Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
BTW.

Ik merkte dat de Zwarte bes smaak wat dunner was dan de bos aardbei?
klopt dit of komt dit alleen door dat ik iets meer water had gebruikt?

zag dat de citroen zacht van smaak is
hoe is de ananas en tropische vruchten?

ik ga aankomende week maar even bestellen als ik me salaris binnen heb :S:P
ben nog even aan het twijfelen of ik starters pakket neem of alleen een paar kilo eiwitten.

Ik train 3 keer in de week met split schema, verder geef ik 5 uur spinning (dus dat is me cardio) wil graag me lichaam wat extra's geven om te herstellen. Maar wel lekker droog blijven want de zomer is in zicht.
Mijn doel is om wat meer spier volume te creëren, maar niet te veel in vet percentage toe nemen (ook al heb ik al een laag %)

Tropische vruchten is er nog niet heel erg lang. Eerst hadden we:

Vanille
Bos-aardbei
Chocola
Banaan
-
2006 -> naturel
-
2008 -> kokos
-
2009 -> zwarte bes
-
2009 -> tropische vruchten
-
2010 -> café latte
-
morgen -> citroen en ananas

Ananas is ook een zachte smaak maar bij de citroen wilde ik het even apart vermelden omdat je daar al snel aan iets zuurs denkt.
De zwarte bes is niet dunner maar als je 300ml gebruikt dan heb je 50% meer vloeistof, dat scheelt aanzienlijk!

Jaap

Jaap: ik heb nog een halve pot BCAA's van jullie staan die al effe vervallen zijn, kan ik deze nog gebruiken zonder al te ziek te worden of? :D

• #1.343
BTW.

.....
ben nog even aan het twijfelen of ik starters pakket neem of alleen een paar kilo eiwitten.

Ik train 3 keer in de week met split schema, verder geef ik 5 uur spinning (dus dat is me cardio) wil graag me lichaam wat extra's geven om te herstellen. Maar wel lekker droog blijven want de zomer is in zicht.
Mijn doel is om wat meer spier volume te creëren, maar niet te veel in vet percentage toe nemen (ook al heb ik al een laag %)

Ik denk dat de creatine en BCAA's in het starters pakket goed kunnen uitpakken. Als je goed reageert op creatine kan het je vollere spieren geven. De BCAA's kunnen een goed anti-katabool steuntje zijn vooraf of na je spinning lessen.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Jaap: ik heb nog een halve pot BCAA's van jullie staan die al effe vervallen zijn, kan ik deze nog gebruiken zonder al te ziek te worden of? :D

Als een droog product (capsules, tabletten, kristallijne poeders) goed afgesloten en uit het licht bewaard is, dan is het vaak nog ruime tijd na de datum goed. Maar een garantie is natuurlijk maar te geven tot de datum.

Kris :)

Banaan, blackberry en bosaardbei :lick::lick:

krijgen jullie ook cookies & cream smaak bij powersupplements sinds deze smaak bij de overige sponsors als warme broodjes over de toonbank gaan. Echter mij bevalt powersupplements qua samenstelling (voedingswaarde) veel meer maar mocht cookies & cream komen dan is de keuze helemaal makkelijk.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Krijgen jullie trouwens ook caffeine of andere pre-workout supplementen? Ik zie bij producten namelijk geen enkel verwant product staan.

• #1.346
krijgen jullie ook cookies & cream smaak bij powersupplements sinds deze smaak bij de overige sponsors als warme broodjes over de toonbank gaan. Echter mij bevalt powersupplements qua samenstelling (voedingswaarde) veel meer maar mocht cookies & cream komen dan is de keuze helemaal makkelijk.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Krijgen jullie trouwens ook caffeine of andere pre-workout supplementen? Ik zie bij producten namelijk geen enkel verwant product staan.

Zo Dave, op je gezondheid jongen! We hebben even een sample 'cookies & cream whey' uit de kast getrokken en even geproefd.

Die sample hadden we nog liggen. Ons 'testpanel' (n=3) besloot, net als een half jaar geleden, dat de smaak niet zo super is. Wat we nu getest hebben smaakt niet naar koekjes. Het smaakt naar gesmolten pecan ijs. Maar niet eens zo lekker. (Misschien zijn er inmiddels weer betere versies).

De cafeine vind ik een goede suggestie! We'll look into it.

Zo Dave, op je gezondheid jongen! We hebben even een sample 'cookies & cream whey' uit de kast getrokken en even geproefd.

Die sample hadden we nog liggen. Ons 'testpanel' (n=3) besloot, net als een half jaar geleden, dat de smaak niet zo super is. Wat we nu getest hebben smaakt niet naar koekjes. Het smaakt naar gesmolten pecan ijs. Maar niet eens zo lekker. (Misschien zijn er inmiddels weer betere versies).

De cafeine vind ik een goede suggestie! We'll look into it.

Hoeft ook niet meteen een smaak cookies & cream te zijn zoals bij de concurrenten. Maar iets in die richting, stom idee misschien maar doe vaker hazelnoten-pasta van de reform zaak (=gemalen hazelnoten + wat zeezout en olie) bij mijn kwark, is echt lekker. Misschien goeie suggestie hazelnoot smaak.

Bestelling binnen gekregen.
Thanks!

• #1.349
Hoeft ook niet meteen een smaak cookies & cream te zijn zoals bij de concurrenten. Maar iets in die richting, stom idee misschien maar doe vaker hazelnoten-pasta van de reform zaak (=gemalen hazelnoten + wat zeezout en olie) bij mijn kwark, is echt lekker. Misschien goeie suggestie hazelnoot smaak.

Een bijzonder idee. Ik ben nog nooit een notensmaak tegengekomen (behalve een amerikaanse peanutbutter blergh smaak ;) ).

i vote yes voor cafeine , veel apothekers hebben da hier niet meer :s

Een bijzonder idee. Ik ben nog nooit een notensmaak tegengekomen (behalve een amerikaanse peanutbutter blergh smaak ;) ).

hmm noten smaak
ben toch eerder van de frisse smaken (zeker in de zomer)
Ik was naar de Fibo in duitsland
daar zag ik een hele rits met fruit smaken
echt van alles van appel tot kiwi:barf: van aardbei tot mango van kokos tot passievrucht. had er een paar geprobeerd en waren tot verbazing best lekker.
het was al wel vloeibaar in verpakking. je kon een stack van 24 kopen met verschillende smaken (kan me herinneren dat het niet goedkoop was)

bestelling: 15076

Gaat die vandaag nog op de post? heb het geld net overgemaakt.

Zojuist mijn Samples ontvangen, helemaal top (Y)

De komende dagen alle 4 eens proberen en dan 2500g bestellen :)

Bedankt!

heb een vraagje op de site staat er dat je de whey shake eigenlijk ook voor de training kunt nemen, maar is dit het niet best na de training?
gtjs

Powersupplements betekend voor mij geen bullshit/ hype en gezever maar gewoon pure kwaliteit zonder praatjes. ik denk dat cafeine een goed (goed als basis/effectief) supplement is voor jullie assortiment!
@timmerken1, een whey shake moet nog verteerd worden naar polypeptiden->peptiden->aminozuren/dipeptiden. Wanneer je de shake voor je training neemt zullen de aminozuren tijdens/kort na de training in het bloed komen.
wanneer je de shake na het trainen neemt zal dit nog een tijdje (ik dacht 60min) duren.

Nog net even voor 3 uur mijn bescheiden bestelling geplaatst.

2x visolie
1x Pure Whey Protein Isolate 1000g :lifter:

haha, jullie hebben ook een shirt in het assortiment nu, super! ik bestel hem gelijk bij de volgende bestelling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven