frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verkopen jullie ook proef verpakkingen om smaken van de wey uit te proberen?
Ben bijna door mn eerste pot whey heen (naturel), moet zeggen dat ik behoorlijk moest wennen aan de smaak, maar drink het nu met plezier! Ik ben dus aan een nieuwe pot toe en nu ik op jullie website zit zie ik nogal wat leuke dingen... Op het moment ben ik flink aan het cutten en vraag me af hoeveel zin het heeft om er Natural Fat Control bij te doen. Immers als ik onder mn onderhouds niveau zit neem ik aan dat mn lichaam toch geen vet opslaat.
Edit: Zit er aspartaam in de verschillende smaken whey?

Hallo,
wanneer mogen we de nieuwe whey smaken citroen en ananas verwachten? Heb vooral interesse in de citroen.
Hebben jullie al overwogen om een munt smaak te introduceren? Lekker fris
Groeten

Hallo michiel,
Ik heb de citroen geproefd en die smaakt echt geweldig. We hebben het direct besteld. We verwachten de eerste voorraad over ongeveer 2 weken.
Kris
(Mint zullen we eens naar gaan kijken).

Hallo michiel,
Ik heb de citroen geproefd en die smaakt echt geweldig. We hebben het direct besteld. We verwachten de eerste voorraad over ongeveer 2 weken.
Kris
(Mint zullen we eens naar gaan kijken).

Naar mint of munt? Munt zijn namelijk verschillende kruiden en mint is de stof die bepaalde kruiden bevatten (menthol).

Bedankt voor het snelle antwoord! Moest die munt/mint smaak er ooit komen dan zal dit een primeur zijn (in de Benelux) want ik heb die whey smaak nog nergens gezien![]()

hey
de samples waren gister binnen gekomen
thx voor de snelle levering
Chocolade was erg lekker
Banaan was verbazend ook lekker
zwarte bes leek een beetje op slappe limonade (ik had 300ml water gebruikt foutje)
bos aardbei ga ik nog proeven maar ik denk dat ik die erg lekker ga vinden. (geur was goed)
Gaaf die citroen lijkt me ook erg lekker
helaas moet ik dan nog wel keuzes maken welke ik wil hebben
om ze nou allemaal te bestellen vind ik weer zo overdun.

Zwarte bes is erg lekker (met 200ml)...
Overigens, instant update, de citroen en ananas hebben we morgen al!
Lang geleden, welkom terug
Jaap
Bestel overigens random, zowel bij jullie als bij body&fitshop en xxl nutrition. Heb niet echt een voorkeur 
Overigens, instant update, de citroen en ananas hebben we morgen al!![]()
Volgende week dan eens citroen bestellen + bcaa in poedervorm.Overigens, instant update, de citroen en ananas hebben we morgen al!![]()