AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Ik zat eens te kijken naar jullie Natural Fat Control en daar staat dat je het beter niet kan combineren met zuivelproducten. Hoelang moet je wachten dan? Gewoon de standaard 1.5-2 uur of...?

Trek je niet teveel aan van het advies m.b.t. zuivel. Als je de mogelijkheid hebt om de inname uit elkaar te houden dan is het mooi meegenomen. De zuivel remt de opname van de flavonoïden in NFC in enige mate. Maar dat geldt voor andere eiwitten in feite ook. Melk alleen wat meer dan de meeste andere eiwitten.
Je hoeft niet bang te zijn dat NFC daardoor niet meer werkt. Traditioneel worden flavonoide rijke voedingsmiddelen ook gecombineerd met eiwitten: wijn met kaas, kurkuma door de rijstmaaltijd met vlees.

In onderzoek naar de werking van de stoffen wordt hier ook geen rekening mee gehouden.

Kris :)

Mag ik even melden dat jullie casseine smaken vanille en chocolade ****ing lekker zijn!

Ze schuimen wel een beetje dus soms zit ik nog met een kwart aan schuim in de beker, maar ach.

• #1.303
Mag ik even melden dat jullie casseine smaken vanille en chocolade ****ing lekker zijn!

Ze schuimen wel een beetje dus soms zit ik nog met een kwart aan schuim in de beker, maar ach.

Het schuimt wel aardig ja, zelf vind ik dat het lekkerste dus ik maak er een sport van om zoveel mogelijk schuim te maken... :o

Zonder zeefje in de shaker zal het een stuk minder schuimen en ik denk dat het dan nog steeds goed oplost. (maar nog niet getest)

Jaap

vandaag naturel pot ontvange (y) snelle levering en smaak valt mee zeker in fruitsap giet het vlot binnen,

vraagje, hebben jullie ets met performance uit belgie :D vind hun smaken voos en prijzen duur maar viel me op dat jullie scoops van het zelfde merk zijn :D

• #1.305
vandaag naturel pot ontvange (y) snelle levering en smaak valt mee zeker in fruitsap giet het vlot binnen,

vraagje, hebben jullie ets met performance uit belgie :D vind hun smaken voos en prijzen duur maar viel me op dat jullie scoops van het zelfde merk zijn :D

Geen links nee, maar de scoop is van hetzelfde merk als de pot, denk dat deze inmiddels naar veel merken is verpreid. Alleen zou de steel wat mij betreft wat langer mogen worden. :)

Jaap

Jaap, wat zou Natural Fat Control in de bulk doen? Of is het alleen nuttig in de cut.

Trek je niet teveel aan van het advies m.b.t. zuivel. Als je de mogelijkheid hebt om de inname uit elkaar te houden dan is het mooi meegenomen. De zuivel remt de opname van de flavonoïden in NFC in enige mate. Maar dat geldt voor andere eiwitten in feite ook. Melk alleen wat meer dan de meeste andere eiwitten.
Je hoeft niet bang te zijn dat NFC daardoor niet meer werkt. Traditioneel worden flavonoide rijke voedingsmiddelen ook gecombineerd met eiwitten: wijn met kaas, kurkuma door de rijstmaaltijd met vlees.

In onderzoek naar de werking van de stoffen wordt hier ook geen rekening mee gehouden.

Ok, helemaal top :D

• #1.308
Jaap, wat zou Natural Fat Control in de bulk doen? Of is het alleen nuttig in de cut.

Op basis van dieronderzoek lijkt curcumine ook gunstig tijdens de bulk:

http://jn.nutrition.org/cgi/content/abstract/jn.108.100966v1

The curcumin suppression of angiogenesis in adipose tissue together with its effect on lipid metabolism in adipocytes may contribute to lower body fat and body weight gain. Our findings suggest that dietary curcumin may have a potential benefit in preventing obesity.

Curcumine saboteert enkele mechanismen achter de vetopbouw. :)

Ergogenics heeft er ook een leuk artikel over geschreven:

Kris

Waarom 'mag' je het eigenlijk niet op nuchtere maag innemen?

En welke dosering is beter? 3*1 of gewoon 3 in 1x?

Ik ben ook vrij groot, moet ik meer innemen?

• #1.310
Waarom 'mag' je het eigenlijk niet op nuchtere maag innemen?

En welke dosering is beter? 3*1 of gewoon 3 in 1x?

Ik ben ook vrij groot, moet ik meer innemen?

Of gespreide inname beter is, weet ik niet. Ik denk dat er wat voor te zeggen is om de 3 caps bij de laatste maaltijd voor je training te nemen.

Op nuchtere maag kan het vrij zwaar vallen.

Je mag hoger doseren. De extracten in NFC worden vaak hoger gedoseerd gebruikt. Ik denk echter dat voor een gemiddelde persoon 3 capsules een veilige en effectieve hoeveelheid is. Je kan best op eigen risico experimenteren met hogere doseringen. Dat zal waarschijnlijk geen problemen geven.

Een tijdje geleden heb ik gaf ik aan voor het eerst creatine te gaan gebruiken, inmiddels heb ik een maand 3 gram voor + 3 gram na de training genomen. Nu zal ik nog 2 tot 4 weken 3 gram na de training nemen.

Ik heb mijn schema iets aangepast sinds het gebruik, dus ook hierin kan de geboekte winst zitten, maar ik denk ook dat creatine mij zeker heeft geholpen. Meteen de eerste dag had ik al het gevoel dat ik lekkerder (lees: zwaarder) kon tillen. Dit kan natuurlijk ook gewoon het placebo effect geweest zijn.

Inmiddels kan ik toch wel zeggen dat ik dmv creatine vooruit ben gegaan. Ik ben op de grote 3 (het zorgvuldigst bijgehouden) minimaal 10 kilo per onderdeel zwaarder gegaan. Het verbaasde me wel dat ik niet de verwachte kilo's aankwam. Tot afgelopen week. Sowieso ben ik minder regelmatig gaan wegen, spiegels do the trick. Nu kan ik ook zeggen dat ik wat zwaarder ben geworden, zeg 1,5 tot 2 kilo. Of dit nu spier of vocht (allebei) is zal nog moeten blijken. Tot zover mijn eerste creatine ervaring.

Oh, en nog een pluim voor PS, bij mijn Weightgainer heb ik een nieuwe shakebeker besteld, aangezien mijn dop gesneuveld was. Daarbij de opmerking dat ze ook alleen de dop zelf mogen sturen. Krijg ik ntb 3 van complete bekers! Stelletje uitslovers. ;) Wel erg tof, bedankt mannen!

• #1.312
Hey Wille. Dat gaat goed!
Wat betreft het vocht: hoe ziet het er in de spiegel uit? Als je nog net zo veel definitie ziet dan heb je in ieder geval geen onderhuids vocht.

Er wordt vaak gesuggereerd dat creatine ook zorgt voor vocht in je spieren, maar je weet... vocht in de spier is gewoon spier. Immers een spier is grotendeels water. Zonder dat functioneert hij niet. Alle vaste stof die er in gaat, gaat gepaard met een deel water.

Extra koolhydraten in de spier neemt bijvoorbeeld ook extra water mee (2,7 gram water per gram koolhydraten). Dat kan fysiologisch niet anders.
Creatine verhoogt nog eens de opname van koolhydraten in de spier.

Een spiercel moet sowieso voldoende water hebben om in een anabole toestand te kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Proefzakjes van cafe latte binnen. Direct shakje gemaakt. Nog nooit zo'n lekkere shake gedronken.:eek:

Nu snel de pot naturel opmaken en cafe latte bestellen.:cool:

Net weer besteld mannen! Weer choco omdat die gewoon super lekker is. Daarnaast de Ananas en Aarbeid om te proberen.

Normaal vind ik dat maar super zoete rotzooi maar goed eens de zoveel tijd probeer ik het maar weer eens van een merk om te kijken of die toevallig wel lekker zijn. Want altijd maar vanille en choco gaat ook vervelen.

• #1.317
Net weer besteld mannen! Weer choco omdat die gewoon super lekker is. Daarnaast de Ananas en Aarbeid om te proberen.

Normaal vind ik dat maar super zoete rotzooi maar goed eens de zoveel tijd probeer ik het maar weer eens van een merk om te kijken of die toevallig wel lekker zijn. Want altijd maar vanille en choco gaat ook vervelen.

Je mag alltijd een sample aanvragen he! Maar ik denk dat de ananas je zeker zal bevallen! En de aardbei is bij ons gelukkig niet zo superzoet :)

Proefzakjes van cafe latte binnen. Direct shakje gemaakt. Nog nooit zo'n lekkere shake gedronken.:eek:

Nu snel de pot naturel opmaken en cafe latte bestellen.:cool:

:) :)

Kris

Weet niet of het al eens gezegd is maar ik vind de choco whey isolaat lastig om te mixen, er blijven altijd klontjes inzitten eigenlijk. Dit in tegenstelling tot de aardbei waarbij dit probleem er helemaal niet is. Smaak van beiden is trouwens wel top alleen vind ik het mixen van de choco dus irritant, ik mix het overigens in melk.

Ik heb samen met een maat een aantal potten whey isolaat en micellaire caseïne besteld. Ik heb ze nu binnen en geproefd. Ze smaken erg lekker. Alleen de micellaire caseïne choco gemengd met water smaakt een beetje waterig, maar met melk is het erg lekker.
Top spul het is een blijvertje!!

• #1.320
Weet niet of het al eens gezegd is maar ik vind de choco whey isolaat lastig om te mixen, er blijven altijd klontjes inzitten eigenlijk. Dit in tegenstelling tot de aardbei waarbij dit probleem er helemaal niet is. Smaak van beiden is trouwens wel top alleen vind ik het mixen van de choco dus irritant, ik mix het overigens in melk.

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan het cacaopoeder. Daarvan wordt ook wat meer gebruikt dan van de overige aroma's. De invloed op de mixbaarheid is daarom groter.
Bij andere soorten shakes (concentraten, gainers) let dit minder nauw omdat ze meer koolhydraten bevatten. De koolhydraten vergemakkelijken het oplossen. Ook een choco smaak mixt dan makkelijker. Een isolaat is echter vrijwel vrij van koolhydraten.

Ik heb samen met een maat een aantal potten whey isolaat en micellaire caseïne besteld. Ik heb ze nu binnen en geproefd. Ze smaken erg lekker. Alleen de micellaire caseïne choco gemengd met water smaakt een beetje waterig, maar met melk is het erg lekker.
Top spul het is een blijvertje!!

Ik denk dat mensen bij de smaak choco een verwachting hebben van een meer romige smaak. Melk versterkt de romige smaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven