power Supplements. Mijn complimenten voor jullie vlekkeloze, snelle service en vooral jullie eerlijkheid naar klanten toe. Doe zo voort!

Is er trouwens kans op een Cookies & Cream-smaak voor de Micellar Caseine? De korrelige, vollere structuur lijkt me hiervoor echt ideaal!

• #1.207
Korte review van mijn bestelling:

Micellar Caseine - Aardbei
Lekker. Drinkt makkelijk weg. Een beetje een korrelige structuur, maar helemaal niet dik. Ik ben lactose intolerant en ondervind geen problemen wanneer ik deze shake drink.

Whey Isolate - Tropical
Dit is veruit de lekkerste shake die ik ooit heb gedronken. Hiervoor had ik Berry en deze was al erg lekker, maar Tropical is echt verbazend lekker. Met water doet deze shake me trouwens denken aan Nectar van Syntrax.

Ik had ook om enkele specifieke samples gevraagd en heb deze allemaal ontvangen:

Whey - Kokos: Nog niet geproefd.

Whey Latte: Ik ben zelf geen koffiefan, maar dit is best lekker. Doet me denken aan mokka-ijs. Een kopje espresso/straffe koffie bij de shake gieten lijkt me overigens ook erg lekker en een ideale opkikker voor lange dagen.

Micellar Casseine - Ananas: Leuk voor een keer, maar te vlak om vaker te drinken. Eerder iets voor die-hard ananasfans.

Noot: Ik drink elke shake met sojamelk.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste heren van Power Supplements. Mijn complimenten voor jullie vlekkeloze, snelle service en vooral jullie eerlijkheid naar klanten toe. Doe zo voort!

Is er trouwens kans op een Cookies & Cream-smaak voor de Micellar Caseine? De korrelige, vollere structuur lijkt me hiervoor echt ideaal!

Bedankt voor je mooie review! Ik wist niet dat de shakes met soja melk ook lekker waren :o Wat betreft een cookies & cream smaak, ik heb er al eentje getest maar deze smaakte naar mijn mening meer naar een kaneel shake, ook lekker maar niet speciaal genoeg als nieuwe smaak.

En de ananas, daar moet je idd van houden, ik ben zelf een die hard ananas fan dus deze staat v.w.b. de caseïne non stop bij mij op de plank :D
Als de tropische vruchten je goed bevalt dan zal de zwarte bes waarschijnlijk ook wel bevallen!

Jaap

Had laatst in de haast Naturel besteld met die gedachte dat dat Vanille zou zijn, enige logica ontbreekt maar het zij zo.

Dat is echt niet te nassen zonder toevoegingen van dextro of siroop ofzo.

Banaan is overigens een toppertje

• #1.209
Had laatst in de haast Naturel besteld met die gedachte dat dat Vanille zou zijn, enige logica ontbreekt maar het zij zo.

Dat is echt niet te nassen zonder toevoegingen van dextro of siroop ofzo.

Banaan is overigens een toppertje

Ik zal daar nog eens een keer een reminder voor programmeren zodat je een melding krijgt die je er op attendeert dat naturel zonder smaak is..

Jaap

Ik heb gezien dat ik best toch nog een caseine pot kan bestellen (natuurlijk weeral naturel smaak).

Alsook heb ik wat gelezen over staaltjes enzo: hoe werkt dit precies? :)

+ Ik ben een beetje aant twijfelen welke smaak ik zou nemen bij de Gainer; ben aant twijfelen tussen banaan (gaat zoiezo lekker zijn imo) of de bos-aardbei welke mij iets meer aanspreekt maar precies toch een iets groter risico vind aangezien het wel 4kg is. (mmm ben zelf een beetje aant twijfelen tussen ananas-lemon)

Alsook had mijn moeder graag een product gehad voor haar gewrichten, nu ik dacht gewoon Glucosamine sulfaat te bestellen? Wat is jouw visie hierop :p

Zou jij eerder aanraden een whey of een caseine te nemen voor de training of na de training? Ikzelf dacht eerder aan caseine voor te training en eventueel whey na de training, maargoed is weeral lang geleden. :p

owja: en nog maar eens bedankt voor alle informatie, ik heb al veel geleerd uit dit topic :)

Laatst bewerkt:
  • #1.211
Ik heb gezien dat ik best toch nog een caseine pot kan bestellen (natuurlijk weeral naturel smaak).

Alsook heb ik wat gelezen over staaltjes enzo: hoe werkt dit precies? :)

+ Ik ben een beetje aant twijfelen welke smaak ik zou nemen bij de Gainer; ben aant twijfelen tussen banaan (gaat zoiezo lekker zijn imo) of de bos-aardbei welke mij iets meer aanspreekt maar precies toch een iets groter risico vind aangezien het wel 4kg is. (mmm ben zelf een beetje aant twijfelen tussen ananas-lemon)

Die kunnen we je in een envelop toesturen. Mail of pm ons even de smaken en je adres en we gaan ervoor zorgen. Maar je kunt die gainersamples natuurlijk ook aanvragen als je een bestelling voor de caseïne plaatst (zet het dan even bij de ‘opmerkingen’). Wat je het makkelijkst vindt…

Alsook had mijn moeder graag een product gehad voor haar gewrichten, nu ik dacht gewoon Glucosamine sulfaat te bestellen? Wat is jouw visie hierop :p

Stuur ons even een PM met uitleg hierover!

Zou jij eerder aanraden een whey of een caseine te nemen voor de training of na de training? Ikzelf dacht eerder aan caseine voor te training en eventueel whey na de training, maargoed is weeral lang geleden. :p

De whey kan net voor of na de training. Ervoor is gunstiger omdat de afgiftepiek dan samenvalt met de training, wanneer de spieren het meest om eiwitten vragen. De caseïne geeft de eiwitten geleidelijker af, over een periode van 7 uur. Die is dus ideaal om in te nemen voordat je gaat slapen. Je spieren worden dan de hele nacht van eiwitten voorzien. Maar je kunt die uiteraard naar behoefte ook overdag gebruiken.

owja: en nog maar eens bedankt voor alle informatie, ik heb al veel geleerd uit dit topic :)

Thanks!

Jaap

Zojuist bestelling binnen, gisterenochtend besteld, echt erg snel !
Alles compleet inclusief de verassing hihihi, ga het uittesten,ik kom er later op terug, op
oa deze whey en creatine.

Thanx ! Topservice !

Hoi Jaap / Kris,

Inmiddels gebruik jullie producten nu een tijdje, te weten de Whey (als ontbijt) en de Weightgainer (na de training). M'n gewicht stijgt gestaag, dus voorlopig nog geen extra WG voor mij!

Na de training neem ik nu ook een portie dextrose, alvorens aan de WG te gaan. Koolhydraten zijn een belangrijk deel van de WG, maak ik deze inname (m.u.v.) de aanwezige Bcaa's niet onnodig door de dextrose?

Ook wil ik graag creatine gebruiken, hoe pas ik dit dan in bij de rest van mijn supplementen? 's Ochtends Whey, na de training dextrose + creatine, gevolgd door de Weightgainer? Of de laatste opmaken en vervangen door Whey + losse Bcaa's?

Groet, Wille

• #1.214
Hoi Jaap / Kris,

Inmiddels gebruik jullie producten nu een tijdje, te weten de Whey (als ontbijt) en de Weightgainer (na de training). M'n gewicht stijgt gestaag, dus voorlopig nog geen extra WG voor mij!

Na de training neem ik nu ook een portie dextrose, alvorens aan de WG te gaan. Koolhydraten zijn een belangrijk deel van de WG, maak ik deze inname (m.u.v.) de aanwezige Bcaa's niet onnodig door de dextrose?

Ook wil ik graag creatine gebruiken, hoe pas ik dit dan in bij de rest van mijn supplementen? 's Ochtends Whey, na de training dextrose + creatine, gevolgd door de Weightgainer? Of de laatste opmaken en vervangen door Whey + losse Bcaa's?

Groet, Wille

Hoi Wille,

De maltodextrine en de dextrose zijn inderdaad dubbelop. Je kan de gainer daarom vervangen door whey + BCAA's of je kan andersom de dextrose laten staan en de gainer gebruiken. Wat je het prettigste vindt.

Ik neig zelf naar maltodextrine / gainer omdat dextrose een wel erg snelle suiker is.

De creatine kan je na je training innemen bij de dextrose / gainer. Op rustdagen is het ontbijt of het avondeten een goed moment.

Kris :)

Bestelling weer gehad vanmiddag, plus de aangevraagde samples.

Bedankt heren ;-)

Uw bestelling met bestelnummer 13157 is succesvol verwerkt,
kijken of ze ook savonds bestellingen verwerken ;)

Kan ik nog wat gratis samples van nieuwe producten erbij krijgen?

• #1.217
Bestelling weer gehad vanmiddag, plus de aangevraagde samples.

Bedankt heren ;-)

:thumbs:

Uw bestelling met bestelnummer 13157 is succesvol verwerkt,
kijken of ze ook savonds bestellingen verwerken ;)

Kan ik nog wat gratis samples van nieuwe producten erbij krijgen?

Thanks!
Ik ben druk aan het werk, maar ik ga 'm morgen versturen :D
Waar wil je een sample van? We hebben net een nieuwe smaak Supreme Gainer ananas/lemon, of anders de whey café latte. Nieuwe producten komen binnenkort!

Jaap

Laatst bewerkt:
Power BCAA’s with P5P of BCAA poeder 350g......welke is beter? En er staat niet precies uitgelegd hoe je het moet gebruiken...

Verder vraag ik me ook af hoe zwarte bes smaakt? Ben echt aan het twijfelen tussen aardbei (al 2x gehad) en deze. Ik wil geen verkeerde keuze maken net als de laatste keer (tropical, was echt vies)

• #1.219
Power BCAA’s with P5P of BCAA poeder 350g......welke is beter? En er staat niet precies uitgelegd hoe je het moet gebruiken...

Verder vraag ik me ook af hoe zwarte bes smaakt? Ben echt aan het twijfelen tussen aardbei (al 2x gehad) en deze. Ik wil geen verkeerde keuze maken net als de laatste keer (tropical, was echt vies)

Ik zal Kris even er naar laten kijken. Bij het BCAA poeder krijg je meer BCAA's, alleen zijn BCAA's (poeder) best bitter en ze lossen niet makkelijk op. Dat zijn de afwegingen die je zou kunnen maken. Een tablet of capsule heeft geen smaakje en zijn wat handiger om in je sporttas te stoppen.

Jaap

edit: zwarte bes is mijn favoriet maar het is ook de smaak die de meeste "love it/hate it" reacties krijgt. Vanille is "veilig" want dat is een zachte smaak. Als je iets wilt bestellen kan ik uiteraard altijd samples er bij doen.

Laatst bewerkt:
  • #1.220
Power BCAA’s with P5P of BCAA poeder 350g......welke is beter? ....

Het voornaamste verschil is de toedieningsvorm; tabletten versus poeder.

Beide supplementen bevatten BCAA's in dezelfde verhouding. De tabletten bieden een kleine hoeveelheid actieve vitamine B6. In hoeverre dit de werking versterkt, is moeilijk te zeggen. Zolang je er geen tekort aan hebt, zal het wel meevallen.

Kris :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven