AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn angsten bleken ongegrond, Aarbei en Ananas zijn ook erg lekker! Echt top spul die casseine van jullie.

Heb 4 potten isolate. Bos aarbei, banaan, Zwatre bes, en naturel
Heb ook 2 potten casseine. Vanille en Choco.

De bos aarbei si echt erg lekker, zwarte bes ook, en banaan ook wel. Alhoewel banaan wel erg zoet is, ik gewoon meer water gebruik. Bos aarbei blijft de lekkerste.

Van de casseine vind ik de vanille wat minder lekker vergeleken bij de andere smaken van de isolate en casseine's, maar de choco daarintegen kan ik echt van genieten!!

Top producten in ieder geval, en lekker geprijst.

Ik vind de vanille ook het minst smaken.... Terwijl dat vaak toch een van de meest neutrale smaken is. Niet dat de andere nou neutraal zijn maar ze zijn in iedergeval niet zo mierzoet!

verkopen jullie ook proef verpakkingen om smaken van de wey uit te proberen?

Ben bijna door mn pot whey heen (naturel), moet zeggen dat ik behoorlijk moest wennen aan de smaak, maar drink het nu met plezier! Ik ben dus aan een nieuwe pot toe en nu ik op jullie website zit zie ik nogal wat leuke dingen... Op het moment ben ik flink aan het cutten en vraag me af hoeveel zin het heeft om er Natural Fat Control bij te doen. Immers als ik onder mn onderhouds niveau zit neem ik aan dat mn lichaam toch geen vet opslaat.

Edit: Zit er aspartaam in de verschillende smaken whey?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.326
verkopen jullie ook proef verpakkingen om smaken van de wey uit te proberen?

Hoi speedjumper,

Je kan wat samples aanvragen door een mailtje of een PM te sturen. Noem maar 4 smaken die je zou willen proberen.

Ben bijna door mn eerste pot whey heen (naturel), moet zeggen dat ik behoorlijk moest wennen aan de smaak, maar drink het nu met plezier! Ik ben dus aan een nieuwe pot toe en nu ik op jullie website zit zie ik nogal wat leuke dingen... Op het moment ben ik flink aan het cutten en vraag me af hoeveel zin het heeft om er Natural Fat Control bij te doen. Immers als ik onder mn onderhouds niveau zit neem ik aan dat mn lichaam toch geen vet opslaat.

Edit: Zit er aspartaam in de verschillende smaken whey?

Natural Fat Control, helpt zowel bij bulken als bij het cutten. Bij bulken vermindert het de opslag van vet en bij het cutten verhoogt het de verbranding van vet.

Wij gebruiken geen aspartaam in onze whey! :)

Kris

Hallo,

wanneer mogen we de nieuwe whey smaken citroen en ananas verwachten? Heb vooral interesse in de citroen.

Hebben jullie al overwogen om een munt smaak te introduceren? Lekker fris :)

Groeten

• #1.328
Hallo,

wanneer mogen we de nieuwe whey smaken citroen en ananas verwachten? Heb vooral interesse in de citroen.

Hebben jullie al overwogen om een munt smaak te introduceren? Lekker fris :)

Groeten

Hallo michiel,

Ik heb de citroen geproefd en die smaakt echt geweldig. We hebben het direct besteld. We verwachten de eerste voorraad over ongeveer 2 weken.

Kris :)

(Mint zullen we eens naar gaan kijken).

Hallo michiel,

Ik heb de citroen geproefd en die smaakt echt geweldig. We hebben het direct besteld. We verwachten de eerste voorraad over ongeveer 2 weken.

(Mint zullen we eens naar gaan kijken).

Naar mint of munt? Munt zijn namelijk verschillende kruiden en mint is de stof die bepaalde kruiden bevatten (menthol).

• #1.331
Komen er ook citroen samples? :zuip:

Stuur ons over twee weken maar een PM :)

Naar mint of munt? Munt zijn namelijk verschillende kruiden en mint is de stof die bepaalde kruiden bevatten (menthol).

Ik denk dat de beschikbare smaakaroma's vergelijkbaar zullen zijn met pepermunt kauwgom (op basis van pepermuntolie) of spearmint. De laatste is echter (mogelijk) slecht voor je testosteron niveau dus die zal het zeker niet worden.

Eigenlijk denk ik dat de gewone pepermunt smaak ook geen succes zal zijn voor whey.

Bedankt voor het snelle antwoord! Moest die munt/mint smaak er ooit komen dan zal dit een primeur zijn (in de Benelux) want ik heb die whey smaak nog nergens gezien ;)

Bedankt voor het snelle antwoord! Moest die munt/mint smaak er ooit komen dan zal dit een primeur zijn (in de Benelux) want ik heb die whey smaak nog nergens gezien ;)

Ik heb ook nog nooit Whey in strontsmaak gezien, dat wil niet zeggen dat als er eentje komt dat het een primeur zal worden :D

hey
de samples waren gister binnen gekomen
thx voor de snelle levering

Chocolade was erg lekker
Banaan was verbazend ook lekker
zwarte bes leek een beetje op slappe limonade (ik had 300ml water gebruikt foutje)
bos aardbei ga ik nog proeven maar ik denk dat ik die erg lekker ga vinden. (geur was goed)

Gaaf die citroen lijkt me ook erg lekker

helaas moet ik dan nog wel keuzes maken welke ik wil hebben
om ze nou allemaal te bestellen vind ik weer zo overdun.

Ref: 14975

Ben benieuwd.

• #1.336
hey
de samples waren gister binnen gekomen
thx voor de snelle levering

Chocolade was erg lekker
Banaan was verbazend ook lekker
zwarte bes leek een beetje op slappe limonade (ik had 300ml water gebruikt foutje)
bos aardbei ga ik nog proeven maar ik denk dat ik die erg lekker ga vinden. (geur was goed)

Gaaf die citroen lijkt me ook erg lekker

helaas moet ik dan nog wel keuzes maken welke ik wil hebben
om ze nou allemaal te bestellen vind ik weer zo overdun.

Zwarte bes is erg lekker (met 200ml)...

Overigens, instant update, de citroen en ananas hebben we morgen al! :eek:

Lang geleden, welkom terug ;)

Jaap

BTW.

Ik merkte dat de Zwarte bes smaak wat dunner was dan de bos aardbei?
klopt dit of komt dit alleen door dat ik iets meer water had gebruikt?

zag dat de citroen zacht van smaak is
hoe is de ananas en tropische vruchten?

ik ga aankomende week maar even bestellen als ik me salaris binnen heb :S:P
ben nog even aan het twijfelen of ik starters pakket neem of alleen een paar kilo eiwitten.

Ik train 3 keer in de week met split schema, verder geef ik 5 uur spinning (dus dat is me cardio) wil graag me lichaam wat extra's geven om te herstellen. Maar wel lekker droog blijven want de zomer is in zicht.
Mijn doel is om wat meer spier volume te creëren, maar niet te veel in vet percentage toe nemen (ook al heb ik al een laag %)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven